Praatgroep - van Flash naar Unity: de laatste fase!

Discussie in 'Overig archief' gestart door Klaartjuh, 20 November 2020.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
  1. tinekesfarm

    tinekesfarm Gevorderde

    Inderdaad de aqai boom ....zie je niet staan en vandaag kistjes openen aan het rad een ramp loopt steeds vast pfff
    En laad heel vaak een veld maar je komt er niet in heel vervelend
    Hoop dat het beter word
    Gr en s6 Tineke
    Nou weer spannend 2 uur...... kijken of er weer in kunnen komen na de start event
    Al meer dan 10 keer opnieuw opgestart
    En ja hoor kom er niet in nu
     
    Laatste bewerkt: 13 Januari 2021
  2. jackie1954

    jackie1954 Forum prof

    bij mij loopt het ook vast via client en stalone ik vind er zo niks aan
     
  3. boesje46

    boesje46 Forum-commissaris

    Het is weer eens een ramp om er weer in te komen en ze zeggen dat het beter word dus niet .>:(
     
  4. roodkeelduiker

    roodkeelduiker Actieve auteur

    Het spel ligt er weer uit...:cry:
     
  5. Lieve

    Lieve Halfgod

    Ja en je kan hier op het forum niet iets melden
    alleen kijken en lezen zowel client als unity niks hielp pffff
     
  6. the_liberty

    the_liberty Forum-ambassadeur

    hier ook niets doet het de knechten niet en constant draaibloemetje en dan eruit en opnieuw erin gaat niet omdat alles vast zit
     
  7. Gert-Jannetje

    Gert-Jannetje Forum-analist

    Dat was ook ironisch bedoeld.
    Bijna een uur bezig geweest om in het spel te komen. Muis verspringt zodra je iets aangeklikt heb, spel is traag, vraagt veel energie, velden wisselen, ook na het technische werk van gisteren is nog steeds een probleem, pagina's bij inzaai menu en sier- en gebruiksitems springt steeds terug naar de eerste.
    Ik kan nog niet zeggen dat ik enthousiast ben. Ik hoop dat er heel snel dingen aangepast gaan worden. Vooral het kunnen uitzetten van de animaties, dat vraagt erg veel geheugen.
     
    Butsmuts vindt dit leuk.
  8. hettie

    hettie Junior expert

    YEAHHH ook even iets positiefs,we kunnen weer op de ouderwetse manier kaddotjes geven!!!!! hele vooruitgang
     
  9. bjorke-annika

    bjorke-annika Alwetend orakel

    Nou één positief ding dat zijn de kadootjes versturen fijn dat dat weer aangepast is op de oude manier.
    Maar om van het ene veld naar het andere te komen moet je niet de sneltrein nemen want dan kom je bedrogen uit.
    Ik ben meer dan één uur bezig geweest om te oogsten.
     
    sanne1000 vindt dit leuk.
  10. bibi9999999

    bibi9999999 Teller

    Ben hier ook blij met het kado geven......
    Zou ook graag als je bij sieritems op "Ep/uur" selecteert het van hoog naar laag willen (zoals het was) is nu andersom Hoogste staan nu "bijna" achteraan en met ieder item die je plaatst ga je weer naar 1e bladzij
    zit regelmatig te klussen in mijn siertuinen en nu duurt het ontzettend lang.....
     
  11. miekje9

    miekje9 Levende forumlegende

    Dat zou wel een goed plan zijn
    maakt het inderdaad veel eenvoudiger
     
    Butsmuts vindt dit leuk.
  12. Daxter1966

    Daxter1966 Levende forumlegende

    De acai boom is hier al zeker 6 weken prima zichtbaar daar valt echt niets meer aan te verbeteren, misschien kun eens een andere browser proberen. Ik werk in edge en gebruik de client niet
     
  13. LucieSchreurs

    LucieSchreurs Levende forumlegende

    Ik heb ook even gecheckt, en de gewone boom blijft inderdaad een draaiend bloemetje als je hem plaatst, zetje er daarna een upgrade overheen dan is de boom prima zichtbaar. Misschien dat een programmeur hier iets mee kan?
     
  14. -freedom5555-

    -freedom5555- Keizer van het forum

    Is bij mij ook, gewone blijft draaiend bloemetje en met de XXL er over blijft hij gewoon zichtbaar.
     
    LucieSchreurs vindt dit leuk.
  15. chayenna67

    chayenna67 Forumleerling

    Denk dat het hier afgelopen is met spelen. Mijn vriend is al gestopt. Geen knechten abonnement meer, werkt toch allemaal niet fatsoenlijk.

    Het is al jaren bekend dat flash gaat stoppen. Zou maar normaal geweest zijn als alles al in orde geweest was. Eerder beginnen met testen. Nee sinds ze unity online gezet hebben is er hier geen verbetering te zien. Al maanden dezelfde problemen. Maar wel nieuwe dingen verzinnen voor geld binnen te halen.. Standalone voor windows maar waarom niet meteen ook voor mac.

    Vind dat bigpoint al jaren voor het geld gekozen heeft. Event na event. Nog geen tijd meer voor je normale questen. Geld geld geld. Vroeger kreeg je nog eens een aparte stal of boom uit die raadsel dingen. Nu enkel nog die je al vanaf level 1 gratis krijgt.

    Nee dit is geen plezier meer om te spelen.
     
    Eefke! en .Fisherman. vinden dit leuk.
  16. Butsmuts

    Butsmuts Oudgediende

    Ik ben ook mijn KC aan het op maken, koop ook geen abbo meer.
    En heb ook al gross van de buren zien verdwijnen. Als ik ze op heb zie ik wel verder. Met 112 coupons kan ik het nog 3 mnd aankijken :oops:. Maar de fun is er wel een heel eind uit. Ik hoop zo zo erg dat ze de weg terug vinden en strakjes de boel wel weer lekker draait.

    Ik vindt het wel super sneu voor de moderators, die doen zo hun best.
     
  17. chayenna67

    chayenna67 Forumleerling

    Ik hoop het ook. Zal over een tijdje nog eens kijken of het verbeterd is. Maar ik kan er gewoon niet bij dat ze pas een paar maanden voor het verwijderen van flash begonnen zijn met testen. Dat is gewoon veel te laat. Bijna alles had al op punt moeten staan tegen de tijd dat flash stopte. Foutjes zullen er altijd al zijn. Maar problemen die in oktober gemeld zijn zijn vandaag nog steeds niet opgelost. Dan vraag ik me met wat zijn die bezig dan.

    Maar goed nogmaals. Ik zal af en toe eens inloggen om te kijken of het verbeterd.
     
    Butsmuts en .Fisherman. vinden dit leuk.
  18. HofvanDromen

    HofvanDromen Levende forumlegende

    Heel jammer en heel erg eigenlijk, om te lezen dat er zoveel gaan stoppen vanwege het niet speelbaar zijn van het spel.

    Ik snap nog steeds niet zo goed waarom er zoveel problemen zijn voor zoveel spelers. Hier zag Hofje er erg tegenop. ben iemand die totaal niet van veranderingen houd. Veranderingen zijn vaak een verslechtering. Tot mijn grote blijheid en tegelijkertijd vind ik dat best erg voor de mede boeren en boerinnen, heb Hofje en de dochters geen problemen. Ja nu wel de kleine dingetjes. Maar het spel loopt vlot, stabiel, geen draaiende bloemetjes of wat dan ook. Speel wel in de "open" versie. Niet in de download.

    Dit verbaasd mij heel erg. Heb zelf ook niet de nieuwste lappie, geen heel snel internet enz. Vraag mij dan ook af. Hoe komt dit dan?
    En zou misschien iemand van BP zich eens een keer geroepen willen voelen om dit uit te leggen. ( niet kwaad bedoeld tegen modjes)

    Vind persoonlijk de info die we hebben gekregen wat je het beste kan doen erg gering. Zo ook de hoe zal ik het noemen ? De verontschuldigings brieven / post. Nu kun je natuurlijk zeggen ; Wees blij dat dit er is anders had je niet kunnen spelen. Dan denk ik meteen ho even. Met dit spel heeft BP zich wereldwijd op de kaart gezet. Dankzij dit spel heeft BP best goud geld verdiend. En ze doen dit echt niet alleen voor de spelers maar ook om hun eigen inkomsten te verzekeren.

    Tegen de boeren en boerinnen die het niet meer zien zitten wilde Hofje nog zeggen eigenlijk. Geef nog niet op. Blijf het proberen.
    Laat ook gewoon het spel een poosje open staan. Hoe vaker en hoe langer het spel open staat en draait. Hoe sneller het de volgende keer zal gaan.

    Tegen BP wilde Hofje eigenlijk zeggen ; Kom op, geef eens wat meer info, hou eens op met die eeuwige soort van stilzwijgen en help de boeren en boerinnen op een goede manier. Er moet nu toch ook bij jullie meer info zijn waarom zoveel spelers nog steeds dezelfde problemen hebben. Help ze dan ook, niet alleen achter de schermen, want ja Hofje weet ook heus wel, dat daar hard gewerkt wordt.
    Maar als er zoveel met zoveel problemen nog zijn. Geeft dan jullie klanten die hulp eens in het geschreven woord.
     
    Butsmuts en .Fisherman. vinden dit leuk.
  19. chayenna67

    chayenna67 Forumleerling

    Onder flash hadden we geen problemen. En kleine dingen inderdaad. Maar die kleine dingen zijn er al vanaf oktober.. En zoals ik al aangaf ga ik zeker nog kijken of het verbeterd. Enkel zoals het nu is is het niet te doen. Dit is de maar 10€ voor de knechten niet meer waard.
     
  20. thea1963

    thea1963 Forum freak

    Dan heb je er waarschijnlijk een upgrade overheen staan :) , de basis boom is sinds het begin in unity een draaiend bloemetje en is daardoor niet te oogsten

    Hier heb ik de xxl variant er niet van, heb net wel 1 xl gekocht ( 220.000 bd) en dan is de acai boom wel zichtbaar.
    maar om nu allemaal xl acai bomen te kopen is wel een dure aangelegenheid voor de meeste spelers:oops: xD
     
    -freedom5555- en LucieSchreurs vinden dit leuk.