spelen op tablet of telefoon

Discussie in 'Help archief' gestart door walking51, 18 December 2020.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. walking51

walking51 Gelegenheidsauteur

Ik wil graag weten of er gespeelt kan worden op een tablet of op een telefoon.
    Kan zo niet om de 5 uur een speelveld leeg halen en haal zo ook niet een Quist.

Ik hoop dat ik het fout heb.

Ondanks dat ik alles steeds probeer kom ik niet verder op mijn tablet.

2. joke1949

joke1949 Forumleerling

tot 11 januari kan het nog (in houten omlijsting onderaan staat naar flash, dus eerst je gebruikersnaam en wachtwoord intypen en dan op inloggen klikken en dan op dat “naar flash” klikken)
    werkte eerder nog maar werd er net uitgegooid en nu wil ie niet verder dan 55% laden Maar bij technische aankondigingen staat wat ik net geschreven heb

(zit er op mijn ipad inmiddels weer in)

Laatste bewerkt: 18 December 2020
  3. Catje78

Catje78 Forum-ambassadeur

4. walking51

walking51 Gelegenheidsauteur

vinc05 vindt dit leuk.
  5. vinc05

vinc05 Forum freak

Ja ik denk dat Walking gelijk heeft maar heb ergens gelezen dat ze in Hamburg
    druk doende zijn om ook een telefoon versie te maken. Ja en dan nog de versie voor de ipad en iphone.

6. theav71

theav71 Levende forumlegende

Op de iPad/iPhone zou je kunnen proberen of het in Safari gaat. Op mijn iPad 2020 gaat het redelijk, puffin werkt beter.

7. vinc05

vinc05 Forum freak

Thea ik doe het op die 2 ook met de (gekochte) puffin dat loopt nu als een tierelier.
    Blijft dat ook werken onder UNITY ?

8. bibi9999999

bibi9999999 Teller

nee..... tenminste ik heb het via safari geprobeerd maar heb een ipad van 5 a 6 jaar oud...... (je kan het eens proberen op jou toestel, dus via safari browser en dan op farmerama inloggen, weet je of het wel of niet werkt)
    en puffin stopt ook die werkt nml met flash dus tot 11 januari..... daarna pech

9. Daxter1966

Daxter1966 Levende forumlegende

Ik heb een 2mnd oude ipad en kan via safari gewoon inloggen op Unity. Het draait als een zonnetje en speelt soepel.

edit ook op de iphone kan ik prima met Unity spelen. Dat kon met flash nooit.

Laatste bewerkt: 20 December 2020
    farmermikkie en LucieSchreurs vinden dit leuk.
  10. hendrika73

hendrika73 Commandant van het forum

Heb je naast browser Safari nog een programma nodig om in te loggen op de farm? Ik heb de plannen voor een nieuwe tablet nog ff in de ijskast om af te wachten welke eisen er zijn.
    Mijn oudje kan farm niet aan. :sleepy:

11. marknicole

marknicole Forum-overlever

Ik heb een tablet van ongeveer 5 jaar oud.Mijn dochter heeft farmarama gisteren hierop geinstalleerd.Hoe , geen flauw idee, maar het kan.

12. Catje78

Catje78 Forum-ambassadeur

Farmerama installeren op een tablet kan niet, daar is een ander soort programma voor nodig dan de StandAlone. Maar wat mogelijk het geval is, is dat je dochter een browser heeft gevonden waar Unity ook redelijk in draait.
    Het is fijn als je dat kan delen natuurlijk :)

13. janniekwak

janniekwak Levende forumlegende

Ik ben heel benieuwd welke browser dat is:D

14. marknicole

marknicole Forum-overlever

Ik bedoel dus dat ik niet meer kon spelen via puffin.En dat zij het voor mij geregeld heeft.Dus ik zeg geinstalleerd, maar dat bedoel ik dus niet.Ik ga gewoon geen antwoord meer op dit soort vragen geven.Punt.

15. CorinneB

CorinneB Forumkoning

Ik denk niet dat iemand iets negatiefs bedoeld. We zijn gewoon allemaal heel benieuwd hoe je dochter het voor elkaar heeft om jouw tablet aan de gang te krijgen zonder Puffin. En of dat nu installeren is of anders heet doet er niets toe. Wees lief en deel je dochters geheim met ons:inlove:

vinc051, lonnie57, janniekwak en 5 anderen vinden dit leuk.
  16. janniekwak

janniekwak Levende forumlegende

Sorry hoor, ik stelde gewoon een vraag>:(

vinc051, lonnie57, hendrika73 en 1 ander persoon vinden dit leuk.
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.