Edelweisvallei

Discussie in 'Help archief' gestart door keukendeur64, 24 Januari 2024.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. keukendeur64

    keukendeur64 Forum prof

    Ik vind het bijzonder vermoeiend en vervelend als je al je badgets hebt verzameld en een nieuw kavel wil openen dit onmogelijk lukt. Vorige keer meldde ik dit ook, en btw een kavel is een stuk land en dit woord wordt gebruikt in de vallei. Men zij me er wat rond te draaien, even naar een ander plaats te gaan, eens uit te loggen... niks helpt. Ik zou van level 21 naar 22 gaan.
    Hoe pak ik dit best aan?
     
  2. olly51

    olly51 Forumleerling

    ik wil aan de vallei beginnen maar niks er niks van waar vind ik een goede uitleg ?
     
  3. farmermikkie

    farmermikkie Levende forumlegende

    Voor zover ik weet (maar heb het niet gecheckt) is er nog geen echte FAQ in het Nederlands voor de Edelweiss vallei.
    Maar als je Engels kunt lezen, geeft deze link wel een flinke hoeveelheid informatie.
    https://board-en.farmerama.com/threads/edelweiss-valley.43244/
     
  4. olly51

    olly51 Forumleerling

    thanks
     
    farmermikkie vindt dit leuk.
  5. hendrika73

    hendrika73 Commandant van het forum

  6. Yzaura

    Yzaura Forum freak

    Misschien klik je op de verkeerde plaats op de kavel? Probeer op verschillende plekken te klikken.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.