Verzameldraad algemene meldingen over de bioscoop

Discussie in 'Algemene vragen' gestart door RonSchoof, 24 September 2014.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
  1. jadiejadie

    jadiejadie Gelegenheidsauteur

    Dit probleem was er allang voor corona er was, helaas ligt daar dus niet aan. Vorig jaar heb ik nog een paar filmpjes gehad op 11 november en rond de kerst nog maar dat was het ook.
     
  2. Wimschotten

    Wimschotten Forumleerling

    Waarschijnlijk doet BP geen enkele moeite om zijn klanten een filmpje te laten kijken. Komt schijnbaar voldoende binnen uit andere bronnen.
     
  3. pino460

    pino460 Forum-hertog

    Eindelijk zijn er weer filmpjes te zien heb er 7 achter elkaar bekeken xD
     
    farmermikkie en hendrika73 vinden dit leuk.
  4. -matthias1952-

    -matthias1952- Levende forumlegende

    wat heb jij geluk zeg.
    hier in België zijn er al jaaaaaren geen filmpjes meer te bekijken.
    ik hoop dat dat wel nog terug komt.
    succes en geniet ervan
     
  5. debeus

    debeus Doorzetter

    als er toch geen filmpjes komen waarom halen jullie dat er dan niet uit het is nu de spelers proberen blij ye maken met een dooie MUS
     
  6. farmermikkie

    farmermikkie Levende forumlegende

    Omdat er in het buitenland wel adverteerders zijn.
     
  7. cnijwening5353

    cnijwening5353 Forumleerling

    2020 tot 2021 geen bioscoop. Zo blijf ik met een paar punten zitten, die ik niet in leveren kan voor tulpenguldens. Krijg er zo nooit meer iets bij.
     
    boermars vindt dit leuk.
  8. henderkien

    henderkien Forumleerling

    Mn bioscoop doet het al zeer lange tijd het niet hoe kom ik aan de punten ??
     
  9. phedraes2

    phedraes2 Forumbeginner

    Bij mij doet het vanaf eind 2020 tot op heden ook niets, ik krijg de melding : even wachten aub en als kim thuis ben speel ik in het Duits, maar daar krijg ik dezelfde mededeling. Hoe lang moet ik wachten?????? Ik kan dus ook geen mysterieuze bomen kopen want ik heb niets. en omdat de internet versie ook zowaar vastloop overweeg ik iets anders te gaan zoeken, vind dat wel jammer.
     
  10. essie1977

    essie1977 Forumbeginner

    waarom doet de bios het al een hele tijd niet?
    iemand een idee?
     
  11. vanDijk1970

    vanDijk1970 Levende forumlegende

  12. Wimschotten

    Wimschotten Forumleerling

    al heel lang geen filmpjes, waarschijnlijk is het niet interessant voor Farmerama om adverteerders te zoeken. Ze zien liever dat je alles met echt geld koopt.
     
    Butsmuts vindt dit leuk.
  13. Gert-Jannetje

    Gert-Jannetje Forum-analist

    Wanneer wordt de bioscoop weer geopend? Of is het nog steeds gesloten i.v.m. corona maatregelen?
     
    vinc05 en Sintra98 vinden dit leuk.
  14. sanneman1969

    sanneman1969 Regelmatige auteur

    Wel balen dat de bioscoop het nog steeds niet doet. ook cash for action is al heel lang niet meer actief. En waarschijnlijk weet niemand of het ooit nog terugkomt? Was wel een leuke manier om aan klein beetje TG te komen.
     
    vinc05 vindt dit leuk.
  15. Gert-Jannetje

    Gert-Jannetje Forum-analist

    Gaat de bioscoop ooit nog open? Horeca, theater en concertzalen zijn inmiddels ook weer open. ;)
     
    Landa75, boermars, vinc05 en 5 anderen vinden dit leuk.
  16. Borkie

    Borkie Levende forumlegende

    Wie gaat er tegenwoordig nog naar de bioscoop met al die streamdiensten...? :music:
     
    janniekwak, kakelot69, vinc05 en 1 ander persoon vinden dit leuk.
  17. kakelot69

    kakelot69 Levende forumlegende

    Eerlijk gezegd doe ik dat ook liever. Scheelt me een hoop rotzooi in mijn computer.
     
  18. debeus

    debeus Doorzetter

    wat doen we met een bioscoop die het toch nooit doet gooi hem er uit en bedenk iets anders wat het wel doet dit is alleen maar irritant
     
    .Fisherman. vindt dit leuk.
  19. phedraes2

    phedraes2 Forumbeginner

    Leuk dat er weer mysteriesttallen te koop zijn, maar waarmee ik moet betalen ?????? Want de bioscoop doet het al maanden niet, dat is op zijn minst iemand blij maken met een dode mus.
     
    Butsmuts en fensie01 vinden dit leuk.
  20. fensie01

    fensie01 Doorzetter

    Het vreemde is ik was in Duitsland alle dagen heb ik de bioscoop kunnen kijken.