Terugkoppeling Vastlopen / bevriezen spel

Discussie in 'Technische vragen' gestart door RonSchoof, 16 Oktober 2015.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
  1. gelderblom

    gelderblom Levende forumlegende

    goede morgen ben de staak aan het oogste maar er kom geen ep s en tep bij hoe kan dat ?
     
  2. BoerinTineke49

    BoerinTineke49 Forumleerling

    Ik heb sinds een week het probleem met bevriezen en zwart scherm. De vragen in de formulieren zijn dermate moeilijk dat ik daar als bejaarde geen volledig antwoord op kan geven. Nee, dit is echt niet leuk meer. Alleen problemen met Farmerama, geen problemen met andere programma's of spelen.
     
  3. demi2u

    demi2u Gelegenheidsauteur

    Sinds afgelopen zaterdag 21 november problemen met het opstarten vanFarmerama, kom heel af en toe in het spel. Computer geeft een foutcode en start opnieuw op of het spel blijft hangen op 27%. o_Ok op mijn laptop geen spel mogelijk. Alle andere dingen doen het spelletjes en FB, maar Farmerama niet
     
  4. bommelbij

    bommelbij Regelmatige auteur

    Hallo. Ik ervaar op dit moment de volgende problemen;
    ik kan geen geschenken sturen naar vrienden via de voorraadschuur
    ik kan geen items leveren in quests ( banjofeestjes - stokstaartje. de toverlamp - ginseng )
    ik kan geen vrienden levelhoger bonus incasseren
    ik kan geen cadeaus sturen naar vrienden via de balk rechts
    ik kan de bonus via de bonuscode niet verzilveren.

    Ik heb F5 verversen en opnieuw opstarten geprobeerd. Misschien heeft men bij BP NL een oplossing?
     
  5. Sintra98

    Sintra98 Levende forumlegende

    Ik kan mijn buren geen Cadeaus sturen omdat de lijst mijn buren niet weer geegft maar wel alle vrienden als ik hen een product zo als een Jam of een smoothy wil sturen
     
  6. lucy6666

    lucy6666 Gevorderde

    er zijn nog heel wat problemen ook met het verwisselen van sieritems
    je moet nu elke keer als je het eruit wilt halen opnieuw aanvinken telkens maar weer

    zoals het nu gaat heel traag met alles
    vind het op deze manier niet leuk alle snelheid is eruit en dat kost heel veel punten
     
  7. bommelbij

    bommelbij Regelmatige auteur

    GEEN IDEE HOE maar voorlopig zijn al mijn problemen opgelost.
     
  8. Catje78

    Catje78 Forum-ambassadeur

  9. Sintra98

    Sintra98 Levende forumlegende

    Ik kan niet in 10 minuten lans mijn velde gaan.
    Vanuit de farm kon ik naar het regen woud komen daarna, werd het volgende veld plantage wel op geladen maar open de niet.
    Vervolgens was het spel vastgelopen maar laadde het balkje nog steeds opnieuw op.
    Daarna uitgelogd Ccleaner er over er en weer ingelogt en rechtstreeks naar de plantage gegaan en opende de
    velden kristalwatervallen, schateiland en schipbreuk strand wel normaal
     
  10. anniemax58

    anniemax58 Gevorderde

    ik ben vier boederijen kwijten de mole werkt alleen als je van een twee enz doe je moet wel veel geduld hebben met machines doe je een half uur over om alles binnen halen dit is niet leuk meer
     
  11. hulst

    hulst Levende forumlegende

    Ik kan hier het event niet starten ik kom er niet eens in en als ik erin ben blijft bij het oogsten het bloemetje draaien en kom ik geen steek verder. Meer hebben hier last van.
     
  12. maad

    maad Forum prof

    Ja ik heb hetzelfde probleem
     
  13. anneke071997

    anneke071997 Forumbewoner

    Hier ook, blijft op 55% staan
     
  14. hulst

    hulst Levende forumlegende

    Hier nu ook telkens niet verder dan 55%
     
  15. Vitani94

    Vitani94 Forum-expert

    Ik kom het spel niet meer in, lijkt sinds gisteren wel of Farmerama 10 jaar terug in de tijd is gegaan-.-. Ouderwets geduld hebben lijkt me de beste oplossing, maar ik hoop wel dat het vandaag sneller is opgelost dan gisteren.
     
  16. joke0987

    joke0987 Forummeester

    En hier van hetzelfde laken een pak: boel blijft hangen op 55%. Kan dus alweer niet inloggen.
     
  17. hulst

    hulst Levende forumlegende

    Mijn vriendin kan nog steeds niet op de farm. Zijn er nog meer die er niet op kunnen?
     
  18. vanDijk1970

    vanDijk1970 Levende forumlegende

    Update

    het onderhoud zal langer duren helaas. Zodra het spel weer live kan gaan zullen wij ook kijken naar de invulling van een tweede compensatie.

    0ok de lancering van de Standalone client zal nog een tijdje op zich laten wachten.​
     
  19. wiesje82

    wiesje82 Forumbeginner

    ik kom er ook niet op.staat nog steeds onderhoud
     
  20. wilagten

    wilagten Junior expert

    het spel bevriest steeds en veel draaiende bloemen