vallei

Discussie in 'Help archief' gestart door swesie, 13 Juli 2023.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. swesie

swesie Gevorderde

ik kan al dagen geen humus afvinken terwijl ik ruimte genoeg heb ,wat heb ik fout gedaan of wat is er mis

2. enk52

enk52 Levende forumlegende

Kijk nog eens goed hoeveel ruimte je hebt bij de bouwmaterialen en hoeveel humus je kan krijgen. Er kan ook zomaar extra bij zitten namelijk. Tel dus de kansen er ook bij op

3. swesie

swesie Gevorderde

in bouwmaterialen heb ik 165 items dus ruimte voor 35

4. farmermikkie

farmermikkie Levende forumlegende

En hoeveel humus ben je aan het produceren? En hoeveel zou je als extraatje bij die productie kunnen krijgen?

5. swesie

swesie Gevorderde

er staat bij het icoontje van de humus als ik het vraagteken indruk het volgend, maakt eerst ruimte in je pakhuis opslagcapaciteit
    165/200 basis humus 88 en capaciteit wordt ov.. 53

6. enk52

Dan krijg je dus extra en zal daarvoor eerst ruimte moeten maken door andere dingen te verwijderen/verkopen

7. debeus

debeus Doorzetter

• dubbelposten is niet toegestaan. Gebruik de 'bewerk' knop als je iets toe wil voegen
    erg wordt mij gevraagd naar 2 x Feodor Koekeroekus hoe kan ik hier aan komen kan anders niet verder met dit gedeelte

en waar haal ik 1 x Paul Pietersma vandaan ??

Laatst bewerkt door moderator: 14 Juli 2023
  8. enk52

Dat zijn klanten van de edelweiss-vallei. Die vind je bij het schermpje links boven de nieuwspagina

9. swesie

swesie Gevorderde

• dubbelposten is niet toegestaan. Gebruik de 'bewerk' knop als je iets toe wil voegen
    het is gelukt, maar heb wel alles moeten verkopen,wacht tot ik de opslag kan vergroten

ik wil toch wel eens weten hoe de spelers/sters dat gebeuren met het weerstation vinden, ik vind vooral met de regen 10x niks veels te hard zou motregen moeten zijn het plaatje vind ik op die manier lelijk

Laatst bewerkt door moderator: 15 Juli 2023
  10. enk52

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.