Unity - meld hier gevonden problemen en bugs

Discussie in 'Overig archief' gestart door Klaartjuh, 28 September 2020.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. tikivogel

    tikivogel Forumleerling

    user id;54803538
    Nederland

    Na herhaaldelijk unity geprobeerd te hebben in chrome en edge, (veel te traag en moeilijk inloggen).
    Net met Mozilla Firefox geprobeerd, op de bekende buggs na werkt unity super snel.

    ga zo door team Farmerama
     
    moontje68, Klaartjuh en Sintra98 vinden dit leuk.
  2. _Jeanie_

    _Jeanie_ Teller

    User: _Jeanie_ ID: 966506
    Nederland.
    13.10 u.

    -Er zijn allemaal roze vlakken op het speelveld Kristalwatervallen ( joshua tree, quokka verblijf ). Op schateiland ook een roze vlak ( seizoensbeker VII.
    -Roze vlak in de siertuin, duurt lang voor de items tevoorschijn. Op Flash gaat dit sneller.
    -Als je oogst dan vliegt het, bekende, bloemetje naar rechts. Het lijkt of je muis dan naar rechts vliegt, gezichtsbedrog door het bloemetje :).
    -Opstarten gaat trager dan in Flash maar eenmaal binnen is het een stuk sneller dan pakweg 3 weken geleden.
    -Ik zie nog steeds niet of een gewas klaar is, het lijkt of de akkers leeg zijn.
    -Spookhuis speelveld is erg traag, ook in Flash. Andere 2 griezel speelvelden prima.
    -Bomen blijven glinsteren maar dit stoort mij persoonlijk niet.
    -Ballonnenspel opgelost, kan weer naar hartelust meppen :).
    -Voor mijn gevoel gaat het boerenrad sneller, hij stopt abrupter bij het te winnen object dan voorheen wat ik wel fijn vind.
    -Afbeeldingen in het zaai menu staan wel heel fel afgesteld.

    Ik merk wel verschil met 3 weken geleden en nu, sws is het veel sneller ( op die paar siervelden na ).Ik weet nu ook niet zeker meer of ik dat allemaal moet melden en of, zoals gevraagd werd, voor alles een aparte post moet maken.. Heb het nu maar in 1 post gevoegd. Als het niet goed is hoor ik het graag.
     
    moontje68 en Klaartjuh vinden dit leuk.
  3. Feelosopher

    Feelosopher Regelmatige auteur

    ID: 56400539
    USA
    28 Oktober rond 19:38 Locale tijd
    Google Chrome

    Fossieljagers op Bahamarama veld is een roze vlek, tijdsduur is wel te zien. Voor De Draad Ermee V is volledig verdwenen in de siertuin maar tijdsduur is wel te zien als de muis erover komt.

    22:07
    Appelbomen op de Open Plek geven aan dat ze ge-oogst kunnen worden maar er zijn geen appels te zien in de bomen.
    Hoofdboerderij (huisjes en schuur/achtergrond) ziet er uit als Bahamarama met als verschil dat wat er geplant is zijn geen Bahamarama planten en dieren zijn.
     
    Laatste bewerkt: 29 Oktober 2020
    Klaartjuh en moontje68 vinden dit leuk.
  4. _Jeanie_

    _Jeanie_ Teller

    User: _Jeanie_ ID: 966506
    Nederland.
    31-10-2020 20.30u

    Duurt heel erg lang voor het spel is geladen, blijft lange tijd op freeze stand, vraagt ook of ik opnieuw wil laden of wil wachten omdat de pagina niet reageert.

    Ballonnenspel, Renzo, loopt vast. 2x spel opnieuw moeten opstarten maar niet speelbaar.
     
    Klaartjuh vindt dit leuk.
  5. Klaartjuh

    Klaartjuh Board Administrator Team Farmerama NL

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.