Praatgroep van Flash naar Unity

Discussie in 'Overig archief' gestart door RonSchoof, 26 Maart 2018.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. vanDijk1970

    vanDijk1970 Levende forumlegende

    Deze reactie's heb ik (mbt. het probleem) sinds beging van de maand geplaatst.


    Hier had ik tussen 16:00 17:00 geen problemen met de nieuwe Unity, maar sinds dat ik even na 18:00 terug kwam en na het inloggen van het spel meteen naar Unity zowel het opladen in het spel. Bij het opladen loopt het balkje tegen het eind vast.

    https://www.farmerama.com/?action=internalGameUnity

    Als ik voordat ik naar Unity op het forum linkje druk en daarna bij het speelveld druk, kan ik ook niks meer op het forum (scrollen bv.) of een topic aanklikken. Plus als ik nadat ik zowel spel als forum open en daarna bij het spel meteen op Unity blijft het forum beeld ook gewoon groen.

    En daarna terug naar Flash lukt dan alleen als het als ik het spel uitschakel en daarna weer opstart.


    Mijn User: vanDijk1970
    ID: 55256014
    Nederland

    https://docs.google.com/forms/d/e/1FAIpQLSdWtCxvSRKRMLE-iZQzT9q_rnvQQGiyJbdCcOWmiqNRYG3cxQ/viewform

    Mij (persoonlijk) lukt het niet om deze zelfstandig in te vullen (let wel; Het is niet dat ik het niet wil), maar na veel geduld en knarsetanden lukt me om de site met CPU en GPU gegevens naar voren te halen maar dan loop ik (spreekwoordelijk) vast. Want dan weet ik welke de juiste zijn (ik vind wel de CPU en GPU) maar daarna????

    Memory gegevens vind ik dan weer terug op de doos waar de chromebook in zat (wel zo handig), maar de rest?
     
  2. miekje9

    miekje9 Levende forumlegende

    Dat kan nou eenmaal met een beta versie
    Daarom is het nuttig om dat formulier in te vullen
    ergens moet in windows ook een knop zitten dat je de gegevens van je systeem kan bekijken
    Ik kan je er niet mee helpen omdat ik niet met windows werk
     
  3. Butsmuts

    Butsmuts Oudgediende

    Je merkt dat er hard gewerkt word achter de schermen.

    Zijn er meer mensen die de molen niet kunnen stoppen als je een gratis draai inzet?
    Hij draait echt hard de molen en stoppen lukt niet. Als iemand die erg gevoelig is voor prikkels wordt ik er niet heel gelukkig van.

    Edit: heb een veld vol vissen. Alle animaties( en geluiden etc) staan uit maar de vissen springen in het rond over mijn scherm nu ze klaar zijn.
     
    Laatste bewerkt: 15 Oktober 2020
    vinc051 vindt dit leuk.
  4. Lieve

    Lieve Halfgod

    Bij mij draait de molen heel stuntelig, mijn middernacht vliegveld is ook verdwenen
    Bij het klokje staan er ook niet zoveel items als bij flash
     
    Laatste bewerkt: 18 Oktober 2020
  5. anniemax58

    anniemax58 Gevorderde

    met die nieuwe unity is het moeilijk in loggen het word alleen niet leuker op
     
  6. irene257

    irene257 Gelegenheidsauteur

    Ik ben op het huisdieren veld minimaal 2 items kwijt, althans niet zichtbaar, ik weet waar ze staan, en als ik er op klik komt wel de popup van het item, het betreft Vrolijk ijsschaatsen, en een zeesymfonie, ik weet niet of meer mensen die ervaring hebben. groetjes Irene
     
  7. enk52

    enk52 Forum Moderator Team Farmerama NL

  8. heerkens

    heerkens Forumleerling

    ik kan niet meer unity ben hem kwijt krijg alleen nog flash
     
  9. enk52

    enk52 Forum Moderator Team Farmerama NL

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.