Praatgroep - 7e Neon fokevent

Discussie in 'Overig archief' gestart door Klaartjuh, 15 Mei 2018.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. di45

    di45 Forumleerling

    Leuk weer een babyboom, maar hier kan niet iedereen gebruik van maken, omdat het maar 8 uur duurt, en er zijn ook nog mensen die moeten werken dus helaas :cry:kan ik hier geen gebruik van maken, ik heb namelijk van 15.00 tot 23.00 uur dienst.:wuerg:
     
    -matthias1952- vindt dit leuk.
  2. -matthias1952-

    -matthias1952- Levende forumlegende

    misschien komt er in het weekend ook nog een BBD. geen paniek. intussen zorgen voor voldoende SV door zoveel mogelijk questen te voltooien?
     
    rikmark vindt dit leuk.
  3. pipelepo

    pipelepo Oudgediende

    Ach hemeltje tel ik het niet goed op.
     
    Daxter1966 vindt dit leuk.
  4. vinc05

    vinc05 Forum freak

    o_Ok hier nu dus een sof kan er niets mee en moet weg en duurt maar een paar uur jammer.
     
  5. RonSchoof

    RonSchoof Board Administrator Team Farmerama NL

  6. RonSchoof

    RonSchoof Board Administrator Team Farmerama NL

  7. Daxter1966

    Daxter1966 Levende forumlegende

    Wauw en we zijn na 8,5 uur weer online
     
  8. annigjen

    annigjen Keizer van het forum

    Nou das fijn. Ben je premium en kan je niet inloggen. Wat een afgang:mad:
     
  9. RonSchoof

    RonSchoof Board Administrator Team Farmerama NL

  10. RonSchoof

    RonSchoof Board Administrator Team Farmerama NL

    Inderdaad, en heel vervelend. Maar er wordt echt met man en macht gewerkt om het probleem op te lossen.
    Het is ingewikkeld, er moet met veel dingen rekening worden gehouden, en daarna natuurlijk eerst goed getest zodat er geen nieuwe problemen worden veroorzaakt.
     
    Reggaefeeks en Borkie vinden dit leuk.
  11. madegroot

    madegroot Actieve auteur

    vraag me wel af wat ze gaan doen nu. Heb/had 100 keer fokken klaar staan voor de bbd en neon event. deel kunnen oogsten deel niet.

    Maar feit blijft dat ik een aanzienlijke partij sv heb gebruikt voor 2 events die er niet meer zijn , en ik denk dat er zo meer spelers zijn.

    denk niet dat er in het compensatie pakket als die er komt 200 sv zit voor iedereen
     
  12. kakelot69

    kakelot69 Levende forumlegende

    Voor zover als ik het kan lezen zijn de events uitgesteld, niet afgeblazen. En wat wou je dan? De events lekker door laten gaan en de mensen met een premium hebben dan pech gehad of zo? Dat zou pas echt raar zijn.
     
    Susannamaria en Borkie vinden dit leuk.
  13. Borkie

    Borkie Levende forumlegende

    Laten we eerst maar afwachten... :music:
     
    Susannamaria en kakelot69 vinden dit leuk.
  14. HofvanDromen

    HofvanDromen Levende forumlegende

    Maar hoe kan jij dan wel op forum komen :eek:
    Vind echt sneu en verdrietig voor alle premium spelers ...

    Zal me dieren maar in die fokrommelgedoe laten staan ...weet ook niet ..:oops:
     
    Borkie vindt dit leuk.
  15. lijebouwman

    lijebouwman Forummeester


    Laat je de fokstallen toch staan. Ik oogst ze niet, heb hem helemaal vol staan. Wacht nog wel een dagje af.
     
    Borkie vindt dit leuk.
  16. madegroot

    madegroot Actieve auteur


    ik wil niks ik geef enkel aan dat ze met een compensatie pakket van een kc en wat sv en sm veel spelers veel te kort zullen doen.

    en natuurlijk moet men eerst alles goed uitoeken en uitsluiten voor er een event terug komt
     
  17. kakelot69

    kakelot69 Levende forumlegende

    Hoezo dan? Je supervoer is niet weg, je moet alleen even wachten met je motel oogsten tot die BB alsnog komt. En al was je ze kwijt, er zijn echt veel erger wereldproblemen dan een beetje supervoer.
     
    dvr71 vindt dit leuk.
  18. Daxter1966

    Daxter1966 Levende forumlegende

    De slotjes van de fok die al geoogst waren staan nog in je inventaris . De rest van je fokmotel kun je beter laten staan tot het event weer begint
     
    BoerAnnelies vindt dit leuk.
  19. Reggaefeeks

    Reggaefeeks Forum-baron

    Dus degene die geen premium zijn kunnen nu wel op hun boerderijtje komen dan?
    @HofvanDromen , ik ben ook premium en inloggen in het spel lukt niet maar op de beginpagina zit ook een forumknop en die werkt wel gewoon.

    edit, forumknop=community ( wist ff niet meer hoe het heette)
     
  20. HofvanDromen

    HofvanDromen Levende forumlegende

    Dank je voor je uitleg ..hoop dat vele die ook premium zijn die knop ook weten te vinden ..waaronder mijn Farmlief:cry:
    Het klopt dat alleen de premium boeren niet op hun boerderij kunnen komen ..
    Het grote probleem zit in die accounts ...dus dat willen ze eerst oplossen ...
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.