Praatgroep Volle Maan

Discussie in 'Speldiscussies' gestart door Farm_F.A.Q, 24 December 2015.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
  1. Tyrany

    Tyrany Forummeester

    Ja net ook gelezen: Pad van de suikerschedels :)
     
  2. Streptocarpus

    Streptocarpus Gelegenheidsauteur

    kort en bondig: het eerste (eerst booster inzetten en dan pas voeren) :)[/QUOTE]

    Dankje wel Thea.
     
  3. knoepertje

    knoepertje Oudgediende

    • dubbelposten is niet toegestaan. Gebruik 'bewerk' als je iets toe wilt voegen
    Inderdaad , eerst activeren en dan voeren . Succes

     
    Laatst bewerkt door moderator: 27 Oktober 2023
  4. BoerAnnelies

    BoerAnnelies Alwetend orakel

    Oke ik heb hier en daar al wat tips gelezen. Ben gestopt bij blz 37 gezien ik er dan nog 4 moet :oops:.
    De minigame snap ik, dit was even puzzelen maar ik kom hier uit.

    Het oogsten snap ik ook, maar wat moet ik met de balk onderin het veld?
    En hoe zie ik hoeveel pompoengame ik heb?
     
  5. annerieke1980

    annerieke1980 Forum-hertog

    ik heb net in de molen gekeken en zag daar dat de voorraad van mijn pompoengame.


     
  6. harriejose

    harriejose Forum freak

    In je molen
     
    jolanda13 vindt dit leuk.
  7. vinc05

    vinc05 Forum freak

    pompoengame is het voer voor de arcadekast . Ik maak ze pas als ik ze weer nodig heb .
    Dan heb ik er nooit teveel en het duurt maar een paar seconde.
    De balk onderin moet je leveren . PAS OP. als je teveel levert ben je de punten kwijt
    Ergens hierboven # 784 zie hoe je kunt leveren

    o_Ok hier kijken voor inleveren:
    https://board-nl.farmerama.com/threads/bug-bij-inleveren-bij-event.42397/
     
    Laatste bewerkt: 27 Oktober 2023
    jolanda13 en BoerAnnelies vinden dit leuk.
  8. miekje9

    miekje9 Levende forumlegende

    Ok ik heb een nieuwe uitleg gemaakt omdat het spel niet zo moeilijk is als de meeste mensen denken
    met plaatjes en tekst over hoe je zou kunnen denken om de puzzel op te lossen
    Hij staat nu in mijn banner
    Succes allemaal
    En het is een beetje zoals Thea zegt Niet teveel denken gewoon doen
     
    Boeretrien1 en schaapje52 vinden dit leuk.
  9. schaapje52

    schaapje52 Levende forumlegende

    Morgenochtend ga ik het weer uitproberen. :music:
     
  10. BoerAnnelies

    BoerAnnelies Alwetend orakel

    Hier heb ik niet zoveel moeite mee, dat lukte mij wel. Het was mij niet duidelijk hoe ik de balk moest inleveren.

    Maar met deze uitleg kom ik er wel en nu heb ik opdracht 1 ingeleverd.

    o_Ok maak ik elke keer maar 3 keer voer want dat is wat je elke keer nodig hebt en niet meer.

    Dank je voor de tip. Even terug lezen en dan kom ik er wel ;)

    Nog 1 laatste vraag... is er nog een manier om aan meer tickets voor de minigame te komen?
     
  11. Tyrany

    Tyrany Forummeester

    Ja maar helaas is het kost geld.

    Iemand al 's geteld of je bv met de helft van de harten (of minder) en de rest het fruit en zoveel mogelijk pompoenen te zaaien er ook komt, voor de wolkenrij?
     
  12. schaapje52

    schaapje52 Levende forumlegende

    Zo zo zeg wat was dat detective farmeramaboek spannend zeg. Kreeg het boek maar niet teruggezet op de boekenplank. :wuerg:xD Het boek paste nergens pfff. :( Tja boek is te dik en past gewoon niet. xD
     
    vinc05 vindt dit leuk.
  13. Borkie

    Borkie Levende forumlegende

    Het heeft bij mij ook even tijd gekost... met name het eerste spelletje wel 5 minuten over gedaan.
    Volgens mij verandert de opzet ook als je langer bezig bent. Na veel heen en weer gesleep, viel uiteindelijk alles op zijn plek.
    Als ik het niet zie, blijf ik gewoon combinaties proberen totdat het goed is. De bonus laat ik voor wat het is en krijg ik soms omdat het gewoon in een paar keer luktxD
     
    schaapje52 vindt dit leuk.
  14. schaapje52

    schaapje52 Levende forumlegende

    Nou dat heb ik ook. Heel soms lukt het best wel snel en heel vaak blijf ik maar schuiven en schuiven en past het gewoon niet en blijft het rood. Nou ja het is geen ramp hoor. Zonder kan ik ook blijven zaaien enzo. Helaas geen farmerama spullenhulpwinkel waar mijn boekjes heen kunnen. Kan altijd nog een boekenhuisje timmeren en bij het hek van de boerderij zetten. Kunnen we ruilen. xD
     
    Borkie vindt dit leuk.
  15. Klaartjuh

    Klaartjuh Board Administrator Team Farmerama NL

  16. thea1963

    thea1963 Forum freak

    Boeretrien1 vindt dit leuk.
  17. Borkie

    Borkie Levende forumlegende

    Dankjewel miekje:inlove: daar heb ik veel aan gehad8)
     
  18. tineke150

    tineke150 Commandant van het forum

    Nou inderdaad ik denk zo wie zo dat het niet te halen valt want die pixelhart die krijg je veel te weinig..... of je moet s nachts je bed uit om de dieren te oogsten is gewoon niet te doen word veel te veel punten gevraagd ?
    Of zie ik dat verkeerd
    Grt Tineke
     
  19. farmermikkie

    farmermikkie Levende forumlegende

    Ik heb nog niks ingeleverd, maar kan de reden niet ontdekken waarom ik bij het eerste vakje geen pixelhart moet inleveren.
    Kan jij het me uitleggen?
     
  20. annerieke1980

    annerieke1980 Forum-hertog

    owwh als dat zo is heb ik ook een uitdaging. ik heb ook pixelhart geleverd