Praatgroep - Edelweiss vallei

Discussie in 'Speldiscussies' gestart door Klaartjuh, 6 December 2022.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
  1. dutchboy

    dutchboy Alwetend orakel

    Enk oke bedankt maar daar ben ik al voorbij ik kan echt niet verder ben bijna bij lv23
    kan 32 badges hebben dus dit helpt helaas niet voor mij mijn volgende uitbreiding is in lv 26
    De uitbreiding van Alpine speelveld in lv 23 kan wel helpen.
     
  2. grannycool

    grannycool Forumleerling

    Vraagje: waar kan ik de Japanse abrikozenboom vinden? Ik heb de rune met badge leveren vrij gespeeld?
     
  3. enk52

    enk52 Levende forumlegende

    Bij de alpine abrikozenboom en dan pijltje naar onder
     
  4. grannycool

    grannycool Forumleerling

    Bedankt, gevonden!
     
  5. farmermikkie

    farmermikkie Levende forumlegende

    Ja, ik vermoedde al dat er ook spelers al in level 22 zitten. En dan kan je pas in level 26 verder.

    Evenzo voor mij, ik zit in level 21, dus krijg in level 22 nog 1 mogelijkheid om een categorie uit te breiden.
    Maar er wordt nu 2 keer (Bij Ian en bij Alice ieder 1 keer) gevraagd om 1 keer de capaciteit van een categorie uit te breiden.

    Level 26 is echt nog heel erg ver. Tot die tijd is er geen extra uitbreiding mogelijk.
    We kunnen dus de beginners opdracht niet doen, omdat we te ver in het spel zijn.
     
    Boeretrien1 vindt dit leuk.
  6. pipelepo

    pipelepo Oudgediende

    ik sta op dezelfde opdrachten vast. Duurt wel even voor ik level 22 heb en weer iets kan openen. Jammer, ik dacht wat vlugger te kunnen werken en nu sta ik dag 2 al vast de eerste paar weken.
    Maar goed ik las bij schaapje dat ze ook twee levels omhoog moet voor ze weer verder kan.
     
  7. Jacq57

    Jacq57 Regelmatige auteur

    Ik ben druk aan het ploeteren om in level 17 te komen, was erg blij met Alice en Ian maar helaas nu vragen ze in level 3 een aantal malen inleveren bij Paul en Feodor, maar helaas die willen weer bloemenkransen en paddenstoelenmanden en die droppen hier niet erg scheutig.

    Dus ik loop weer vast. Ik denk dan ik maar kap met de Edelweisvallei. Zeker als ik de bovenstaande stukjes lees van Farmermikkie en Pipelepo:cry:, Ik ben er een beetje klaar mee.
     
  8. dutchboy

    dutchboy Alwetend orakel

    alles wat nieuw is heeft wat tijd nodig wij gaan zeker niet stoppen.
    een beetje geduld dan komt alles goed
    we zijn blij met de Edelweis qls extra uitbreiding en nieuwgierig naar nieuwe updates.
    laat maar komen.
     
    -matthias1952-, schaapje52 en Boeretrien1 vinden dit leuk.
  9. jelle1968

    jelle1968 Actieve auteur

    hoelang duurt het voordat dorpsplein klaar is heb nu steedds vraagteken ervoor
     
  10. pipelepo

    pipelepo Oudgediende

    Als je beide opdrachten klaar heb, moet je wel je prijsjes ophalen
     
  11. schaapje52

    schaapje52 Levende forumlegende

    Ik weet niet of je dit bedoeld. Je moet het aanklikken en dan krijg je de opdracht te zien.
     
  12. Fubar76

    Fubar76 Forumleerling

    Als ik op mijn telefoon speel en op de edelweiss vallei ben krijg ik geen bomen of gewassen gezaaid, omdat pop up scherm waar je bomen of gewassen moet selecteren niet blijft staan (springt meteen weg). Meer mensen hier last van?
     
  13. Boeretrien1

    Boeretrien1 Keizer van het forum

    farmermikkie, snap jij nou wat klaartje bedoelde?
    Ik zit met hezelfde probleem als jij en kan na 22 ook niet verder of moeten we heel veel geduld hebben tot level 26?
     
  14. farmermikkie

    farmermikkie Levende forumlegende

    Ik vrees dat we heel veel geduld moeten hebben tot level 26.
    Niet leuk, want dat duurt nog vele maanden, terwijl we de afgelopen tijd vaak genoeg de capaciteit van categorieën hebben uitgebreid.
    Het voelt een beetje alsof we worden gestraft voor het feit dat we doorgespeeld hebben.
     
    pipelepo en Boeretrien1 vinden dit leuk.
  15. Boeretrien1

    Boeretrien1 Keizer van het forum

    Dank je wel voor het antwoord.
    Nou dan maar hopen dat het tzt toch bij gesteld word.
    Zou anders niet eerlijk zijn, maar ja wat is er in het leven nog wel eerlijk...:sleepy:
     
  16. (chris)

    (chris) Doorzetter

    En ik sta begin level 7 en moest nog een 700 AEP halen voor level 8 en nu moet ik nog 4.000 AEP halen terwijl de klanten nog steeds maar 10 AEP geven. teleurstellend
     
  17. Fam.Farmer

    Fam.Farmer Forum-overlever

    Ben in level 21 en heb de mazzel dat ik nog niet alles had uitgebreid in de voorraadschuur, had bouwmaterialen en alpine gewaszaadjes nog niet gedaan. Zag er nog het nut niet van in. Heb dus nu mazzel daardoor. Zal wel zien wat er dan komt.
     
    schaapje52 en farmermikkie vinden dit leuk.
  18. dutchboy

    dutchboy Alwetend orakel

    Haha zit in lv23 lopen nu bij beide klanten in lv 7 vast xDxD
    Wel jammer de weg naar lv 26 is erg lang
     
  19. Boeretrien1

    Boeretrien1 Keizer van het forum

    Ik dacht dat die bug eruit was gehaald van het alpenroosje.
    Gisteravond geplaatst en vanmorgen nog 2 veldjes te gaan van 3 uur 01 min. en 36 sec. Heb ze maar verwijderd.

    En ja ik loop ook stuk op beide klanten in level 7.
     
  20. schaapje52

    schaapje52 Levende forumlegende

    Ik zit vast in level 7 en level 3.