Sieritems van standaard niet zichtbaar.

Discussie in 'Overig archief' gestart door vanDijk1970, 24 Juni 2020.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. vanDijk1970

    vanDijk1970 Levende forumlegende

    Goede avond.

    Het viel me zowel vanmiddag als vanavond op, dat de sieritems die tot de categorie standaard zouden moeten behoren niet zichtbaar zijn.

    Nou heb ik ondertussen gegeten (pc stond in die tijd uit) en heb ik al verschillende keren de pagina ververst, maar nog steeds krijg de items van standaard niet te zien. Het rare is wel, dat de items uit zowel speciaal als gelimiteerd wel zichtbaar zijn.

    En als de FAQ lees, zie ik er aantekening daarover in terug.

    Misschien dat al wel bekend is (al lees ik er niks over bij welke topic dan ook erover,) maar ik meld het toch maar effe (bij deze.)
     
  2. kakelot69

    kakelot69 Levende forumlegende

    Bedoel je de shop-o-rama?

    Alle standaard aankopen zijn verplaatst naar de afdeling 'gelimiteerd' en nog maar twee keer te kopen.

    Ik kan niet zeggen dat ik erg blij ben met deze ontwikkeling trouwens.
     
  3. vanDijk1970

    vanDijk1970 Levende forumlegende

    Ja ik bedoelde shop-o-rama (vergeten in topic naam te vermelden.)

    Maar dan begrijp ik niet waarom het woord standaard er nog steeds staat.
     
  4. kakelot69

    kakelot69 Levende forumlegende

    Ik ook niet. Ik begrijp ook echt niet waarom de shop-o-rama ineens zo grondig verpest moest worden, zonder enige aankondiging ook nog. Ja op het Duitse forum was iets aangekondigd, maar hier niet. Hele vage shit dit.
     
  5. thea1963

    thea1963 Forum freak

    Ik ben er ook niet blij mee, het spelletje wordt er voor de niet betalende spelers niet leuker van, en voor de spelers die nog niet zo lang spelen is het al helemaal een domper.

    Maar misschien worden de events nu wat makkelijker om te halen -.-, of zal het toch weer om de extra centjes zijn die ze met deze aanpassing proberen te verdienen :music::wuerg:
     
    Sintra98 vindt dit leuk.
  6. vanDijk1970

    vanDijk1970 Levende forumlegende

    Buitenlandse forums (leuk en aardig,) maar de meeste talen spreek ik slecht tot niet. En op deze pc zit geen vertaal knop.

    Daarom bij een andere topic al eens m'n opmerking: ik wacht wel af tot de Nederlandse FAQ (van welk event dan ook) er komt.
     
  7. kakelot69

    kakelot69 Levende forumlegende

    Ja en die FAQ was er dus niet, dat is dus het probleem.

    Terwijl het toch best een dingetje is, want die standaard aankopen waren een hele leuke manier om aan wat extra SM of SV te komen, zeker als je die niet voor echt geld wenst te kopen. Dat daar ineens een einde aan zou komen hadden ze best even aan kunnen kondigen vind ik. En ik zanik echt niet snel hoor.
     
  8. vanDijk1970

    vanDijk1970 Levende forumlegende

  9. kakelot69

    kakelot69 Levende forumlegende

    Standaard is dus ineens ook gelimiteerd. Hadden ze nog steeds wel eens aan mogen kondigen.

    Maar goed, zo dik zit ik meestal toch niet in mijn muntjes dat ik maar als een dolle SM kan kopen ermee dus het zal mijn tijd wel weer duren. Al vind ik het nog steeds stom.
     
    Sintra98 vindt dit leuk.
  10. RonSchoof

    RonSchoof Board Administrator Team Farmerama NL

    In onze faq over Shop-O-Rama staat alle informatie die wij hebben ontvangen.
    Wij doen niet aan eigen interpretaties. Ons verzoek om nadere duidelijke informatie heeft vooralsnog geen resultaten gehad.
    Met andere woorden: wij weten precies evenveel als jullie, namelijk wat zichtbaar is in het spel.

    En net als jullie zijn wij zeer benieuwd naar hoe de shop er na 1 juli uitziet.
     
  11. vanDijk1970

    vanDijk1970 Levende forumlegende


    M'n eerste intentie was ook niet negatief naar jullie (mods) of BP bedoeld, maar het viel me vanmiddag al gewoon op. Daarom de vraag/opmerking erover.

    En ik lees/weet ook wel dat de mods zo nu en dan worden verrast door BP.

    Mag wat mij betreft als er vanuit de mods/BP geen verdere reactie (ook goed bedoeld) komen een slotje op.
     
  12. thea1963

    thea1963 Forum freak

    Van mij mag dit draadje nog wel even open blijven, ik denk dat er nog wel meer spelers hun feedback hierover willen geven.

    Ik denk dat we er vanuit moeten gaan dat de categorie ''standaard'' helemaal gaat verdwijnen en dat we alleen nog maar ''gelimiteerd'' elke maand wat kunnen kopen in de shop-o-rama, hier betekend dat dat ik nog zuiniger moet gaan omgaan met vanalles en dat me farmmunten alleen maar gaan toenemen en dat ik met events waar extra prijzen te verdienen zijn niet meer zo snel met SM kan gaan strooien om bijvoorbeeld de extra di's te kunnen halen daarvoor.
     
    -matthias1952- vindt dit leuk.
  13. _Jeanie_

    _Jeanie_ Teller

    Jouw banner!! GeweldigxDxD.
     
    -poesjemauw21- en Sintra98 vinden dit leuk.
  14. kakelot69

    kakelot69 Levende forumlegende

    Nou ja, één voordeel zie ik wel. Misschien dat ik dank zij deze 'verbetering' eindelijk dat stomme huisdierenveld een keertje wat verder open krijg xDxD
     
    -poesjemauw21- vindt dit leuk.
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.