Praatgroep - Edelweiss vallei

Discussie in 'Speldiscussies' gestart door Klaartjuh, 6 December 2022.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
  1. Klaartjuh

    Klaartjuh Board Administrator Team Farmerama NL

    Bespreek hier de nieuwe uitbreiding, zodra wij ook een FAQ kunnen plaatsen sta ik open voor feedback over hoe dingen beter te formuleren / uit te leggen.

    Dit is namelijk na ruim 10 jaar FAQ's maken ook voor mij een ontzettend lastig iets om te maken.
    Het zal sowieso een soort van concept FAQ worden omdat in de toekomst er nog meer onderdelen voor in het spel gaan komen en zodoende ook weer verwerkt moet gaan worden in de FAQ.
     
    LucieSchreurs, Borkie, vinc05 en 1 ander persoon vinden dit leuk.
  2. kakelot69

    kakelot69 Levende forumlegende

    Leuk leuk leuk!
     
    Borkie vindt dit leuk.
  3. farmermikkie

    farmermikkie Levende forumlegende

  4. -freedom5555-

    -freedom5555- Keizer van het forum

    Borkie vindt dit leuk.
  5. vanDijk1970

    vanDijk1970 Levende forumlegende

    Ik hoop dat het aantal benodigde sterretjes naar beneden bij gesteld word, want anders ben ik het met @-freedom5555- (zie laatste regel) eens.
     
    Borkie vindt dit leuk.
  6. kakelot69

    kakelot69 Levende forumlegende

    Die sterretjes zijn voor mij geen probleem, maar over die eerste quest ga ik wel een tijdje doen als ik zo eens naar de gewas-aantallen kijk xD
     
    Oldwief en Borkie vinden dit leuk.
  7. john-j

    john-j Forum-hertog

    over welke qwest heb je het???
    mvg john-j
     
    Borkie vindt dit leuk.
  8. venus261256

    venus261256 Levende forumlegende

    Sterretjes hier ook geen probleem nog genoeg op voorraad.
    Qeust geen idee van dat zie ik vanzelf wel kijk niet op andere forums.
     
    Borkie vindt dit leuk.
  9. anita-144

    anita-144 Regelmatige auteur

    Hmmm... Ik moet nog wel héél veel sterretjes sparen voor ik naar de bergen kan...
     
    Oldwief en Borkie vinden dit leuk.
  10. pipelepo

    pipelepo Oudgediende

    Wat leuk zeg. ik verheug mij erop xD
     
    Borkie vindt dit leuk.
  11. Butsmuts

    Butsmuts Oudgediende

    2500 sterren en veel questen, heel mooi, ik laat dat voorlopig nog ff lekker links liggen, heb nog meer als zat questen openstaan op de Farm( VM en BaHa, wel op een haar na klaar, en ambachten doe ik niets mee)

    maar wel mooie uitbreiding voor spelers die wel al alle BaHa-Farm-VM-fok questen en ambachten al leeg gespeeld zeggen te hebben.
    Bigpoint is er duidelijk druk mee geweest.
     
    Borkie vindt dit leuk.
  12. tineke150

    tineke150 Commandant van het forum

    Hallo all zeker leuk;) spannend
    S6 all Grt Tineke
     
    Borkie vindt dit leuk.
  13. schaapje52

    schaapje52 Levende forumlegende

    Jippie, ben heel benieuwd hoe het is. :music:

    Eerst flink sparen met de sterren dus. Zijn er helaas wel erg veel. Dat wordt voorlopig onderaan de berg blijven bij kabelbaantje. :oops:
     
    Wulkje12!, Borkie en janniekwak vinden dit leuk.
  14. kakelot69

    kakelot69 Levende forumlegende

    Ik heb lang niet alle quests weggespeeld, maar ik ben toch blij met de uitbreiding hoor.
     
  15. Borkie

    Borkie Levende forumlegende

    Leuke uitdaging en het hoeft niet direct, dus ik ga hier de komende tijd lekker rustig op onderzoek uit...:music:
     
  16. meggy1960

    meggy1960 Oudgediende

    hier 19.222 steren op voorraad :inlove::D
     
  17. Sanham

    Sanham Levende forumlegende

    Ik heb er niet zoveel als sommige anderen hier, maar met 4866 heb ik er in ieder geval genoeg. :music:
     
  18. tulpboer

    tulpboer Forumkenner

    ik kijk er naar uit
     
  19. Yzaura

    Yzaura Commandant van het forum

    Klaartjuh zet hem op!!! Het is inderdaad een ingewikkelde FAQ. Ik heb hem net in het Duits gelezen en er zijn veel haken en ogen. Sterren genoeg dus ik kan gelijk aan de slag. Ik ben erg benieuwd! De oogsthelpers ga ik nog niet kopen. Eerst maar eens rustig op gang komen. Ik heb al mijn questen op de normale boerderij af dus nu kan ik spullen gaan verbouwen om die op de Alpenweide om te zetten in bruikbare hulpmiddelen, als ik het allemaal goed begrijp :) (neemt niet weg dat ik ook graag nieuwe questen erbij zou willen voor hoge level gewassen op de normale boerderij die nu nog geen eigen quests hebben)
     
  20. Klaartjuh

    Klaartjuh Board Administrator Team Farmerama NL

    er komt vanmiddag iets hoor, niet alles maar wel zodat jullie met iets meer hulp kunnen starten. Veel informatie zal ook later gaan komen en is ook kwestie van eerst maar eens in het echte spel om te zien hoe het werkt want een testaccount is dan toch weer anders waar ondertussen ook steeds dingen veranderen (zelfs in de afgelopen 24 uur dat ik vooral hiermee bezig ben zijn er weer dingen aangepast)
     
    pipelepo, LucieSchreurs, vinc05 en 2 anderen vinden dit leuk.