Praatgroep - Blije lapjes IV event

Discussie in 'Overig archief' gestart door Klaartjuh, 8 September 2020.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. kakelot69

    kakelot69 Levende forumlegende

    Ja hoor, kom maar door xD
     
  2. gelderblom

    gelderblom Levende forumlegende

    alles items binnen van de lapjes ga nog even door muntjes halen ;)
     
  3. -mikmak-

    -mikmak- Levende forumlegende

    pas 95 x gespeeld......pfffff.....en eindelijk het laatste stukje watervallen vrij.....:oops:...maar ja..ik zit ook pas in level 216....xD
     
    Maris2020 en -matthias1952- vinden dit leuk.
  4. Feelosopher

    Feelosopher Regelmatige auteur

    Waarom krijg ik steeds dezelfde lapjes patronen? Nog geen 1x heb ik rood/groen/gestreept of roze met stippen voorbij zien komen (ook niet als ik wissel)? Ligt dat er aan hoe je het patroon neerlegt of is het gewoon willekeurig en pech hebben dan?
     
  5. miekje9

    miekje9 Levende forumlegende

    Dat kan liggen aan het speelveld
    Als je met de muis op de berg lapjes rechts onderin gaat staan zie je welke kleuren je in dat speelveld kan krijgen
     
  6. Feelosopher

    Feelosopher Regelmatige auteur

    Ik heb dat paar keer gedaan en krijg steeds zelfde kleuren patronen. Al paar x speelveldjes gewisseld maar altijd dezelfde wol/sterretjes en denim blokjes. Echt balen, zou het leuk vinden om ook eens supervoer of boom sterretjes te krijgen. Bedankt voor de reactie!

    Ik heb net geprobeerd om bijna het hele speelveld vol te maken voordat ik wissel en nu zie ik dat nadat ik wissel opeens paar andere patronen verkrijgbaar zijn. Zou dat een reden kunnen zijn?
     
    Laatste bewerkt: 14 September 2020
  7. lucki60

    lucki60 Actieve auteur

    Nu 197 lapjes gedaan. koffervis heb ik nu ook :inlove: Al heel veel mooie prijzen kunnen krijgen. Nu verder om te kijken of ik die derde stal ook kan krijgen :D (Bidsprinkhaan). ik heb nog 20 munten staan dus ... maar zo niet ben ik al erg blij met wat ik heb gewonnen
     
    kakelot69 vindt dit leuk.
  8. miekje9

    miekje9 Levende forumlegende

    Nee in principe is dat niet de reden
    Je kan bij nieuw speelveld weer kijken onder de stapel lapjes welke kleuren je deze keer krijgt
    Maar supervoer en sterren zitten er minder vaak in
    Je kan ook voor de denim lapjes gaan en supervoer in de event winkel kopen ermee
     
    Feelosopher vindt dit leuk.
  9. Maris2020

    Maris2020 Forum-expert

    twee items binnen, incl de gordijnen.
    Nu nog 61 muntjes, maar ik kan niet kiezen :music:
     
  10. kakelot69

    kakelot69 Levende forumlegende

    Ik zou de supervoer en de supermest nemen. Die komen altijd van pas.
     
    Maris2020 vindt dit leuk.
  11. mmans

    mmans Forum-hertog

    Of een van de stallen :)
     
    Maris2020 vindt dit leuk.
  12. Feelosopher

    Feelosopher Regelmatige auteur

    Sorry ben beetje nieuw in dit spel. Om upgrade te krijgen bv "voor de draad ermee V" - moet je dan 4x dat gordijn kopen in de winkel nadat je het sieritem hebt bereikt? (vind dit een wel een leuk event)
     
  13. mmans

    mmans Forum-hertog

    Je hoeft het niet 4x te kopen, je kunt ook maar 1x kopen. Maar met name de 3e en de 4e maken het interessant, zeker voor de beginner, omdat je daarmee iedere keer een kist krijgt. Dus ik zou ze alleen kopen als je er minimaal 3 kunt kopen.
    "voor de draad ermee" is interessant vanwege de kisten, maar dan wel minimaal 3 upgrades.
    "stof-tastische stunt" is interessant vanwege de extra EP op al je sieritems, maar dan wel minimaal 2 upgrades.
    En uiteraard pas kopen, als je ook het basisexemplaar hebt verdiend!!

    Suc6 ermee :)
     
    janniekwak, farmermikkie en Feelosopher vinden dit leuk.
  14. lucki60

    lucki60 Actieve auteur

    wat een super event! ik heb alle sieritems binnen en van de eerste ook de upgrades allemaal. ik heb de drie stallen kunnen kopen.
    en veel geld en gereedschap erbij. een aantal sterren en natuurlijk ep en tep.
    Ik ben dankzij dit event een stuk verder gekomen in het spel dus.... volgende week weer??... ehehe
     
    farmermikkie en -matthias1952- vinden dit leuk.
  15. Maris2020

    Maris2020 Forum-expert

    o_Ok ik ben wel geslaagd. 2 items plus alle upgrades. Supervoer en supermest. en nu nog 8 munten over, maar geen gewas meer. 62 naalden over en 4 knopen...
    Net als Lucki60, ook veel geld, ep en tep rijker
     
    lucki60, farmermikkie en -matthias1952- vinden dit leuk.
  16. farmermikkie

    farmermikkie Levende forumlegende

    Leuk he? Goed bezig jullie twee :)

    Morgen begint alweer een nieuw event, ook weer met leuke prijzen, waaronder mysterieuze stallen en kisten vol wonderen, waar stekjes uit komen.
     
    lucki60 vindt dit leuk.
  17. lucki60

    lucki60 Actieve auteur

    het event van morgen is toch met fokken? want ik heb helaas nog niet veel supervoer. Dan kan ik hem beter even voorbij laten gaan en de volgende weer doen denk ik
     
  18. miekje9

    miekje9 Levende forumlegende

    lucki60 vindt dit leuk.
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.