Praatgroep Volle Maan

Discussie in 'Speldiscussies' gestart door Farm_F.A.Q, 24 December 2015.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
  1. jolanda13

    jolanda13 Teller

    ja maar morgenochtend zou de stallen al weer klaar zijn dus dan loop je toch wel aardig wat mis,
    ik ga het zien anders morgen naar support sturen
     
  2. thea1963

    thea1963 Forum freak

    Ik was hier nog niet bij de tickets geweest en bij mij staan er ook geen nieuwe tickets na 12 uur om de mini game te spelen -.-,
    Ik heb nog wel stalverkorters voor de stallen

    Dit is wel weer een pijnlijke bug voor spelers die geen stalverkorters meer hebben en het is nog weekend dus dat wordt de komende uren ook niet opgelost denk ik
     
    Laatste bewerkt: 29 Oktober 2023
    knoepertje vindt dit leuk.
  3. vinc05

    vinc05 Forum freak

    nou om 01.30 nog geen tickets gearriveerd, jammer loopt de boel flink in de soep
     
  4. Feelosopher

    Feelosopher Regelmatige auteur

  5. enk52

    enk52 Levende forumlegende

    Ik heb een melding gedaan hierover
     
    knoepertje, pipelepo en jolanda13 vinden dit leuk.
  6. margo-64

    margo-64 Grote forummeester

    Niet dus
     
  7. jolanda13

    jolanda13 Teller

    dankjewel enk52,dan wacht ik het wel af,wilde ze net berichtje sturen maar dat is nu niet nodig
     
  8. dannyelst

    dannyelst Gevorderde

    inderdaad gisterenavond om 2300 uur gaf hij aan nog ruim 23 uur. Nu staat hij weer op 16 uur. We wachten af wat er gaat gebeuren.
    Jammer maar zal level 9 nu nog net gaan halen. (ik heb genoeg tijdboosters voor de stallen gelukkig gemaakt).
     
  9. schaapje52

    schaapje52 Levende forumlegende

    Goedemorgen allemaal :music:

    Ik heb nu ook dat ik geen spelletje kan spelen. Moet nog 15.50 uur wachten. Opnieuw opgestart en F5 gedaan. Geen kaartjes helaas. Gistermorgen voor het laatst rond 7 uur gespeeld met spelletje.

    Lees dat het is doorgegeven, dus we wachten maar af en spelen gewoon maar verder.
     
    janniekwak vindt dit leuk.
  10. pipelepo

    pipelepo Oudgediende

    Ik wilde vanmorgen spelen, kan pas vanavond laat terecht voor de boekenkast. Erg vervelend, want nu kom ik tekort voor mijn stallen. Ik begrijp uit voorgaande posten dat meerdere dit hebben. -.-
     
  11. venus261256

    venus261256 Levende forumlegende

    Event afgerond , maar blijf wel het spelletje doen als we weer tickets krijgen.
     
  12. kakelot69

    kakelot69 Levende forumlegende

    Er wordt aan gewerkt, schreef Enk ergens in een ander topic. Dus het komt vast goed.
     
  13. pipelepo

    pipelepo Oudgediende

    Ik las het pas nadat ik het geplaatst had. We wachten het af.
     
  14. BoerAnnelies

    BoerAnnelies Alwetend orakel

    Ja helaas voor hun maar daar ga ik niet aan mee doen hoor.

    Ik kom er nu achter dat je niet elke dag 2 nieuwe tickets krijgt, maar elke 24uur zucht... Oh lees al dat het om een zeer vervelende bug gaat.
    Zorgt er wel voor dat ik mijn stallen straks niet kan verkorten en die vierkantjes niet kan plussen...
     
    Laatste bewerkt: 30 Oktober 2023
  15. kakelot69

    kakelot69 Levende forumlegende

    Ik heb maar even gewacht met de bomen en mijn geduld werd beloond: de spelletjes zijn zojuist gearriveerd en ik kon de boompjes gewoon verkorten en ze een +6 geven. Het hele event zal ik niet halen, maar in de rij heb ik nog steeds wel vertrouwen.

    Oh en ik las iets over ontevredenheid omtrent dit event. Die ontevredenheid deel ik helemaal niet, ik vind de opzet van het event erg leuk evenals de minigame. De bugjes zijn inderdaad een beetje vervelend maar ik neem aan dat die een volgende keer wel opgelost zullen zijn.
     
    schaapje52 en farmermikkie vinden dit leuk.
  16. farmermikkie

    farmermikkie Levende forumlegende

    Dank voor jouw post hier. Na verversen heb ik ook 2 nieuwe spelletjes staan nu.
     
  17. dubbeldaan

    dubbeldaan Gelegenheidsauteur

    Bij mij zijn de spelletjes nog niet geactiveerd, net opnieuw ververst.
    En ik heb gisterochtend rond half 10 de laatste 2 spelletjes gedaan.
     
  18. schaapje52

    schaapje52 Levende forumlegende

    Hier ook de spelletjes weer kunnen doen. :wuerg:xD Wat krijg je eigenlijk als je binnen de tijd het spel af hebt.

    Ik vind het event ook leuk en de spelletjes zijn ook leuk alleen krijg ik het bijna niet voor elkaar. Blijf net zolang schuiven tot het past. xD Soms ben ik zo aan het schuiven dat ik denk ze zijn er eentje vergeten. :wuerg:xD Binnen de tijd is voor mij bijna niet haalbaar of ik moet gelukstreffer hebben.:music: Hoop alleen niet dat de spelletjes moeilijker gaan worden want dan vrees ik wel dat het voor mij niet meer te doen is.

    Ik sta nu voor nr 6 en gaat best wel goed al zeg ik het zelf. :music:
     
  19. wima3102

    wima3102 Forumbewoner

    Bij mij ook nog niet , zal nog wel komen
     
  20. BoerAnnelies

    BoerAnnelies Alwetend orakel

    Dank je. Hier ook de 2 spelletjes kunnen spelen, fijn dat het toch nog zo snel is opgelost.