Praatgroep - van Flash naar Unity: de laatste fase!

Discussie in 'Overig archief' gestart door Klaartjuh, 20 November 2020.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
  1. calimero1962

calimero1962 Forumleerling

Heb dat gedaan helpt idd maar al die sterretjes die nu schitteren bij heel veel bomen is echt heel hinderlijk dus zet het maar weer uit

Butsmuts vindt dit leuk.
  2. Daxter1966

Daxter1966 Levende forumlegende

Ik heb in flash sneeuw op de velden . In Unity heb ik dat niet. Zelf lig ik er niet wakker van maar ik kan me voorstellen dat er spelers zijn die ook graag sneeuw in Unity zouden willen hebben.

3. vanDijk1970

vanDijk1970 Levende forumlegende

4. miekje9

miekje9 Levende forumlegende

gewassen nu wel zichtbaar klaar met de animaties uit yes

Maris2020 vindt dit leuk.
  5. popje4

popje4 Levende forumlegende

hier niet zichtbaar die gewassen die klaar zijn animatie uit dat wel....

6. Daxter1966

Daxter1966 Levende forumlegende

Hier ook de gewassen zichtbaar klaar met de animaties uit. Ik heb flash nu verwijderd en sindsdien loopt het nog soepeler.
    Wel zijn de animaties van de sieritems en de roze vlek van de regendans nog aan

7. (chris)

(chris) Doorzetter

Vanuit Flash heb ik Client gedownload. Toen ik op icoon farmerama klikte kwam ik in unity terecht op de browser Opera.
    Ik zit nu in Unity .
    Ik kan wel de inlogpagina van Client openen maar dan kan ik maar 1 farm openen. En voor iedere farm die ik wil openen moet ik telkens opnieuw via icoon op bureaublad de inlogpagina van Client openen. Waarom slaag ik er niet in om al mijn farms samen op Client te krijgen?

8. Maris2020

Maris2020 Forum-expert

ik heb al ergens eerder gelezen dat je maar 1 farm tegelijk kan doen....weet niet meer waar precies

9. bibi9999999

bibi9999999 Teller

schrok daarnet ik op ipad inloggen ...... wou niet snel naar forum ..... en ja gelukkig kan ik nog steeds op flash met ipad..... dus hang weer in mijn luie stoel met ipad op schoot ........xD

10. enk52

enk52 Levende forumlegende

Het werkt net als in een gewone browser. Je logt uit en dan kan je de bij volgende farm inloggen.

11. (chris)

(chris) Doorzetter

@ enk52 : moet ik dan inloggen met mijn bigpoint gebruikersnaam en ww?

12. enk52

Ja net als je nu doet

13. (chris)

(chris) Doorzetter

Ik vrees dat mijn ww dezelfde is voor mijn farm als voor bigpoint evenals mn gebrukersnaam

14. enk52

Je gebruikt gewoon dezelfde gebruikersnaam en wachtwoord als waar je nu ook mee inlogt. Daar verandert niets aan.
    Bij eventuele meerdere accounts doe je hetzelfde. Je logt uit en dan log je weer in met een andere farm

15. (chris)

(chris) Doorzetter

Om elke farm te openen moet ik telkens via het farmerama icoon; Ik heb bij client geen inlogpagina met alle opgeslagen namen van de farms en hun ww

16. enk52

17. fensie01

fensie01 Doorzetter

Je kunt m met zoom op 150 zetten. In je instellingen. Staat ergens omschreven.

18. hulst

hulst Levende forumlegende

Ik probeer in Unity kisten te openen. Nadat ik 2 soorten kisten heb geopend slaat alles vast en moet ik weer f5 doen. Ik heb de laatste tijd meer problemen op Unity dan voorheen. Komt dat omdat het nu drukker op Unity?

19. cverhagen

cverhagen Gelegenheidsauteur

Goedemorgen heb op de december kalender, op dag 18 krijg ik de3uur maar niet het kado 48 uur gr Corrie

20. maad

maad Forum prof

Ik weet ook niet waar ik moet reageren.

Ik oogst vaak met de hand dat is ook niet meer om te doen.
    Zo vaak iets aan klikken en nog pakt hij niet.
    o_Ok de enter toets bij de wolkenrij pakt nog steeds niet.

Dieren oogsten, stallen uitmesten ,eten en water geven is een gebed zonder eind.

Ik vind dit ook niet leuk meer, ik hoop dat er nog iets van opgelost wordt.

Butsmuts vindt dit leuk.