niet kunnen inloggen

Discussie in 'Technische vragen' gestart door miekverboom, 25 Juli 2023.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. miekverboom

miekverboom Forumleerling

vanaf gisterenmorgen tot vanavond 19.00 uur kon ik niet inloggen daardoor me 2 munten niet op kunnen halen en ik had me 12 uur machine aan die heb ik ook niet kunnen gebruiken hoe word dit opgelost

2. vanDijk1970

vanDijk1970 Levende forumlegende

KlaartjuhBoard AdministratorTeam Farmerama NL
    Hallo boeren en boerinnen

Onze excuses voor ons recente problemen en het spel niet speebaar was. Onze IT afdeling is de situatie nog altijd zorgvuldig aan het bekijken maar momenteel zijn wij optimistisch dat het spel vanaf nu weer normaal verder kan gaan. Duimen maar!

Wij begrijpen hoe frustrerend het is dat je geen toegang hebt tot je farvoriete online spel. Bedankt voor jullie geduld en begrip terwijl ons team onvermoeibaar heeft gewerkt aan een oplossing van dit probleem en om er zorg voor te draaien dat alles weer naar behoren werkt.
    Jullie, onze geweldige game community, hebben ons gemotiveerd om te blijven werken aan en verbeteren van de spelervaring.

Nog wat extra informatie:

Zoals het nu lijkt zal het Eilandboerderijklusjes event opnieuw geactiveerd worden en doorgaan tot donderdag 27 juli om 10:00 uur, momenteel is het voor ons nog niet mogelijk om een hotfix toe te passen zo het kan zijn dat het event vanavond om 22:00 uur toch even stopt en wij het zsm opnieuw moeten starten. Meer informatie zullen wij geven zodra er een update is.

Uiteraard hebben wij ook een compensatiepakket in de planning, dit komt ergens de komende dagen.

Verder zullen wij nog scripts laten lopen ivm de zomerkalender en de dagelijkse inlogbonus zodat jullie gemiste dagen alsnog kunnen krijgen. 0ok voor dit onderwerp zullen wij jullie nog informeren als er een update is.

Betreft aankomende events: deze zullen wij morgen (woensdag 26 juli) met aangepaste tijden aankondigen.

Jullie Farmerama team (BP)​

cemichan vindt dit leuk.
  3. Klaartjuh

Klaartjuh Levende forumlegende

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.