traag

Discussie in 'Help archief' gestart door sammetje, 22 December 2020.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Jenny262

Jenny262 Gevorderde

traag valt mee kan spelen maar bij veld verandering loopt het vast dus telkens vernieuwen is lastig maar werkt

2. bjorke-annika

bjorke-annika Alwetend orakel

Ik kom er wel op maar hij loopt niet verder dan 55%

Edit:
    Na verschillende keren f5 ingedrukt te hebben nu eindelijk op de farm

3. JoDokus8905

JoDokus8905 Forumbeginner

Ik kan niet inloggen op unity maar ook niet op client. Is er een storing of iets anders. Vanmiddag ging het ook al moeizaam

4. vanDijk1970

vanDijk1970 Levende forumlegende

Laatste bewerkt: 22 December 2020
  5. ~...Kelly...~

~...Kelly...~ Gelegenheidsauteur

Het blijft een drama!!
    Maar wel weer een nieuw event doen..........???
    Is het niet handig om eerst alle problemen op te lossen?
    Het spel is traag en je kan niet zien of de bomen klaar zijn, dus dat event vergeet ik maar anders zit ik de hele dag achter de pc want als ik bij het laatste veld ven kan ik de eerste alweer doen en dat met deze drukke dagen dus dag event ik even niet

Sorry Klaartjuh, maar het is erg frustrerend, ook omdat ik geen knechten heb dus alles met de hand doe en normaal geen probleem maar nu zit je op alles een paar keer te drukken voor het gepakt word, en dat frustreert
    Ik weet ook wel dat er alles aan gedaan word maar ik moest het even kwijt sorry
    Ik hoop dat iedereen toch een fijn kerstfeest heeft en het is per slot ook maar een spel en niet het einde van de wereld
    Nogmaals sorry KLaartjuh :oops:

6. Klaartjuh

Klaartjuh Levende forumlegende

Uiteraard lagen deze problemen niet in de lijn der verwachting, normaal gesproken houden ze bij Bigpoint nu Kerstvakantie maar dit jaar zijn ze bij Farmerama nog druk doende met oplossen van problemen.

Situatie is niet ideaal, daar zijn zowel wij als de medewerkers van BP zich bewust van. Maar er wordt alles aan gedaan om het spel normaal werkend te krijgen en te houden.

7. stardom

stardom Gevorderde

Zo jammer, kom weer niet in het spel en mijn event gewassen moeten geoogst worden :oops:

8. farmermikkie

farmermikkie Levende forumlegende

Was het hier maar traag, dan zou ik al erg blij zijn.
    Ik kom niet eens ingelogd, ook niet via de client.
    Wat een ergernis.

9. jopie

jopie Forumkenner

hier ook niet
    ik denk dat ik het spel na 10 jaar aan de kerstboom ga hangen

10. .Fisherman.

.Fisherman. Levende forumlegende

o_Ok hier traag en als ik er al in kom zijn het draaiende bloemetjes ,

zo gaat je het spel plezier wel naar zen vaantjes .

11. grannycool

grannycool Forumleerling

ik kom ook niet ingelogd o_O

12. bjorke-annika

bjorke-annika Alwetend orakel

hier kan ik ook niet inloggen op verschillende browsers

13. aubry47

aubry47 Forumkoning

hier ook niet helaas, mijn eventplantjes wachten op me. ;)

14. milansfarm

milansfarm Gelegenheidsauteur

ik ook niet alles weg gaat niet goed zo

Mag wel een dag langer duren zo ?
    helaas bp wat gaan we gier mee doen
    gaat me supermest en stol e d

15. grimyx

grimyx Forumleerling

hier ook mijn account popje4 alles weg....

16. thea1963

thea1963 Forum freak

Hier kom ik ook niet ingelogd, zag op het Duitse forum dat daar de teamleader het al een Unity-chaos noemt

nu kunnen het problemen met Unity zijn maar het lijkt ook wel op een ddos aanval die de servers lam legt

farmermikkie vindt dit leuk.
  17. Klaartjuh

Klaartjuh Levende forumlegende

Alles weg is in de zin van niet inloggen of in de zin van dat er dingen op accounts weg zijn? Even voor mijn duidelijkheid :oops:

Dat er spelers zijn die niet kunnen inloggen is bekend en wordt aan gewerkt.

edit gezien reactie boven mij, dat is invullen van dingen wat niet bekend is op dit moment. Het probleem wordt onderzocht maar het is nog niet bekend waar het in zit. 0ok niet waarom nu sommige spelers wel en sommige spelers geen problemen hebben.

18. thea1963

thea1963 Forum freak

Ik heb hier een wit scherm met dat nare tekentje in beeld linksboven, denk dat ze dat bedoelen

19. farmermikkie

farmermikkie Levende forumlegende

Ik geef het op, morgen weer een dag. Wat een wanproduct wordt er momenteel geleverd.

Edit: van dat wanproduct neem ik terug. Een DDOS aanval valt BP niet te verwijten. Erg fijn dat het is opgelost.

Laatste bewerkt: 23 December 2020
  20. Eefke!

Eefke! Junior expert

Ik ben al uren bezig om in te loggen.....*Erg fijn* ,net nu de Volle maanvelden weer open zijn GRMBLLLLL

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.