Praatgroep - van Flash naar Unity: de laatste fase!

Discussie in 'Overig archief' gestart door Klaartjuh, 20 November 2020.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
  1. Klaartjuh

    Klaartjuh Board Administrator Team Farmerama NL

    Nu we de laatste fase in gaan voordat wij daadwerkelijk over gaan naar Unity een nieuwe praatgroep om het overzichtelijk te houden.
    0ok al zijn wij hier niet altijd even zichtbaar, constructieve feedback zullen wij altijd meenemen in onze terugkoppeling naar Bigpoint.
     
    jolanda13 en tikivogel vinden dit leuk.
  2. Arvonvan

    Arvonvan Levende forumlegende

    Ben benieuwd! Hoop voor iedereen dat de 24h test een positieve en goede test mag worden.

    Waar ik momenteel benieuwd naar ben is het overschakelen van Flash naar Unity en vice versa:
    - Is deze switch geregeld om exact 14:00 of wordt er nog overgegaan naar onderhoud oid om dit voor elkaar te krijgen?
    - Wordt iedereen automatisch uitgelogd om te zorgen dat ook iedereen uit Flash of Unity is?
     
    jolanda13 en tikivogel vinden dit leuk.
  3. Lieve

    Lieve Halfgod

    We moeten niks doen het ga ineens naar Unity want flash is uitgeschakeld , zo heb ik het toch begrepen
    Ik duim ook voor een goede test want er is hard aan gewerkt en dat het naderhand ook goed werkt
    Succes!
     
    jolanda13 vindt dit leuk.
  4. kakelot69

    kakelot69 Levende forumlegende

    Nou ik ben benieuwd morgen!

    En ook naar de codes natuurlijk xD
     
    jolanda13 vindt dit leuk.
  5. enk52

    enk52 Forum Moderator Team Farmerama NL

    Je zal iets langer moeten wachten. Het begint dinsdag
    Speel vooral wel Farmerama tijdens deze test die zal plaatsvinden vanaf dinsdag 24 november 14:00 uur. Je hoeft verder niks extra's te doen, de Unity versie zal tijdens deze 24 uur automatisch werken.

    https://board-nl.farmerama.com/thre...client-24-25-november-2020.37383/#post-775024
     
    Cornelly52, jolanda13 en schaapje52 vinden dit leuk.
  6. schaapje52

    schaapje52 Levende forumlegende

    Nou dan gaan we maar 24 uur farmen. xD Kijken hoe mooi alles werkt. Ik hoop dat dit zo is want er is volgens mij achter de schermen ontzettend hard gewerkt. Dan zou het ook prachtig zijn als het toppie werkt.

    Ik zou zo zeggen: we gaan er voor. :music:
     
    Cornelly52 en jolanda13 vinden dit leuk.
  7. kakelot69

    kakelot69 Levende forumlegende

    Oh, dinsdag pas? Dat is nou weer jammer want als alles volgens plan verloopt mag ik dan eindelijk weer eens aan het werk, na tien dagen quarantaine vanwege corona man en nog eens een week erbij vanwege corona mezelf.
     
    Cornelly52 en jolanda13 vinden dit leuk.
  8. vinc051

    vinc051 Forum-overlever

    wacht rustig af komt vast allemaal dik voor elkaar.
     
    Cornelly52 en jolanda13 vinden dit leuk.
  9. Klaartjuh

    Klaartjuh Board Administrator Team Farmerama NL

    Daar is ons niet iets over gemeld maar ik ga er vanuit dat het hetzelfde gaat als vlak voor de start van grote events. Over het algemeen worden we dan tussen 13:30 uur en 14:00 uur ook uitgelogd (dat is het moment dat achter de schermen alles klaar staat voor de start om 14:00 uur).
     
  10. Roos

    Roos Forum-hertog

    Hmmm... dat zal voor mij twee halve dagen (24 uur) geen farmerama zijn denk ik. Mijn computer is nog niet zover. Maar eens kijken hoe dat bij mij met de events gaat dan.
     
    jolanda13 vindt dit leuk.
  11. thea1963

    thea1963 Forum freak

    Als BP deze test echt serieus had genomen hadden ze de komende 2 events een dagje verplaatst -.-
    Hier gaan er dinsdagmorgen als de faq's bekend zijn waarschijnlijk lange gewassen erop en dan blijft waarschijnlijk alleen de plantage over waar ik het huismussen event verder ga spelen (als dat event tenminste werkt in unity).
    Ben ook benieuwd of alle weergavefouten en bugs zijn verholpen, met betrekking met het handmatig oogsten.
    De starttijd van 18:00 ben ik ook niet blij mee als je dan voor de nacht de eventgewassen op je kwartvelden wilt hebben staan (ik weet er komt een bonuscode om bij het begin de events wat makkelijker te maken, maar toch)
     
    jolanda13 en Roos vinden dit leuk.
  12. Roos

    Roos Forum-hertog

    Het ene event kunnen we gelukkig wel afmaken; met de dieren, maar verder inderdaad onhandige timing. Op zich heb je dan ook veel minder tijd voor je dagelijkse inlogbonus. Ik red dat met gemak, maar een ander hierdoor misschien niet.
     
    Cornelly52 en jolanda13 vinden dit leuk.
  13. kakelot69

    kakelot69 Levende forumlegende

    Wanneer hadden ze het dan wel moeten doen? Er is bij welke timing dan ook altijd wel een groep spelers die zich benadeeld voelt.
     
    Sintra98, rosey1965, jolanda13 en 3 anderen vinden dit leuk.
  14. thuva1

    thuva1 Commandant van het forum

    je kunt het iedereen nooit helemaal naar de zin maken.
    Ik vind dat ze hun uiterste best doen en we moeten maar afwachten.
    o_Ok gaan ze compenseren met een bonus, dus wat willen we nog meer.
    En ze doen hun best om iedereen tevreden te houden zodat we met plezier allemaal kunnen farmen
     
    Cornelly52, rosey1965, jolanda13 en 4 anderen vinden dit leuk.
  15. Klaartjuh

    Klaartjuh Board Administrator Team Farmerama NL

    Helaas tikt de tijd gewoon door en het einde van het jaar is in zicht dus we zullen hoe dan ook dan over moeten zijn anders is er helemaal geen Farmerama meer.
    Dus de test doen tussen de events in is echt de beste optie. En ik ga er ook van uit dat het een en ander nu al verbeterd zal zijn ten opzichte van de Open Beta.
     
    Cornelly52, jolanda13, janniekwak en 3 anderen vinden dit leuk.
  16. thea1963

    thea1963 Forum freak

    Dat hoop ik ook want met de hand was het spel niet te spelen in unity in de open beta, maar ik denk dat de meeste spelers die aan het event mee gaan doen dinsdag voor 14:00 uur hun langste gewas erop hebben staan.

    En om even alvast vooruit te lopen, ik denk dat er qua events er ook wat moet gaan veranderen qua aantallen met unity omdat je straks niet meer even ''tussendoor'' onderweg of op je werk kan oogsten op je telefoon :(
     
    jolanda13 en Roos vinden dit leuk.
  17. Roos

    Roos Forum-hertog

    Oef... Niet meer tussendoor op je telefoon zal voor een hoop mensen erg jammer zijn. Ik maak er zelden gebruik van, maar lees wel dat er genoeg zijn die dat doen. Wellicht komt daar ook wel weer een oplossing voor. In 2021 dan.

    Ga ik nu voor het eerst van m'n leven proberen om op nog een bericht te reageren...

    Snap dat er getest moet worden hoor. Zal er zelf niet veel last van hebben.
    Wens jullie een happy testdag met een tevreden resultaat (hmm.. kan een resultaat tevreden zijn?) Met een mooi resultaat waar jullie tevreden mee zijn :)
     
  18. gelderblom

    gelderblom Levende forumlegende

    ik hoop dat de farmerama gewoon over schakelt

    en weer door kennen spelen
     
    Cornelly52 en jolanda13 vinden dit leuk.
  19. anneke071997

    anneke071997 Forumbewoner

    Ik ben ook benieuwd, hoe dat overzetten gaat en of ik door kan spelen.:wuerg:
    Ik heb helaas een laptop van ong 6 jaar oud,
    en als het niet meer gaat heb ik een probleemo_O
    maar ben echt benieuwd hoe het verder gaat
     
    Cornelly52 en jolanda13 vinden dit leuk.
  20. Roos

    Roos Forum-hertog

    Zou het wel prettig vinden als we toch op het forum kunnen posten tijdens de test. Zonder in te loggen dus.

    Nou dacht ik daar pas iets over te hebben gelezen; op inlogscherm inloggegevens invullen en dan niet op 'naar het spel', maar helemaal rechts onderin zo naar het forum gaan. Dat lukte me toen ook, maar tegenwoordig weer niet meer. Iemand nog tips daarvoor?
     
    Cornelly52 en jolanda13 vinden dit leuk.