Kom niet meer in mijn account

Discussie in 'Help archief' gestart door pantahduc, 22 December 2020.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. pantahduc

pantahduc Junior expert

Sinds een uurtje kom ik niet meer in mijn account. Wel op het forum dus. Heb ook een bericht kunnen sturen naar support. Weet iemand wat er aan de hand is?

2. farmermikkie

farmermikkie Levende forumlegende

Wisten we het maar, dan kon het opgelost worden xD
    Hier hetzelfde, kom er ook niet in.

3. vanDijk1970

vanDijk1970 Levende forumlegende

4. fairie

fairie Commandant van het forum

Bij mij bleef het steeds op 55 % hangen in Chrome. Dacht slim te doen en tabblad afgesloten een nieuwe geopend en daar bleef het gelijk na het knopje inloggen hangen. Ben ik even hier wezen kijken ga ik terug heb ik nu een wit scherm en linksbovenin een kruis. Heb ik al een keer eerder gehad met problemen van farm anders zou je bijna wat anders denken. Ik wacht wel af wanneer ik weer in het spel kan.

Vlak hiervoor kon ik nog wel in Edge met het andere account. Nu heb ik in Edge hetzelfde als met Chrome. Straks maar weer even kijken.

5. sammetje

sammetje Forumleerling

hier hetzelfde kan niet bij mn akkers hoe moet je nu zo een event spelen

6. grimyx

grimyx Forumleerling

op dit account speel ik bijna niet maar via mijn normale account kom ik niet meer in....lijkt wel of mijn hele account gewist is??? spelers naam popje4 wat is er mis??

7. B0LLIE

B0LLIE Forumbeginner

ik (B0LLIE) kom nog wel in het systeem, maar Scrappie kan niet meer inloggen. Na inloggen krijgt zij een groot wit vlak met alleen een kruis in de linkerbovenhoek. Dit gebeurd zowel in de browser als in de client.

Het lijkt erop dat het account op eoa wijze gelocked is op de achtergrond.

8. yebbk

yebbk Forumbeginner

Hier idem dito, kan op 1 tuin niet meer inloggen sinds 1 uur

9. RoelofAnton

RoelofAnton Junior expert

10. popje4

popje4 Levende forumlegende

las je verhaal klaartjuh....maar wat zijn dat bot....geen idee ik lag er ook uit maar volgens mij speel ik niet vlas toch?? weet niet eens wat bot is hahahaah tja...

11. bibi9999999

bibi9999999 Teller

Had je dat wel gedaan was je er ook nu niet ingekomen......
    die met een bot spelen hebben een ban gekregen
    wat nu precies een bot is kan ik je ook niet vertellen wat ik wel weet is dat het een progamma is die dingen automatisch voor je doet zeg maar een knecht waar je niet voor betaald (zo heb ik het ooit begrepen)
    Een ban (mocht je dit niet weten) is dat je voor een bepaalde periode niet op je boerderij kan komen

12. popje4

oke dank je wel...dus als ik het goed begrijp zijn er spelers die iets doen wat niet mag....en daardoor kunnen anderen.. zoals vanavond niet op de farm??? lekker is dat dan....en bedankt dan....ik weet niet eens hoe dat allemaal moet gelukkig....wat een gedoe zeg...

13. bibi9999999

bibi9999999 Teller

dat is ook de reden dat ze die top 5000 lijst controleren op "valsspelers"
    maar ik heb er ook geen verstand van hoor met wel eens over gehoord / gelezen op forum in een ver verleden

14. kakelot69

kakelot69 Levende forumlegende

Door het gebruik van bots raakt het spel overbelast, en dan krijg je dus problemen met inloggen en zo.

15. fairie

fairie Commandant van het forum

Wat ik van eerdere keren weet (al heb ik daar hier lang niets meer over gelezen) is dat het een bepaald programmaatje is (er zijn er meerdere) die je dan kan installeren en ook al ben je niet ingelogd dat programmaatje haalt dan steeds alles binnen wat klaar is. Dat is dan bijvoorbeeld heel erg handig met bijvoorbeeld bomen.

Er is altijd aangegeven dat dit niet gebruikt mag worden en diegenen die het wel gebruiken ook geblokkeerd worden.

Dit is wat bij de regels van het spel aangegeven staat:

3. Verboden scripts en hulpprogramma’s
    Onze spellen mogen alleen met een niet-aangepaste, traditionele browser of, indien van toepassing, een speciaal voor het spel ontwikkelde spelclient worden gespeeld. Het gebruik van verboden hulpprogramma's, bots, scripts, macro's (bijvoorbeeld fiddlers) en alle andere programma’s die het spelverloop automatiseren of het uiterlijk en gebruik van de spelclient beïnvloeden, is verboden.

16. Catje78

Catje78 Forum-ambassadeur

Door de spelers die oneerlijk aan het spelen waren, lag een deel van het spel plat, waardoor er veel spelers uiteindelijk niet konden inloggen. Jij hebt dus niets gedaan :)
    Nu is ook meteen duidelijk waarom het niet mag, naast dat niet geaccepteerd wordt dat mensen 'vals spelen', vraagt het zoveel van het systeem dat de hele boel dus plat kan liggen.

17. popje4

ja snap dat er dus spelers zijn die vals spelen nou lekker dan .....en dan vliegt er voor heel veel spelers alles er uit....ben niet zo gauw boos of zo hoor maar dit kan toch echt niet....snap ook niet waarom je dat zou doen maar ja wie ben ik....maar t voelt niet echt fijn zeg maar....dank je catje voor het antwoord jullie hebben het er maar druk mee:)

LucieSchreurs vindt dit leuk.
  18. Vitani94

Vitani94 Forum-expert

Bots en andere dingen die het spel volledig automatiseren snap ik volledig dat het verboden is, maar voor mij persoonlijk zitten macro's die handmatig oogsten mogelijk maken met minder muiswerk in een grijs gebied. Je moet namelijk (zoals ik deze programma's ken) zelf nog steeds naar de velden gaan en aan de macro aangeven wat je gedaan wilt hebben en het scheelt weinig of geen tijd.

Voor de duidelijkheid: ik gebruik ze zelf niet meer op dit moment en toen ik het wel gebruikte (rond 2012) stond het zo ver ik weet niet tussen de verboden programma's. Wel ben ik sindsdien een soort van regelmatig aan het vragen of het spel mogelijk is met minder muiswerk door kleine aanpassingen te maken en sinds de nieuwe vorm dingen die in Flash konden weer terug te halen.

19. GI-Frank

GI-Frank Gelegenheidsauteur

Door al dat gedoe gisteren konden we de winterkalender niet openen. Weet iemand of daar nog een compensatie voor komt?

20. Vitani94

Vitani94 Forum-expert

Ticket sturen naar support kan helpen.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.