Helaas

Discussie in 'Help archief' gestart door Boeretrien1, 13 December 2023.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Boeretrien1

Boeretrien1 Keizer van het forum

Hallo boeren en boerinnen,

Een deel van de spelers ondervonden de afgelopen dagen tot een week extra problemen met het spel (traag, veel draaiende bloemetjes, liep soms vast etc).
    Al deze tijd is er gezocht naar wat er aan de hand kon zijn en vooral ook wat de oplossing was.

Nu zijn er zojuist enkele verbeteringen doorgevoerd die hopelijk een positief effect gaan hebben op het spel. Daarnaast is achter de schermen ook het een en ander opgeschoond wat inhoudt dat nu bij eerste keer inloggen alle spelers even langere tijd moeten wachten bij het inloggen en laden van het spel.
    Geeft het even de tijd en laten we hopen dat het spel daarna voor iedereen weer wat beter te spelen is.
    --------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Helaas hier nog steeds geen verbetering.:sleepy:

tafeltennisster79 vindt dit leuk.
  2. theav71

theav71 Levende forumlegende

Klaartjuh heeft gisteravond gemeld dat er weer ddos attacks waren. Dus die zullen wel voor de problemen zorgen.

3. swesie

swesie Gevorderde

ik heb door het steeds weer draaiende bloemen de 1e grappen en grollen niet af kunnen maken en mis daardoor een item voor de wolkenrij

4. Boeretrien1

Je bedoeld bovenstaande? of iets nieuws gepost , dan zou ik graag weten waar dat dan onder vermeld staat..
    Dank Thea

5. kakelot69

kakelot69 Levende forumlegende

Heb je de rij wel?

Mocht je missende item met kerst te ruil zijn kun je hem wel van mij krijgen, ik heb ze allemaal dubbel. Moet je me wel even een duifje doen om welk item het gaat.

6. theav71

theav71 Levende forumlegende

Boeretrien1 vindt dit leuk.
  7. Boeretrien1

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.