Praatgroep Tempelapendag

Discussie in 'Overig archief' gestart door RonSchoof, 15 Mei 2018.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. enk52

enk52 Levende forumlegende

Tesselschade vindt dit leuk.
  2. kakelot69

kakelot69 Levende forumlegende

o_Ok leuk! Dan kunnen we straks het spel weer op en dan is iedereen dronken xD . Wat een zooitje zal het worden op al die farms.

_Jeanie_ vindt dit leuk.
  3. Tesselschade

Tesselschade Veteraan

Eigenlijk hè....ben ik dól op sensatie.... :oops: xD

Laten we eerst maar wat gaan eten.... volgens het Duitse forum kan het nog wel 2 à 3 uur duren .......

_Jeanie_ en kakelot69 vinden dit leuk.
  4. kakelot69

Ik ook xD

Tesselschade vindt dit leuk.
  5. _Jeanie_

_Jeanie_ Teller

kHeb de goulash bijna klaar en mojito's waren ook in de maak. Kakelot gaat met de dronken kont vanavond spelletjes doen. Ik vrees dat het schaken met een scheut sensatie in mojito's en goulash op een boerderij wordt. Kan ook leuk zijn xD

kakelot69 en Tesselschade vinden dit leuk.
  6. kakelot69

Hips.

Weet iemand waar ik mijn zwarte loper gelaten heb? De laatste keer dat ik hem zag stond ie op het Volle Maan sierveld.

Hips.

7. RonSchoof

RonSchoof Levende forumlegende

De correcte informatie is: we weten niet hoe lang het nog gaat duren en kunnen niet beloven dat het spel binnen 2 tot 3 uur weer live kan.

Een kleine bugfix heeft bij de sync van 14:00 uur voor grote problemen gezorgd, onder andere dat automatische bomenoogst op hol sloeg en spelers elke paar seconden level-up gingen.

Het herstellen van de bugfix was snel genoeg gedaan.
    Maar nu wordt gewerkt aan het herstellen van de accounts. Hoe en wat men daarin precies gaat doen kan ik niet zeggen, alle beschikbare krachten in Hamburg zijn namelijk bezig met dit probleem.

En zoals gebruikelijk onthoudt het Nederlandse team zich van speculatie. In de OA staat wat er officieel is meegedeeld. Zodra er meer over te melden is zullen we dat doen, uiteraard.
    Op dit moment is het echter ook voor ons afwachten.

En voor de volledigheid: over verlengingen van events en andere maatregelen alsmede eventuele compensatie wordt altijd pas gesproken en besloten als het spel weer live is. 0ok dan pas kan men zien wat de effecten waren en wat reëel is om te doen.

Mooier kan ik het helaas niet maken.

8. kakelot69

Ah, dat kan nog wel ff duren dus. In ieder geval fijn dat je met wat concrete informatie komt, Ron. En voor de rest: brand is erger.

9. RonSchoof

10. kakelot69

Wat wel vervelend is: ik heb helemaal geen gewassen staan xD

Ik had net op tijd geoogst voor de recyclomat, toen uitgelogd voor de babyboom met het plan om na het oogsten van het motel eens in alle rust na te gaan denken wat ik allemaal voor moois neer zou zetten en toen ik het motel wilde oogsten was het gebeurd met de koopman :cry:

Voordeel is dan wel weer dat ik nu alle tijd heb om rustig na te denken xD

11. RonSchoof

Dan kan de grond ook eens even rusten hè, dat is er goed voor. Hopelijk geen 7 jaar :music:

Zelf zet ik altijd wortelen of tarwe of sla als ik even wil nadenken over het volgende gewas.

12. kakelot69

xDxD

Wortelen was inderdaad een beter idee geweest dan niks. Maar ja, wist ik veel. Ik ben gewoon te goed van vertrouwen :music:

13. RonSchoof

Maar daardoor heb je straks wel goed uitgeruste grond ;)

Wie weet hoe goed daar je volgende gewas op gedijt...

-Coco1968- en kakelot69 vinden dit leuk.
  14. kakelot69

Nou, als die grond van mij nu nog niet uitgerust is dan weet ik het niet meer. Ik zal me vast een helm en een kogelvrij vest aanschaffen voor het volgende zaaievent, want dan spuiten de dropjes de grond uit.

15. RonSchoof

16. RonSchoof

17. Reggaefeeks

Reggaefeeks Forum-baron

Ben alweer blij dat ik niet meer als gast op het forum sta en gewoon kan reageren. Voor iedereen vervelend dit, maar vooral voor degene die lang door moeten werken om alle problemen op te lossen.
    Moet ik maar geen premium willen zijn :music:

-Coco1968- en kakelot69 vinden dit leuk.
  18. jennyfarmer

jennyfarmer Alwetend orakel

Nou dan krijgen we de rust die door velen was gevraagd: geen events, alleen zaaien en oogsten en queesten af zien te krijgen. Ik vind dat eigenlijk heel saai. Maar ben blij dat we weer kunnen boeren.

-Coco1968- vindt dit leuk.
  19. kakelot69

Nou, ik heb nog zo veel quests open staan, ik vermaak me nog wel even. Alleen jammer van het ruilevent, dat moet nu natuurlijk ook wachten. Maar niks aan te doen, voor de mensen van BP is het net zo vervelend als voor ons.

20. BoerAnnelies

BoerAnnelies Alwetend orakel

Bij mij doet ie het weer. Heb baha vol staan met kwartveldjes en de gewone farm met een kort gewas, vind het voor nu wel prima zo. Vandaag om iets over 14u kon ik nog net voor ik er uit werd gegooid mijn fokstal oogsten, 4 WAC, een stol, WO, Pinkie en wortelbrood eten en alles oogsten met een KC van 3uur. Ben benieuwt wat er met alles gaat gebeuren.

Voor nu, slaap lekker. Mijn farm blijft wat hij nu is en ik zie morgen wel weer.

Reggaefeeks vindt dit leuk.
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.