Praatgroep - 7e Neon fokevent

Discussie in 'Overig archief' gestart door Klaartjuh, 15 Mei 2018.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. miekje9

    miekje9 Levende forumlegende

    Heb ik ook last van
    Miekje niet strategisch:oops:
     
    _Jeanie_, Reggaefeeks en popje4 vinden dit leuk.
  2. HofvanDromen

    HofvanDromen Levende forumlegende

    :oops: gelukkig bent Hofje dan niet alleen daarin :oops:
    Hofje rommel rotzooit altijd maar wat aan ...kijk of ik het leuk vind om te doen ..en/of er leuke dingen voor mij te verkrijgen zijn ..
    Let verder nergens op :wuerg:
    Vandaar dat Hofje meestal de gekste dingen wel op voorraad heb en veel niet xD
    en altijd arm is ...:music:xD en langzaam level - up gaat ...8)
     
    _Jeanie_ en popje4 vinden dit leuk.
  3. vinc051

    vinc051 Forum-overlever

    Vroegen om wat rust om voorraden op te bouwen en wat minder snel nieuwe events.
    Nu is er rust om voorraden op te bouwen en weten we niet wat we moeten doen.
    :music:
     
    dvr71, _Jeanie_ en popje4 vinden dit leuk.
  4. HofvanDromen

    HofvanDromen Levende forumlegende

    Ben al heel de dag druk bezig met de mais en ander gewas ...Heb nog meer dan genoeg te doen xD
     
    popje4 vindt dit leuk.
  5. theav71

    theav71 Levende forumlegende

    Ik verveel me, had me zo verheugd op het ruilen :(
     
    popje4 en HofvanDromen vinden dit leuk.
  6. HofvanDromen

    HofvanDromen Levende forumlegende

    ik ook hoor ....voor jou dan speciaal thea...van mijn konijntjes

    [​IMG]
     
    rikmark, kakelot69 en popje4 vinden dit leuk.
  7. thea1963

    thea1963 Forum freak

    Ik heb totaal op voorraad aan tegenwaarde van de muizen en fokdieren daarvan 537.780 bd dat is nog niet de helft :oops:xD

    Vroeger werd er bij een fokevent nog naar de tegenwaarde van het betreffende dier gekeken, schijnbaar zijn ze dat deze keer vergeten :sleepy:
     
    popje4 vindt dit leuk.
  8. HofvanDromen

    HofvanDromen Levende forumlegende

    Ik heb helemaal geen fok muizen beren of katten op voorraad ..had dan alles nog moeten maken ...xDxD
    En nu zitten ze daar in die Fokrommelgedoetje ...te wachten op :eek: ja waarop eigenlijk o_O
    Deze ronde ruilen en fokrommelen zal aan Hofje voorbij gaan ...8) Vakantie enzo enzo
     
    rikmark, _Jeanie_ en popje4 vinden dit leuk.
  9. theav71

    theav71 Levende forumlegende

    Ik was ook al druk aan het inleveren en viel mij ook tegen hoeveel er niet ingeleverd moest worden.
     
    popje4 vindt dit leuk.
  10. thea1963

    thea1963 Forum freak

    als je alleen normale muizen in zou leveren heb je er maar 11.297 nodig :pxD

    edit:

    ter vergelijking als je alleen beren inlevert heb je er 4.014 nodig en bij de katten zijn dat er dan 3.389
     
    Laatste bewerkt: 17 Mei 2018
    _Jeanie_, popje4 en .Fisherman. vinden dit leuk.
  11. HofvanDromen

    HofvanDromen Levende forumlegende

    Lever bijna nooit gewone dieren in :)
    ik ga dan gewoon aan de fokrommel en dan zie ik wel of ik het haal ...meestal wel..
     
    popje4 en .Fisherman. vinden dit leuk.
  12. popje4

    popje4 Levende forumlegende

    hahahah das een makkie toch dan maar 11.297 muisjes.....hihih ik heb er denk ik niet zo veel:oops: zat voor de meltdown op 1000 nog wat....dus wou nog wat kopen en zo maar tja da ging niet meer he....xD en nu zijn ze heul erg duur zie ik net op mijn andere account....over de 30.000
     
    _Jeanie_, rikmark en HofvanDromen vinden dit leuk.
  13. thea1963

    thea1963 Forum freak

    Ik heb 538 muisjes en hier zijn ze ook rond de 30.000 , fokdieren ervan zijn helemaal niet meer te koop hier :cry:xD
     
  14. popje4

    popje4 Levende forumlegende

    tja....hier nog wel fok muisjes maar sommige al over de 2 miljoen....nou echt niet dus....
     
  15. Reggaefeeks

    Reggaefeeks Forum-baron

    Voor de beginnende boertjes is het wel fijn dat ze nu veel muizen katten en beren kunnen opzetten
     
    dvr71 en kakelot69 vinden dit leuk.
  16. kakelot69

    kakelot69 Levende forumlegende

    Ja precies :D . En als er nou ook nog lekker veel SV gecompenseerd wordt ga ik misschien toch nog meedoen aan dat malle event xDxD
     
    _Jeanie_ en Reggaefeeks vinden dit leuk.
  17. boerjan51

    boerjan51 Forumleerling

    annigjen vindt dit leuk.
  18. kakelot69

    kakelot69 Levende forumlegende

    Van het Grote Probleem bedoel je? Ik denk niet dat daar nu wat over te melden valt, ze zijn ermee bezig en het kan wel een paar dagen duren. Ik ben er vast van overtuigd dat ze er als de kippen bij zijn als er nieuws is, dus geduld hebben lijkt me het enige wat erop zit.
     
    -Coco1968- vindt dit leuk.
  19. the_liberty

    the_liberty Forum-ambassadeur

    update om 21.00 uur
     
  20. -doppie-

    -doppie- Levende forumlegende

    Premium probleem is er nog steeds ik kan niet op de farm zolang het premium probleem niet opgelost is zijn er geen events.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.