Bug bij inleveren bij event?

Discussie in 'Technische vragen' gestart door anita-144, 27 Oktober 2023.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
Tags:
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. anita-144

    anita-144 Regelmatige auteur

    Is het al bekend bij BP dat er bij het inleveren van de hoeveelheden van het het event problemen zijn?
    Ik gooi alles er in en de balk wordt groen.
    Naar als ik dan ingeleverd heb is het tóch niet genoeg.
    Dus opnieuw vullen... En zelfde verhaal. Groen, maar bij inleveren blijkt het niet genoeg. Dus maar nog een keer en ja... dan is het eindelijk genoeg.

    Zit er een weergave- of rekenfout in?
    Het is in ieder geval héél vervelend. Want uiteindelijk denk je dat je meer dan genoeg over hebt om bv in te zaaien en dan blijkt zo een beetje alles weg te zijn :(

    Het zou fijn zijn als een mod hierover iets kan vertellen...

    Edit:
    Ik lees zojuist op het duitse forum dat hij "niet werkt"en alleen de eerste die je aanklikt echt levert.
    Dus daar geven ze de oplossing... 1 produkt invoeren en dan leveren, volgend produkt aanklikken en inleveren en dan derde aanklikken en inleveren.
    Pfff.... lastig :(
     
    Laatste bewerkt: 27 Oktober 2023
    janniekwak vindt dit leuk.
  2. enk52

    enk52 Forum Moderator Team Farmerama NL

    Het is een bugje bij het inleveren. Het gaat niet echt fout maar je kan maar 1 soort tegelijk doen. Daarna moet je het volgende wat je in wilt leveren doen en als je dan nog wat wilt die weer apart. Uiteindelijk komt het goed maar het is even meer werk. Je levert niets dubbel in. Ik heb het al doorgegeven .
     
    Boeretrien1 vindt dit leuk.
  3. anita-144

    anita-144 Regelmatige auteur

    Dank je voor het snelle antwoord.
    Ik had het inmiddels in het buitenland gevonden.
    Niet echt erg, maar wel beetje lastig ;)
     
  4. lochtend1970

    lochtend1970 Forumbeginner

    ik kan die minigaam niet spelen de boekenkast blijft staan en er is ook geen tijd in het klokje
     
  5. Anjaaa57

    Anjaaa57 Forumleerling

    ik kan ook niets met de minigame, er werkt niets, de klok blijft op 0 staan, en zie alleen het plaatje van de boekenkast, jammer hoor
     
  6. Borkie

    Borkie Levende forumlegende

    Kijk eens in het praatdraadje voor goede tips hoe het spel gespeeld moet worden...:music:
    En is er iets aan de hand, stuur dan een berichtje naar Support zodat ze kunnen kijken of er echt een probleem is.
    Ik wist ook eerst niet hoe ik de minigame moest spelen, maar met de uitleg in het praatdraadje is het me uiteindelijk ook gelukt;)
     
  7. zonnetje1977

    zonnetje1977 Forumleerling

    Dag allemaal, ik heb vandaag geen gratis tickets gekregen, de klok is alweer aan het aftellen.
    Weet misschien iemand wat er is aan de hand?
     
  8. vinc05

    vinc05 Forum freak

    ook bij het forum van volle maan wordt deze moeilijkheid gemeld. .Bij mij dus ook geen kaartjes ontvangen.
    Stal geen tijdskorting heel vervelend. straks te kort haten is dus het gevolg
     
  9. margo-64

    margo-64 Grote forummeester

    Hoi, ook hier het probleem, om 22,30 stond bij mij dat ik over 31 min. nieuwe kaartjes zou krijgen, wil ik net even kijken, staat er over 23.17 min.
    dus morgen om 24.00 uur
     
  10. zonnetje1977

    zonnetje1977 Forumleerling

    Zo te zien hebben wij alweer een probleem. Hopelijk wordt dit snel opgelost.
    Ik wil zo graag dat tijdskorting...
     
  11. enk52

    enk52 Forum Moderator Team Farmerama NL

    Ik heb een melding gedaan hierover
     
    farmermikkie vindt dit leuk.
  12. tineke150

    tineke150 Commandant van het forum

    Ik hier ook niet pff dacht al gemist ?
     
  13. anita-144

    anita-144 Regelmatige auteur

    0ok hier geen dagtickets. Zo wordt ie wel wat extra moeilijk...
    Het stripboekenspel vind ik trouwens erg leuk!
     
  14. Anjaaa57

    Anjaaa57 Forumleerling

     
  15. Anjaaa57

    Anjaaa57 Forumleerling

    ik heb nog niet 1 keer een ticket gekregen, het hele spel doet gewoon helemaal niets
     
  16. vinc051

    vinc051 Forum-overlever

    Helaas wilde je persoonlijkbiricht sturen maar je bestaat niet.
    Tickets moet je zelf ophalen.
    Klik op het eventveld, de roze kast , rechts van de tractor.
    speelveld gaat dan open kies welke beloning je wilt.
    Eerst kiezen wat je hebben wilt. dan op groene vlak klikken .
    Vul eerst de boekenplank met 1 plank er onder .
    kijk wat past en klik/schuif dat rijtje van links naar rechts ONDER de boekenplank die je ziet.
    Ga vervolgens verder met de andere 2 planken succes
     
  17. tulpboer

    tulpboer Forumkenner

    Dag allemaal, ik heb vandaag geen gratis tickets gekregen, de klok is alweer aan het aftellen.
    gr tulpboer
     
  18. -miekedo-

    -miekedo- Regelmatige auteur

    Hier precies zo. Klok is nu weer vanaf 24.00 uur aan het aftellen.
     
  19. leapme2

    leapme2 Gelegenheidsauteur

    moest spel verversen nu gehad
     
    Laatste bewerkt: 30 Oktober 2023
  20. BoerinRietje

    BoerinRietje Forumkenner

    Toch raar want de tickets van zondag heb ik niet gekregen en nu wordt gezegd dat die geboekt gisteren (maandag) zijn, maar dat waren de tickets van maandag zelf, dus mis nog steeds de tickets van zondag. Want anders zouden we gisteren (maandag) 4 tickets moeten hebben gehad en dat waren er maar 2. Of ik zie het verkeerd!
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.