Unity probleempje? Laadbloem ipv Acai-boom

Discussie in 'Help archief' gestart door lentoboer, 16 Januari 2021.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. lentoboer

    lentoboer Forumleerling

    Unity probleem(pje)?
    Als ik de Acai-boom plaats op een akker van Bahamarama, dan zie ik in plaats van de boom een laadbloempje. Tevens lukt het niet om de boom te upgraden.
    Als dit al eerder gemeld is, dan zou ik graag de link naar die melding ontvangen, en kan dit topic worden gesloten.

    Aanvulling:
    Het is volgens mij meer een optisch probleem dan een 'echt' probleem.
    De boom staat er wel maar de verschijningsvorm ervan is het laad-bloempje.
    Het is me inmiddels gelukt om de xxl-upgrade er overheen te zetten en nu staat er een fiere boom.
     
    Laatste bewerkt: 17 Januari 2021
  2. vanDijk1970

    vanDijk1970 Levende forumlegende

    De melding is (volgens mij) al meerdere keren voorbij gekomen en ik heb er iig. 1 bij de onderstaande link gevonden.

    Bij bv. bericht #941 wordt er over het probleem gesproken en daarvoor ook al.

    https://board-nl.farmerama.com/threads/praatgroep-van-flash-naar-unity-de-laatste-fase.37387/page-49

    Voor een slotje zal je even op een mod moeten wachten.
     
  3. gelderblom

    gelderblom Levende forumlegende

    ik hoop dat het vast lopen gauw over is vind het niet prettig.

    en waar moet ik zijn voor die rare klok zo groot niet normaal
     
  4. LucieSchreurs

    LucieSchreurs Levende forumlegende

    Hi Gelderblom, in welke browser heb jij last van die grote klok? Ik gebruik Firefox en heb er geen last vann. Verder denk ik dat je het beste dit kan melden in het algemene draadje met zoveel mogelijk inf, dan kan het bij de programmeurs worden neergelegd.
     
  5. gelderblom

    gelderblom Levende forumlegende

    hoi lucieSchreur ik zit op chrome
     
    LucieSchreurs vindt dit leuk.
  6. kakelot69

    kakelot69 Levende forumlegende

    Ik gebruik ook chrome en ik heb helemaal geen last van die klok. Op mijn telefoon (met puffin) had ik het vrijdag wel. Misschien heeft het te maken met de cookies, die ruim ik in mijn laptop zeer geregeld op en in mijn telefoon eigenlijk nooit xD
     
    LucieSchreurs vindt dit leuk.
  7. LucieSchreurs

    LucieSchreurs Levende forumlegende

    Inderdaad opruimen van de cookies wil nog wel een helpen;) i kpak ook weleens en andere browser om te zien of het een agemeen probleem is of eigenlijk een browser/cookie issue
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.