Farmmunten pagina.

Discussie in 'Help archief' gestart door pietjesnot, 1 Juli 2020.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. pietjesnot

    pietjesnot Forumbeginner

    Goedemiddag allemaal.

    Kan iemand mij uitleggen/ vertellen waarom ik niet de eerste pagina van de kooppagina
    van de farmmunten kan zien? De andere pagina's geven geen problemen, wat ik dus typisch vindt.
    Dank bij voorbaat en ook van mij ;)
     
  2. .Fisherman.

    .Fisherman. Levende forumlegende

    Dat vroeg ik me ook af ..........er staat gewoon weer dat we 30 dagen moeten/mogen wachten
     
  3. Arvonvan

    Arvonvan Levende forumlegende

    .Fisherman. vindt dit leuk.
  4. kakelot69

    kakelot69 Levende forumlegende

    Nou ja, ik had toch wel gehoopt dat er met het verversen van de shop-o-rama ook een verversing zou komen van de 'standaard' pagina, met nieuwe dingen of zo. Ik vind het nog steeds maar een raar vaag gedoe. Haal dan die hele standaard pagina weg of zo.
     
  5. vanDijk1970

    vanDijk1970 Levende forumlegende


    Volgens heeft Ron daar bij de link die @Arvonvan aan haalt ook op gereageerd. Dus om 2 keer (soortgelijke) reactie over 1 onderwerp (al is het bij 2 verschillende topic's) ook wat overdreven.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.