Unity

Discussie in 'Help archief' gestart door Ravier73, 29 December 2020.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. NJW3

NJW3 Junior expert

ik heb tot vandaag nog gewoon in flash gespeelt, dat andere is allebei hopeloos. helaas is hier nog geen antwoord op geweest wat hier aan gedaan kan worden.
    Morgen maar zien of het te doen en en ik me niet ga irriteren want dan stopt voor mij het relaxe leuke spelen van al die jaren.

2. bibi9999999

bibi9999999 Teller

ik heb windows 10 waarschijnlijk werkt dit net iets anders. Had na mijn eerdere bericht weer programma gevonden om flash te verwijderen en daarna moest ik de Pc opnieuw opstarten. Maar kan met internet exployer nog steeds met flash erin. Maar ik krijg van adobe geen popup (heeft met windows 10 te maken denk ik ergens gelezen dat deze met een update het er zelf afhaald) ???
    Ps normaal werkt je in windows 10 met edge, maar had daar van begin zo’n hekel aan dat ik via omweg alsnog op IE bleef spelen. Nu speel ik op Pc met google chroom
    volgens mij moet je juist omdat jij windows 7 hebt waarschijnlijk in client spelen. Ze hebben client ontwikkeld voor spelers met “oudere” systemen.... (zelf vind ik windows 7 niet oud maar in computertijd dus schijnbaar wel)
    Faq nog even nagelezen
    https://board-nl.farmerama.com/threads/farmerama-unity-webgl-client-lancering-december-2020.37465/
    maar zou toch moeten kunnen.....
    Wat ik je kan aanraden om ticket te sturen met deze vraag (mocht hier geen antwoord van een Mod komen)

Laatste bewerkt: 11 Januari 2021
  3. bommelbij

bommelbij Regelmatige auteur

Dank je wel ! Weten we dat ook weer.

farmermikkie vindt dit leuk.
  4. wolters63

wolters63 Regelmatige auteur

heb jij of iemand anders de link om de client te downloaden voor mij

5. LucieSchreurs

LucieSchreurs Levende forumlegende

Als je Farmerama opent krijg je onderstaand plaatje

als je gewoon in de browser wilt spelen ( gebruikt unity voor de bewegende beelden zoals Flash vroeger) san klik je op het groene kruisje en laadt het spel verder.
    Mocht het spel erg traag zijn dan kan de client een oplossing zijn. Klik dan gewoon op client downloaden. Geduld hebben tot dat het programmaatje helemaal geinstalleerd is. Je krijgt dan een icoontje op je bureaublad. Hier dubbel op klikken dan opent de clinet en kan je inloggen.

Ik hoop dat het zo duidelijk is

riekje111 vindt dit leuk.
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.