Praatgroep van Flash naar Unity

Discussie in 'Overig archief' gestart door RonSchoof, 26 Maart 2018.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. miekje9

    miekje9 Levende forumlegende

    Dat vroeg ik mij ook al af......
     
    jolanda13 vindt dit leuk.
  2. enk52

    enk52 Forum Moderator Team Farmerama NL

    Al opnieuw ingelogd? Bij mij staat hij er wel

    Om te kopen op de wolkenrij klikken en dan lukt het wel
     
    jolanda13 vindt dit leuk.
  3. lovely

    lovely Forummeester

    Bij het event klokje!;)
     
    jolanda13 vindt dit leuk.
  4. sanneman1969

    sanneman1969 Regelmatige auteur

    Ik heb even gekeken maar ik heb maar 1 punt! Daar kan ik natuurlijk helemaal niets mee. Ik zat al in level 4 en had een heleboel punten, war zijn die dan gebleven?
     
    jolanda13 vindt dit leuk.
  5. HofvanDromen

    HofvanDromen Levende forumlegende

    Vind die punten gedoe een aanfluiting :wuerg:-.-... Had 109 punten bij die kip staan ...krijg ik 11 punten ..wat een feest
    Kan net aan 1 gewone draai en 1 zo stom kistje kopen ...:eek: ... koop dus maar niks ...-.-
     
    jolanda13 en .Fisherman. vinden dit leuk.
  6. sanneman1969

    sanneman1969 Regelmatige auteur


    Ik heb net een ticket naar support verstuurd. Ik heb maar 3 items gekregen terwijl ik al in level 4, bijna 5 zat. En ik heb maar 1 lege nest punt gekregen. Klopt natuurlijk van geen kanten.
     
    jolanda13 vindt dit leuk.
  7. farmermikkie

    farmermikkie Levende forumlegende

    Ik zat in level 5 en heb maar 2 sieritems gekregen. Dus kom jij er een stuk beter vanaf. xD
     
    jolanda13 vindt dit leuk.
  8. wil1959

    wil1959 Gelegenheidsauteur

    Ik heb nu na diverse keren f5 inderdaad de wolkenrij kunnen kopen, thnx voor de antwoorden!
     
    jolanda13 vindt dit leuk.
  9. sanneman1969

    sanneman1969 Regelmatige auteur

    Oefffff
     
    jolanda13 en farmermikkie vinden dit leuk.
  10. RonSchoof

    RonSchoof Board Administrator Team Farmerama NL

    https://board-nl.farmerama.com/index.php?threads/einde-van-het-mentorsysteem.32364/#post-630904

    Het is geheel afhankelijk van hoe lang je al mentor was en hoe actief je als mentor was of je genoeg punten had voor meer dan drie sieritems. Drie klopt in elk geval wel met level 4 als mentor.
    Maar support zal het zeker voor je nakijken en je vertellen hoe het voor jouw account zit.
    Zoals je weet kunnen en mogen we daarover op het forum geen uitspraken doen.

    Dan moet je zeker een ticket sturen, zodat men het voor je kan nakijken.
     
    jolanda13, Leo.netten en farmermikkie vinden dit leuk.
  11. ansimon

    ansimon Doorzetter

    Ik begrijp deze post even niet. Ik kan geen faq vinden die bij deze discussie hoort. En wat heeft het met mentorpunten te maken? Mis ik iets?

    *edit*
    Ik zocht naar een download link voor dat unity gedoe, de eerste link zegt dat het niet meer ge-update wordt.
    Is dit ook al een verouderd iets? (digibeet is)
     
    Laatste bewerkt: 22 Maart 2019
    jolanda13 vindt dit leuk.
  12. Yzaura

    Yzaura Commandant van het forum

    Wanneer komt er nu eindelijk de beloofde Bèta versie in Unity? Het is alweer bijna halverwege het jaar. En wanneer gaat Unity daarna live? Er moet hiervan toch een planning zijn? Ik wil heel graag over zodat ik eindelijk af ben van dat tweede scherm bij het inloggen!
     
    jolanda13 en Butsmuts vinden dit leuk.
  13. RonSchoof

    RonSchoof Board Administrator Team Farmerama NL

    Daar wordt hard aan gewerkt.
    Maar een datum kunnen we nog niet noemen, Farmerama is een groot spel en voor we een open Beta doen moet de stabiliteit van alle delen worden zeker gesteld.

    Je zult dus nog een poos geduld moeten oefenen.

    [​IMG]
     
    jolanda13 en vinc05 vinden dit leuk.
  14. -mikmak-

    -mikmak- Levende forumlegende

    ik heb begrepen dat als je niet de modernste computer hebt je dadelijk niet meer kunt spelen?
     
    jolanda13 vindt dit leuk.
  15. RonSchoof

    RonSchoof Board Administrator Team Farmerama NL

    Over de precieze specificaties kan ik geen uitsluitsel geven.
    Maar het ligt voor de hand dat het spel wordt ingericht op de nieuwste besturingsystemen, dat wil zeggen dat besturingssystemen die niet of binnenkort niet meer worden ondersteund door hun makers waarschijnlijk de laatste versie van Unity niet aan zullen kunnen.

    Maar onze programmeurs doen er alles aan om zoveel mogelijk systemen mee over te krijgen.
    Hoe dat er precies uit gaat zien laat zich nu echter nog niet zeggen, wij worden niet voorzien van de technische specificaties totdat deze vaststaan.
    En dan nog kan er dankzij de open beta-test ontdekt worden dat oudere systemen ook met Unity werken.

    We zullen dat moeten afwachten, sorry.
     
    jolanda13 vindt dit leuk.
  16. Butsmuts

    Butsmuts Oudgediende

    dat zal wel loslopen, tenzij je nog op hele oude pc met windows XP/ Vista of zo zit.
    Minimale eis is zo ver mijn kennis reikt windows 7 en 2G ram en 1.1GH processor.( dat draait al vanaf 2009)

    Windows 7 en 8 wordt niet meer ge-update en ondersteund vanuit Windows zelf en Windows 8.1 stopt na 2023.
    Windows 10 kun je via omweg nog steeds gratis downloaden, mits je pc het aankan.


    ook ik kan wel blikje geduld gebruiken, zit ook met smacht te wachten op wissel naar Unity. Dat scheelt weer met browser wissel op mijn telefoonxD. Ik gebruik normaal Brave/Firefox of Duckduckgo maar voor de farm moet ik naar Puffin.
     
    jolanda13 vindt dit leuk.
  17. enk52

    enk52 Forum Moderator Team Farmerama NL

  18. vinc05

    vinc05 Forum freak

    Ik ben echt wel tevree met het team dat wij hier hebben...
    Dus ik heb het cadeau opgehaald.
     
    jolanda13 en LucieSchreurs vinden dit leuk.
  19. Klaartjuh

    Klaartjuh Board Administrator Team Farmerama NL

  20. Sanham

    Sanham Levende forumlegende

    Even een vraagje voor een Mod, ik speel al jaren via Edge, zonder problemen. Wat zijn de verwachtingen hiervoor met Unity.
     
    jolanda13 en Butsmuts vinden dit leuk.
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.