Terugkoppeling Vastlopen / bevriezen spel

Discussie in 'Technische vragen' gestart door RonSchoof, 16 Oktober 2015.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
  1. wilagten

    wilagten Junior expert

    het spel werkt nog niet met moeite in kunnen loggen eerste veld leeg willen halen maar loopt weer vast en dan wordt je er uitgegooid
    dus de oudere versie werkt ook niet jullie kunnen er ook niets aandoen met Ddos aanvallen
     
  2. jule****

    jule**** Actieve auteur

    ik kan weer niet inloggen , heb 3 browsers geprobeerd, 502 of 503 unavailable , en als lukt inlogen kan niks doen of draaiende bloemen, hoe moeten we spelen, dit is niet meer leuk ???
     
  3. harriejose

    harriejose Forum freak

    Rustig afwachten
     
  4. jule****

    jule**** Actieve auteur

    ik wacht al bijna uur, vanaf 13.30
    het is gelukt te oogsten en als ik naar andere veld ga dan is klaar, weer draaiende bloemen en lukt wel weer inlogen maar alles wat heb ik geoogst is toch niet, dan heb ik event gewassen geoogst maar ook niet, dat kan toch niet waar zijn ???
    het zelfde als vrijdag en zaterdag.
     
    Laatste bewerkt: 21 Augustus 2023
  5. Tyrany

    Tyrany Grote forummeester

    Ik kon er net even in, kon een half veld leeghalen, maar vloog er weer uit :(
     
  6. enk52

    enk52 Forum Moderator Team Farmerama NL

    Het spel is inderdaad weer even weg. BP is al op de hoogte.
     
  7. pandabeertje52

    pandabeertje52 Gevorderde

    Sinds een paar dagen loopt bij mij het spel steeds vast, bloemetjes en weer opnieuw in moeten loggen. Alles geschoond, maar dat hielp niets
     
  8. jtm3

    jtm3 Forumbeginner

    hier het zelfde veld leeg gemaakt kom je terug is het weer vol en de tak doet het ook niet telkens opnieuw inloggen hoop dat het opgelost wordt zo is er niets meer aan grt
     
  9. Streptocarpus

    Streptocarpus Gelegenheidsauteur

    De laatste dagen loopt het spel regelmatig vast en heeft niet met wifi te maken. Moet F5 en/of opnieuw inloggen.
    Ik speel Client - Edge Id 45773364 en Id 49502984
     
  10. bolleke10

    bolleke10 Forumleerling

    klopt ben al een half uur bezig loopt telkens vast of de bloemetjes zijn er is niet leuk meer zo
     
  11. popje4

    popje4 Levende forumlegende

    hier loopt het spel net vast was pizza aan het maken en had nog 5 kaarten over....helaas kreeg geen nieuwe topping en kon ook niet wisselen niks dus....F5 gedaan toen weer naar de oven....spel was weg maar kan nu ook geen nieuw spelletje starten...
    geen pizza vandaag denk ik zo...

    tijdje uit gelogd nu stond het spel dat ik aan het spelen was er wel en kon ik ook door spelen....
    nu loopt het spel weer vast bij het seizoen kan 1 keer leveren dan gaat t spel laden tot 100% daarna niks meer...elke keer op nieuw inloggen word een beetje moedeloos van op deze manier....
     
    Laatste bewerkt: 13 November 2023
    -matthias1952- vindt dit leuk.
  12. pandabeertje52

    pandabeertje52 Gevorderde

    het spel loopt vandaag weer vast, ging een paar dagen goed, maar weer draaiende bloemetjes en opnieuw moeten opstarten
     
  13. kian2003

    kian2003 Gelegenheidsauteur

    heb al een paar dagen dat als ik mijn Bahamarama oogst met knechten dat het spel vast loopt. 1 keer heb ik zelfs een notificatie gekregen dat Farmerama niet reageert
     
  14. wima3102

    wima3102 Forumbewoner

    Bij ons bevroor het spel altijd even bij het oogsten, maar vanmorgen moesten we zelfs uit het spel.
     
  15. Roadrunner14

    Roadrunner14 Forum-expert

    Loopt nog steeds vast, heel af en toe gaat het goed maar vaak moet ik bij het oogsten 1 à 2 minuten wachten tot dat de bloemetjes weg zijn en kan intussen niks doen door het vastlopen.
    Zag in forum dat er veranderingen zijn doorgevoerd maar merk er nog niks van:(
     
    Boeretrien1 vindt dit leuk.
  16. Boeretrien1

    Boeretrien1 Keizer van het forum

  17. rickvenema

    rickvenema Forum-overlever

    Hier loopt het spel steeds weer vast
     
  18. Kaatje344

    Kaatje344 Forumleerling

    hier steeds bloemetjes bij het oogsten van gewassen (de sieritemveld en waar ik stallen staan heb niet)
    dit is al dagen zo dus maar geduld hebben
     
  19. popje4

    popje4 Levende forumlegende

    hier loopt het spel vast in client krijg dan te zien....farmerama reageert niet dan word het scherm wit......nu in google geen probleem
     
  20. anneke071997

    anneke071997 Forumbewoner

    Hier blijft het ook draaien
    Kom niet op mijn boerderij