Praatgroep van Flash naar Unity

Discussie in 'Overig archief' gestart door RonSchoof, 26 Maart 2018.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. jelle1968

    jelle1968 Actieve auteur

    maar moeten we open beta unity nou zelf instaleren of niet
     
  2. -mikmak-

    -mikmak- Levende forumlegende

    kunnen we bonuscode OPENBETA dan ook pas na 1600 uur openen?
     
  3. Lieve

    Lieve Halfgod

    nee die kan al opgevraagd worden
     
  4. Klaartjuh

    Klaartjuh Board Administrator Team Farmerama NL

    Nee hoor, je hoeft zelfs niet te downloaden of te installeren.
    Zodra het er is zie je rechtsboven het spel een knop waar je alleen op moet klikken en dan gaat het spel automatisch over naar Unity. Je ziet dan een ander soort laadscherm dan je kent. Maar verder niks ergs, wordt niet een andere pagina geopend of iets dergelijks.

    De knop die je hopelijk vanaf 16:00 uur vandaag boven je spel gaat zien:

    [​IMG]
     
  5. [jeanet]

    [jeanet] Regelmatige auteur

    hier zonder problemen geladen. Het spel lijkt zelfs wel sneller en het beeld scherper
     
  6. Arvonvan

    Arvonvan Levende forumlegende

    Kan het zijn dat de verzamelde ambachtspunten zijn verdwenen? Zit bijvoorbeeld in mijn bakkerij fase 4 met 0 van de 150000 punten, terwijl ik in Flash op 69600 van de 150000 punten zit. Ditzelfde geld voor de spa manager, maar dan met andere getallen.

    Ik speel overigens momenteel in Edge voor de volledigheid, op een laptop met windows 10.

    EDIT: Probleem gemeld in bug pagina van unity voor de volledigheid.
     
    Laatste bewerkt: 30 September 2020
  7. adje108

    adje108 Forumleerling

    hallo

    als ik wil oogsten in unity kan ik een gedeelte niet oogsten het oogstlogo valt buiten het beeld

    clown108
     
  8. thea1963

    thea1963 Forum freak

    Voor de spelers die renzo hebben gemist, deze is in unity weer terug en nog 813 uur actief xD

    Ik heb hier wel het probleem in zowel firefox en chrome dat ik de pop ups niet meer kan bevestigen (laten verdwijnen) met de enter toets, dus hier blijf ik even de wolkenrij met flash handmatig oogsten

    En een ander weergaveprobleem is dat er geen fruit aan de bomen hangt, je ziet dus niet wanneer je bomen klaar zijn
     
    maad vindt dit leuk.
  9. .Fisherman.

    .Fisherman. Levende forumlegende

    Heb het wel even gezien , blijf nog wel een in flash spelen , er zitten mij nog te veel foutjes of weergave problemen in
     
    HofvanDromen vindt dit leuk.
  10. HofvanDromen

    HofvanDromen Levende forumlegende

    Alles op de wolkenrijen beweegt, terwijl ik altijd alles "uit heb staan.
    0ok vliegt er een pop-up ding zo door het beeld als je bijvoorbeeld iets aan klikt...ik krijg dat niet weg.
    In mijn stallen bewegen de dieren ook zie ik net ..ik heb alles op uit staan zoals eerder geschreven...Wat hier aan te doen.
    Het bewegen is voor mij vreselijk :(

    Voorlopig gaat Hofje terug naar Flash tis voor mij niet te spelen zo. Er beweegt veels te veel ...:(
     
    .Fisherman. en maad vinden dit leuk.
  11. maad

    maad Forum prof

    Ik ben ook weer terug gegaan naar flash.
    Op maanlichtwereld zijn er een heleboel die niet laden.
    Bomen werkt ook nog niet goed.

    Ik wacht nog even voor terug ga.
     
    HofvanDromen vindt dit leuk.
  12. jelle1968

    jelle1968 Actieve auteur

    hij laad hier niet helemaal blijft haken op het laatste stukje spelen hier op windows 7 zou moeten lukken
    het zal toch niet moeten beteken dat straks spelers niet meer kunnen spelen omdat het apparatuur het niet aan kunnen
     
  13. miekje9

    miekje9 Levende forumlegende

    Hij laad prima ook al heb ik niet de goede specs
    Ietsje minder
    Ik kan geen zoek woorden in vullen onder kistje rode mandje markt en groothandel
    Wel kan ik in de schuur worden in typen

    bij de schuur gaat de cursor knipperen bij alle andere vakjes niet
     
  14. enk52

    enk52 Forum Moderator Team Farmerama NL

  15. CorinneB

    CorinneB Forumkoning

    Het spel laadde veel sneller dan verwacht en het ziet er mooi uit. Complimenten voor de makers die gezorgd hebben dat er een boerderijleven komt na Flash. :inlove:
     
  16. Monique962

    Monique962 Forumleerling

    • Dubbelposten niet toegestaan, gebruik de bewerkknop als je nog iets wil zeggen of toevoegen.
    Helaas lukt het mij niet om naar Unity te gaan wanneer ik op de button klik, ik krijg een grijs scherm. Terug naar Flash gaat ook niet, ik moet mijn farm afsluiten en weer opnieuw aanmelden. Jammer hoor!

    Het is gelukt om naar Unity te gaan! Het werkt bij mij iets trager, ook komen niet alle stallen te voorschijn. Het heeft nog even tijd nodig. Ieder geval complimenten dat het al zover is!
     
    Laatst bewerkt door moderator: 2 Oktober 2020
  17. Vitani94

    Vitani94 Forum-expert

    Dat Renzo te zien is in Unity is inderdaad erg handig (ik ben 1 van de sufferds die laatst niet had opgelet en Renzo had gemist), maar ik kan van niets zien of het al klaar is in unity, ik ben dus lekker de hele tijd heen en weer aan het gaan.
     
  18. anita-144

    anita-144 Regelmatige auteur

    @Klaartjuh
    Mijn oprechte excuses voor het 'vervuilen' van het draadje van de bugmeldingen Unity.
    Ik kon het niet laten op die opmerking te reageren... sorry daarvoor.
    Ik had natuurlijk gewoon die post moeten citeren en naar dit draadje toe moeten brengen (maar daar dacht ik achteraf pas aan...)
     
    janniekwak vindt dit leuk.
  19. sanne1000

    sanne1000 Forum-baron

    ik kom er niet op.hij pakt het laatste stukje niet. grijze balk stopt bijna op het einde.windows 10 wat moet ik doen?
     
  20. enk52

    enk52 Forum Moderator Team Farmerama NL

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.