Ik kan niet inloggen! - Verzameldraadje

Discussie in 'Technische vragen' gestart door Klaartjuh, 21 Augustus 2023.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
  1. schaapje52

    schaapje52 Levende forumlegende

    Helemaal mee eens.
     
    -freedom5555- vindt dit leuk.
  2. Eefke!

    Eefke! Junior expert

    Klaartjuh bedankt voor alle moeite die je doet , maar ik kom mijn velden niet eens op. Zo zonde van van alle hulpmiddelen om snel te oogsten......:(:cry::(
     
  3. hendrika73

    hendrika73 Commandant van het forum

    Puzzelen is nog steeds een ramp, met die draaiende bloemen.
     
  4. molentandje

    molentandje Gevorderde

    Ja hier ook een ramp, moet hem continue vernieuwen niet leuk meer.
     
  5. thuva1

    thuva1 Commandant van het forum

    hier is de puzzel ook een ramp. Gisteravond een aantal stukjes geprobeerd maar vloog eruit. Nu net pas opgestart en de stukjes liggen niet op de goede plaats en kan ze niet meer verschuiven dus ik kan niets meer met de puzzel.
    Kan die gereset worden zodat ik weer opnieuw kan beginnen
    ID: 30338700
     
  6. annigjen

    annigjen Keizer van het forum

    Het lijkt alleen maar erger te worden. Dit is echt niet meer grappig
     
  7. hendrika73

    hendrika73 Commandant van het forum

    De vallei werkt ook niet. Net alles geoogst ga ik eruit (wel even gewacht) staat alles er weer op. :(
     
  8. BoerinRietje

    BoerinRietje Forumkenner

    ga er mee stoppen voor vandaag en als dit zo blijft dan jammer, maar stop hier geen geld meer in. Sorry!
     
    Butsmuts vindt dit leuk.
  9. waddenboerin

    waddenboerin Forumleerling

    jammer van mijn hulpen in de vallei, heb ze bijna niet kunnen gebruiken dus de TG voor niets besteed. Het ene account loopt beter dan het andere, maar dit account i waardeloos. Jammer, de vele problemen van de afgelopen periode maakt het spelen er niet beter op. Doe al van het begin mee, maar zo nog nooit meegemaakt
     
  10. annigjen

    annigjen Keizer van het forum

    Puzzel leggen gaat vandaag een stuk beter. Kan meerdere stukjes aan elkaar leggen en van veld verwisselen gaat ook beter
     
    -matthias1952- vindt dit leuk.
  11. leni1955

    leni1955 Levende forumlegende

    Fijn voor jou Annigjen:), ik kom er helaas helemaal niet meer in.:(
     
  12. Klaartjuh

    Klaartjuh Board Administrator Team Farmerama NL

  13. LadyMyst

    LadyMyst Junior expert

    Ik weet niet of jullie dit ook opgemerkt hebben, maar als de Volle Maan VELDEN (dus NIET het sieritem veld dat altijd open is) open gaan heb ik problemen (de laatste paar keer toch) met het spel. Deze keer kwam zowel dat nieuw puzzelevent als de Volle Maan velden op hetzelfde moment open en ja hoor... weer problemen (draaiende bloemen, trager dan gewoonlijk, enz.). Toen het puzzelevent offline ging zag ik geen verbetering, maar toen ik deze morgen inlogde en het Volle Maan event ten einde was en de velden sloten, ging alles weer naar behoren. Dus mijn vraag is: Kan het foutje liggen bij Volle Maan en niet bij het nieuwe event?
     
  14. mama..66

    mama..66 Junior expert

    blijft draaien op 45%, jammer is niet leuk zo :(
     
  15. Tyrany

    Tyrany Forummeester

    Ja helaas, 't is weer zover :(
     
  16. enk52

    enk52 Forum Moderator Team Farmerama NL

    Het spel lag er even uit maar ondertussen werkt het weer
     
  17. Nynke1972

    Nynke1972 Forumleerling

    Meer mensen die niet meer in het spel kunnen? Ik krijg dan:
    502 Bad Gateway

    Wie o wie helpt me verder?
     
  18. anita-144

    anita-144 Regelmatige auteur

    o_Ok hier... 502 Bad Gateway.
    En als hij dan toevallig een keer wel pakt... dan lukt het inloggen niet. Wandelschapen stoppen bij 45%
     
  19. nenek43

    nenek43 Forum-commissaris

     
  20. Klaartjuh

    Klaartjuh Board Administrator Team Farmerama NL

    Het zou nu weer moeten werken, waarschijnlijk wel nodig je browser af te sluiten (kruisje rechtsboven) en opnieuw te openen.