Verzameldraad algemene meldingen over de bioscoop

Discussie in 'Algemene vragen' gestart door RonSchoof, 24 September 2014.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
  1. RonSchoof

    RonSchoof Board Administrator Team Farmerama NL

    De bioscoop is een reclamevoorziening binnen het spel.
    Volgens een vastgesteld patroon (zie de faq https://board-nl.farmerama.com/index.php?threads/f-a-q-bioscoop-in-de-stad.4776/ ) krijg je punten voor een bekeken film.

    En soms zijn er geen films. Dat is niet leuk maar mag je hieronder met je medespelers delen.
    Of er films zijn is geheel afhankelijk van de sponsors, van bedrijven die iets willen aanbieden -of niet- en daarop heeft BP geen invloed.

    Wanneer je gegronde (technische) klachten hebt over een niet vertoonde film, zwart scherm, niet gekregen punten, dan kun je die plaatsen in het verzameldraadje bij de Technische Vragen, met alle informatie die nodig is en die daar in de eerste post wordt genoemd.
    Onvolledige posten worden daar zonder commentaar verwijderd.

    Maar in deze draad mag je het spuien onder de gedachte: "Meer mensen die hier last van hebben?"
     
    Rikkie05, Sintra98, dutchboy en 1 ander persoon vinden dit leuk.
  2. Catje78

    Catje78 Forum-ambassadeur

    ik verplaats deze vraag naar de algemene vragen over de bioscoop, het betreft geen technische vraag. Er is geen garantie dat de bioscoop filmpjes geeft, de ene keer zal dit wel het geval zijn en de andere keer niet.
     
    -matthias1952- vindt dit leuk.
  3. buikie1512

    buikie1512 Forum Moderator Team Farmerama NL

    staat bij de extensies.
    Zelf speel ik in google chrome. Hier staan er in de balk helemaal rechts 3 puntjes boven elkaar. Als je hier op klikt kan je daar je instellingen aanklikken. Vervolgens kan je dan extensies aanklikken en zie je welke er staan en of deze ingeschakeld zijn.
     
    sproetje06, Sintra98 en boerin5260 vinden dit leuk.
  4. boerin5260

    boerin5260 Junior expert

    oke dank je wel buikie1512 gevonden
     
    Sintra98 en -matthias1952- vinden dit leuk.
  5. anneke-junny58

    anneke-junny58 Gelegenheidsauteur

    goeiemiddag waarom zijn er geen filmpjes in dee bios al vanaf vorige week helemaal niets of 1 film vriendelijke groeten
     
  6. enk52

    enk52 Forum Moderator Team Farmerama NL

    Dat is afhankelijk van de adverteerders. Als die er dit moment niet of weinig zijn dan komen er ook geen of weinig filmpjes.
     
    Rumboontje en -matthias1952- vinden dit leuk.
  7. cvdlinden1957

    cvdlinden1957 Forumleerling

    KRIJG AL EEN PAAR WEKEN ALLEEN MAAR TE ZIEN VAN ;ER ZIJN OP DIT MOMENT GEEN VIDEOS VOOR U; ???? SNAP ER NIKS VAN, wat is er aan de hand ?
     
  8. -doppie-

    -doppie- Levende forumlegende

    MISSCHIEN OMDAT ER GEEN AANBIEDERS ZIJN.
     
    Cornelly52 en Susannamaria vinden dit leuk.
  9. Catje78

    Catje78 Forum-ambassadeur

    Ik verplaats dit draadje even naar het daarvoor bestemde Topic, Algemene vragen over de bioscoop.

    Hoofdletters worden op een forum gezien als schreeuwen en als niet zo netjes, dus ik wil je vragen voortaan gewoon met kleine letters te typen.
     
    Rumboontje, Borkie en -doppie- vinden dit leuk.
  10. gerard301065

    gerard301065 Forumleerling

    door allen event,s kan ik geen film meer kijken en dat kan ik nu al meer dan twee weet niet meer hoe kan ik de bios munten nog krijgen ? wie kan mij vertelen waar in die treug kan krijgen ???????????? wie
     
  11. Catje78

    Catje78 Forum-ambassadeur

    het niet kunnen zien van films heeft niet te maken met de events.
    De bioscoop zou gewoon nog zichtbaar moeten zijn in de stad en dus ook je bioscoopmunten.
     
  12. gelderblom

    gelderblom Levende forumlegende

    dat is waar de bios is er nog enkel jammer dat er zo weinig filmpjes zijn :(
     
    -matthias1952- vindt dit leuk.
  13. joke0987

    joke0987 Forummeester

    Omdat er geen aanbieders zijn? Ik ken geen enkele spelletjessite waar je niet tot vervelens toe overstelpt wordt met advertenties. Iemand doet toch echt iets helemaal verkeerd bij BigPoint.
     
  14. -Margreet100-

    -Margreet100- Forumleerling

    Klopt bij mij ook al dagen geen filmpjes te zien>:(
     
  15. eevee60

    eevee60 Alwetend orakel

    Hier zie ik dat ik op het ene account wel filmpjes krijg( een of twee) enop een anders niets.
     
  16. 1974birdman

    1974birdman Forum-overlever

    heb nu op beide accounts filmpjes gehad het is toch afhankelijk van de mensen die een advertentie plaatsen
     
  17. -Margreet100-

    -Margreet100- Forumleerling

    Ik krijg al een week helemaal geen filmpjes te zien, ook niet die van Samsung waar jullie het allemaal over hebben.
    Hoe kan dat? Wil toch graag TG verdienen zonder te kopen. -.-
     
  18. eevee60

    eevee60 Alwetend orakel

    Jij niet alleen .:(
     
  19. Sanham

    Sanham Levende forumlegende

    Wekenlang geen filmpjes gehad. De laatste dagen meestal 1 filmpje per dag. Ik denk dat het komkommertijd is net zoals op de televisie, maar daar draaien ze dan tenminste nog herhalingen xD
     
    blackscorpion64 en Farmer121965 vinden dit leuk.
  20. Annecarolina1991

    Annecarolina1991 Forumbeginner

    Hier helaas ook bijna tot geen filmpjes. Bioscooppunten lijken een beetje taboe te worden..
     
    eevee60 vindt dit leuk.