Verzameldraad algemene meldingen over de bioscoop

Discussie in 'Algemene vragen' gestart door RonSchoof, 24 September 2014.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
  1. joke0987

    joke0987 Forummeester

    Geen idee. Een reden is er altijd, een filmpje nooit. Ik heb me erbij neergelegd.
     
  2. henderkien

    henderkien Forumleerling

    Mijn bioscoop krijg ik helemaal geen films te zien wat is daar de oorzaak van
     
  3. micchel

    micchel Gevorderde

    Er worden door de reclamemakers gewoon geen filmpjes aangeboden momenteel, spijtig maar helaas
     
  4. ansimon

    ansimon Doorzetter

    De link naar punten verdienen werkt (tijdelijk) niet meer. Zouden ze de malafide aanbieders aan gaan pakken?
    Dat zou heel prettig zijn.
     
  5. miekverboom

    miekverboom Forumleerling

    bij mij staat in me bios al een hele poos een ogenblik geduld maar krijg geen filmpje hoe kan dit
     
  6. venus261256

    venus261256 Levende forumlegende

    Zijn op dit moment geen filmpjes , gewoon weer wegklikken
    en eventueel later weer eens proberen.
     
  7. joke0987

    joke0987 Forummeester

    Hier ook niet hoor. Ik snap niet dat BP niet snapt hoe vervelend het is iets aangeboden te krijgen wat vervolgens niet werkt. Haal m weg en verzin een andere manier om extraatjes bij elkaar te sprokkelen of zorg dat ie werkt. Echt rotvervelend!
     
  8. JoDokus8905

    JoDokus8905 Forumbeginner

    Bij mij ook al een tijdje geen filmpjes, ongeacht hoelaat ik inlog
     
  9. cvdlinden1957

    cvdlinden1957 Forumleerling

    bioscoop werkt niet ??????
     
  10. debeus

    debeus Doorzetter

    krijg helemaal niets meer hij schakelt niet door
    wat moeten we met zoiets is er niet iets anders te bedenken waar iedereen tevreden mee is
     
  11. vinc05

    vinc05 Forum freak

    Er worden door de reclamemakers gewoon geen filmpjes aangeboden momenteel, spijtig maar helaas
     
  12. Boeretrien1

    Boeretrien1 Keizer van het forum

    Volgens mij werkt de bioscoop al niet meer sinds wij reclame aan de zijkant van het forum krijgen.
    Ik neem aan dat meer mensen dat zien en kost hen geen biospunten meer.
    Of ben ik nou een zwartkijker.
     
  13. Jeanny1946

    Jeanny1946 Forumbeginner

    ik krijg al vanaf Kerst een film meer te zien.
     
  14. gerkwa

    gerkwa Forumleerling

    Jammer, want nu is het wel heel lastig om aan tulpguldens te komen.
     
    Gert-Jannetje vindt dit leuk.
  15. ayb52

    ayb52 Forumleerling

    Hier ook al maanden geen filmpjes meer wel jammer krijgen we ook geen tulpguldens meer .
     
  16. gerardschalken

    gerardschalken Forumleerling

    als ik bij de bioscoop filmpje wil laten afspelen wordt dit onderbroken en zegt dan helaas is er geen film aanwezig ?????? ben al poos ervoor niet meer geweest hoe kan dit?
     
  17. vanDijk1970

    vanDijk1970 Levende forumlegende

    Lees eens het begin van onderstaande links, waarin het èèn en ander daarover wordt uitgelegd.

    https://board-nl.farmerama.com/threads/verzameldraad-algemene-meldingen-over-de-bioscoop.11433/

    https://board-nl.farmerama.com/threads/verzameldraad-technische-problemen-met-de-bioscoop.11434/
     
  18. henderkien

    henderkien Forumleerling

    Hallo krijg helemaal geen punten bij de bioscoop
     
  19. Maris2020

    Maris2020 Forum-expert

    Wat ik hier regelmatig op het forum zie...is die al een tijdje uit de running.
     
  20. **CA$HER**

    **CA$HER** Forumbeginner

    De reden dat er zo weinig adverteerders zijn heeft misschien met de Corona te maken !?
    Dan zou het een goed idee kunnen zijn om bij Mark Rutten Bios-subsidie aan te vragen ..... ;):DxD
     
    vinc051 vindt dit leuk.