Praatgroep - 7e Neon fokevent

Discussie in 'Overig archief' gestart door Klaartjuh, 15 Mei 2018.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Geertrui59

    Geertrui59 Forum-expert

    Ik ben geen premiumboer, maar ben nu wel op mijn farm, dus dat klopt
     
  2. grimyx

    grimyx Forumleerling

    dank je voor die uitleg......helaas als ik op mijn hoofd account op community druk kan ik wel op het forum lezen maar niet zelf iets er opzetten....dus dit gaat nu via mijn schaduwaccount ach zo blijf ik in ieder geval op de hoogte toch....
    mijn hoofd account is trouwens popje4 en hofdame die boom komt er aan hoor had hem al uitgegravenxD
     
    -Coco1968- en HofvanDromen vinden dit leuk.
  3. kakelot69

    kakelot69 Levende forumlegende

    Ja, ik kan er gewoon op. Maar er is niet veel te beleven want alle events zijn weg xD . Daarmee wachten ze tot het hele stel weer compleet is.
     
  4. -limburgseboer-

    -limburgseboer- Gelegenheidsauteur

    Ik had ook op mijn beide account ong. 90 keer fokken aangezet, ik laat de jonkies lekker warm in de stal staan, en wacht met de staldeur openzetten tot dat alles hersteld is en de babyboom het wel doet. Zou anders jammer zijn van al dat SV.
     
    Reggaefeeks en -Coco1968- vinden dit leuk.
  5. nenek43

    nenek43 Forum-commissaris

    snik ...... wel afkicken hoor nu :oops:

    ben premium, dus ik 'mag' niet meedoen...:cry:

    ik hoop maar dat dit snel wordt opgelost :(
     
    -doppie- vindt dit leuk.
  6. -Coco1968-

    -Coco1968- Levende forumlegende

    Voor andere spelers ook afkicken. Gisteren niet meer kunnen spelen en nu zijn er dus geen events. En niet bekend wanneer ze wel terug zijn. Voor dit event niet zo erg, die fokstal laat ik gewoon staan, maar voor het andere event is het wel handig om tijdig te weten dat het event weer start. Een paar dagen heeft Ron het over in het andere topic, dat is echt afkicken voor iedereen en natuurlijk heel vervelend voor de premiumspelers dat ze zolang helemaal niet kunnen spelen, al krijg ik de indruk dat de meeste er wel een boerderij bij hebben.
     
    DarkDevilDude vindt dit leuk.
  7. kereltje113

    kereltje113 Gevorderde

    Ik had gisteren net frangipangi erin gezet voordat ik uitgelogd werd en niks meer kon. Denk dat ik dat beter kan laten staan voordat die gewassen weg zijn.
    Maarre, hoe kan iemand op het forum reageren als je niet ingelogd bent. Men behoort toch ingelogd te zijn. Ik wil wel eens weten hoe dat kan.

    :wuerg: zie dat ik in het verkeerde draadje zit. :p Dit is fokdraad
     
  8. annigjen

    annigjen Keizer van het forum

    Ik kan wel op het forum komen maar nog steeds niet inloggen. Ik vind dit nu wel heel lang duren. Ik snap dat ze er met man en macht aan werken.
     
  9. Daxter1966

    Daxter1966 Levende forumlegende

    Annigjen dit kan enkele dagen gaan duren . Tot die tijd zijn er voor niemand events
     
  10. annigjen

    annigjen Keizer van het forum

    Dat zal toch niet. Dan hoop ik echt dat er voor premiums een aparte bonus komt. Dit is niet grappig meer:eek:
     
  11. kakelot69

    kakelot69 Levende forumlegende

    Ja die komt er. Staat her en der al aangekondigd, alleen wanneer die compensatie dan komt en hoe die eruit ziet is nog niet bekend.
     
  12. enk52

    enk52 Forum Moderator Team Farmerama NL

  13. Daxter1966

    Daxter1966 Levende forumlegende

  14. annigjen

    annigjen Keizer van het forum

    Dank jullie wel voor de reactie:inlove:
     
  15. _Jeanie_

    _Jeanie_ Teller

    Had gister mijn fokstal helemaal vol staan én kunnen legen, daarna met het opnieuw vullen ging het mis en crashte het spel. Ik denk niet dat er een probleem zal komen dat je bv je slotjes kwijt bent. En de dieren die je al geoogst hebt gister heb je ook gewoon gebruiken voor het fok event later. Dus of je nu je SV hebt gebruikt of bv volgende week, m.i. maakt dat niets uit ;) Komt wel goed!
     
  16. rima1310

    rima1310 Forumbeginner

    Ik ben nu via het account van mijn zoon ingelogd (rikmark)...... maar dat wordt afkicken @annigjen voor ons :p
    Dat hoop ik ook want zo lopen we heel veel ep's, teps en nog veel meer dingen mis >:(
     
    Daxter1966 vindt dit leuk.
  17. nenek43

    nenek43 Forum-commissaris

    snik...inderdaad, ik vind het vreeeselijk niet te kunnen inloggen op spel, helemaal niks noppes nada te kunnen spelen op mn boerderijtje..(ja ik ben premium, heeft voordelen, maar nu écht niet)

    ik hou ook constant de berichten in de gaten óf en wánneer ik weer mag boeren op mn farm...:(
     
    Reggaefeeks vindt dit leuk.
  18. annigjen

    annigjen Keizer van het forum

    Ik hou nu de berichten ook in de gaten. Hoop dat het snel is opgelost
     
  19. thea1963

    thea1963 Forum freak

    Zat even te kijken naar de tegenwaardes van de (fok)dieren die we moeten leveren maar dat gaat best een hoop (fok)dieren kosten deze keer:

    muis met maar 145 bd aan tegenwaarde
    beer met maar 380 bd aan tegenwaarde
    kat met 450 bd aan tegenwaarde

    Ik denk dat ik de neon muis maar niet doe want de fokdieren daarvan hebben ook een belachelijke lage tegenwaarde
     
  20. HofvanDromen

    HofvanDromen Levende forumlegende

    Dat zijn dingen waar Hofje nou nooit opletxD ...Zal vast niet strategisch zijn :oops:
     
    _Jeanie_, BoerAnnelies en popje4 vinden dit leuk.
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.