een webpagina vertraagt uw browser

Discussie in 'Help archief' gestart door boskat52, 30 November 2020.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. boskat52

    boskat52 Forummeester

    Zijn er meer mensen die dit hebben? Soms verschijnt -alleen bij het spelen van farmerama- boven in beeld een gele balk met de tekst -een webpagina vertraagt uw browser-. Met de vraag wat wilt u doen, de pagina stoppen of wachten. Maar het balkje gaat zo snel dat je daar niet eens op kunt drukken. Dit verschijnt bij mij als ik bezig ben met de wolkenrij, of soms op de woelige weide. Een tijdje geleden met de vliegtuigjes was ie hardnekkig aanwezig en nu is het onmogelijk om aan de competitie mee te doen. Het eerste deel had ik er geen last van, maar nu lukt het echt niet meer. Het enige wat ik kan doen is F er dan helemaal uitgooien en opnieuw inloggen om op de andere velden bezig te zijn. Bij het testen van unity was ie gelijk vanaf het begin aanwezig. Toen was er wel tijd om op het balkje te drukken, wat overigens geen verschil maakte.
     
  2. Klaartjuh

    Klaartjuh Board Administrator Team Farmerama NL

  3. boskat52

    boskat52 Forummeester

  4. boskat52

    boskat52 Forummeester

    Misschien, maar dat geldt dan alleen voor nu terwijl dit probleem zich al veel langer voor doet. Alleen nu in dit spel is het wel extreem.
     
  5. -jokers-

    -jokers- Forumleerling

    Deze balk verschijnt bij mij ook, en ik heb de toplijst nog niet gezien.
    Hij verschijnt overigens alleen bij Firefox, niet bij Edge.
     
  6. boskat52

    boskat52 Forummeester

    Oh dank je, dan ga ik firefox verlaten.
     
  7. -jokers-

    -jokers- Forumleerling

    Even het verkeerde draadje.....

    Ik heb namelijk ook nog last van zwart beeld en vierkantjes en rechthoeken die kriskras over mijn beeld gaan.

    Ben heel benieuwd wat dat voor een pagina is die het spel vertraagt.....
     
    Laatste bewerkt: 1 December 2020
  8. trien63

    trien63 Forumleerling

    Ik heb er ook al maanden lang last van. Ik heb geen Top 1000 bekeken
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.