Praatgroep van Flash naar Unity

Discussie in 'Overig archief' gestart door RonSchoof, 26 Maart 2018.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. LucieSchreurs

    LucieSchreurs Levende forumlegende

    Hi Sandra

    Ik heb even rondgekeken omdat ik zelf ook wel nieuwsgierig was en het statement van Unity zelf is dat ze alle gangbare browsers en dus ook Edge ondersteunen. Wat ik wel vaak merk, zelfs met onze bedrijfswebsite, is dat websites het vaak beter doen in chrome en firefox.
    Andere browsers worden niet specifiek genoemd maar werken over het algemeen meer dan prima
     
    jolanda13 vindt dit leuk.
  2. Sanham

    Sanham Levende forumlegende

    Dank je voor het uitzoeken. Ik ga dan gewoon met Edge beginnen, als ik merk dat het niet soepel loopt kan ik altijd nog Firefox erop gooien.
     
    jolanda13 en LucieSchreurs vinden dit leuk.
  3. Fam.Farmer

    Fam.Farmer Forum-overlever

    Waarom wachten zet firefox er nu al op, stel dat edge niet naar behoren werkt kun je gelijk over naar firefox. ;)
    Heb ik ook al gedaan nl. Extra browser staat/zit niet in de weg. En kun je gelijk even je weg vinden in firefox. xD

    Succes ermee.
     
    jolanda13 en Sanham vinden dit leuk.
  4. LucieSchreurs

    LucieSchreurs Levende forumlegende

    En daar komt nog bij dat mijn IT-collega's mij vaak firefox aanraden wegens privacy, gebruiksgemak en security.
    Ik heb drie browsers en zeker op mijn werk gebruik ze regelmatig alle drie tegelijk
     
    jolanda13 en Sanham vinden dit leuk.
  5. TomSimba

    TomSimba Forumbeginner

    Ik hoop wel dat het
    Ik hoop wel dat farmerama via edge gespeeld kan worden het spel start wel op in firefox maar loopt dan gelijk vast. Waarschijnlijk zal het een instelling zijn maar ik weet niet waar ik moet zoeken ben geen computervrouw.
     
    jolanda13 vindt dit leuk.
  6. LucieSchreurs

    LucieSchreurs Levende forumlegende

    Ik ga er eigenlijk vanuit dat het wel gaat werken, probeer anders eens chrome
     
    jolanda13 vindt dit leuk.
  7. boermars

    boermars Forum-hertog

    he jammer de bonuscode gemist, volgende keer beterrrrrrrrrro_O
     
    jolanda13 vindt dit leuk.
  8. Jenny262

    Jenny262 Gevorderde

    met de omzetting van Flash naar Unity word er aangeraden om op google of mozilla te spelen, ik speel nu via microsoft edge werkt Farmerama dan niet meer
     
    jolanda13 vindt dit leuk.
  9. LucieSchreurs

    LucieSchreurs Levende forumlegende

    hi

    Ik heb even rondgekeken omdat ik zelf ook wel nieuwsgierig was en het statement van Unity zelf is dat ze alle gangbare browsers en dus ook Edge ondersteunen. Wat ik wel vaak merk, zelfs met onze bedrijfswebsite, is dat websites het vaak beter doen in chrome en firefox.
    Andere browsers worden niet specifiek genoemd maar werken over het algemeen meer dan prima


    Aanvullend vond ik op userplatforms, dat alle gangbare browsers WEBGL ondersteunen, wat ook techniek is die unity gebruikt.

    Voorzichtige conclusie van mijn kant, ja Edge zal ook werken, ,maar op dit moment garanderen de developers alleen chrome en firefox

    ps: De opmerking van Bigpoint ging specifiek over Internet explorer, legacy software die ook niet meer gepromoot wordt door Microsoft
     
    jolanda13 en boermars vinden dit leuk.
  10. wima3102

    wima3102 Forumbewoner

    Is het verstandig om Unity nu al te downloaden of niet. Ik vind dit altijd een beetje moeilijk omdat het meestal Engels is en ik beheers Engels niet zo goed.
     
    jolanda13 vindt dit leuk.
  11. Klaartjuh

    Klaartjuh Board Administrator Team Farmerama NL

    Je hoeft zelf niks te downloaden hoor, wacht nog maar even af. Duurt niet lang meer tot er meer duidelijk gaat worden.
     
    jolanda13, -mikmak- en vinc051 vinden dit leuk.
  12. wima3102

    wima3102 Forumbewoner

    Bedankt, ik wacht het af.
     
    jolanda13 vindt dit leuk.
  13. Klaartjuh

    Klaartjuh Board Administrator Team Farmerama NL

    Eindelijk zit de Open Beta er aan te komen en kunnen wij informatie met jullie delen, veel informatie zelfs. Ik weet dat het veel leeswerk is en niet iedereen dat altijd leest maar ik hoop dat jullie de OA en bijbehorende FAQ wel door willen nemen want daar zullen al veel antwoorden op jullie vragen in te vinden zijn.

    Onderaan de OA staat nog iets anders leuks, ik weet dat de meeste van jullie die heel lief gaan delen met je vrienden op forum of met je buren die niet zo vaak op het forum kijken.
    Deze keer wil ik jullie vragen daarbij wel te vermelden dat het aan te raden is de OA en FAQ te lezen, want ook al wil iemand niet meedoen aan de Open Beta, Unity gaat wel de toekomst worden van Farmerama en ik heb liever dat iedereen weet dat de verandering er aan zit te komen dan dat iemand op gegeven moment ontdekt dat hij/zij niet meer kan spelen omdat de Flash niet meer werkt.

    Hier de link naar de OA, vanuit daar zie je nog meer linkjes die je doorstuurt naar alle informatie: https://board-nl.farmerama.com/threads/open-beta-farmerama-in-unity-vanaf-30-september-2020.37024/
     
    jolanda13 en wima3102 vinden dit leuk.
  14. mmans

    mmans Forum-hertog

    Ik heb zojuist meteen een heleboel doorgelezen en ben ook begonnen met het invullen van het formulier. Alleen is de laatste vraag of ik al : access had tot de Farmerama Unity Client. Maar die komt pas woensdag ter beschikking.
    Dus dat is heeeeel onhandig.
    Misschien ook ergens vermelden, dat het formulier nu nog niet kan worden ingevuld of misschien beter nog: het pas woensdag met het openstellen van de Beta versie tegelijk openstellen.

    Ik zal het woensdag nog een keer invullen ;) Of donderdag :)
     
    jolanda13 vindt dit leuk.
  15. miekje9

    miekje9 Levende forumlegende

    Ik ga ook uit proberen
    cpu en gpu ietsje lager dus ben benieuwd
     
    jolanda13 vindt dit leuk.
  16. LucieSchreurs

    LucieSchreurs Levende forumlegende

    Oh super ,helemaal zin in om met unity te gaan spelen. Ik speel afwisselend op mijn eigen laptop en de laptop van mijn werk. Dus ga in mijn vrije tijd eerst maar eens op mijn eigen laptop aan de slag
     
    jolanda13 vindt dit leuk.
  17. Maris2020

    Maris2020 Forum-expert

    Ik zal wel blond zijn, maar ik heb een chromebook, en kan dus niks vinden van wat gevraagd wordt:sleepy:
     
    jolanda13 vindt dit leuk.
  18. vanDijk1970

    vanDijk1970 Levende forumlegende

    Hier ook last van en ik heb ook een chromebook. En ik heb geen blond haar.
     
    jolanda13 vindt dit leuk.
  19. Maris2020

    Maris2020 Forum-expert

    Oh gelukkig....voelde mij alweer redelijk stom...Ben echt een hele goeie techneut...NOT;)
     
    jolanda13 vindt dit leuk.
  20. LucieSchreurs

    LucieSchreurs Levende forumlegende

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.