-De Plattelandsvrouwen leuterclub (ook voor mannen) 2014-08-25

Discussie in 'Overig archief' gestart door HofvanDromen, 25 Augustus 2014.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
  1. snietje1

snietje1 Levende forumlegende

Smakelijk Venus, hier ligt het deeg te rusten, tomatensaus is gemaakt, tonijn en ham met champignons staan klaar, samen met de kazen. Kortom, strakkies tijd voor pizza 8)xD:inlove: Fijn dat je dochter negatief is !
    Morgen weer braaf werken, daar eerst ruzie maken..... -.-8)
    Nu tijd voor de Hobbit xD:inlove: En de zeurende beestjes knuffelen en lekkers geven

venus261256 en janniekwak vinden dit leuk.
  2. popje4

popje4 Levende forumlegende

ruzie .....pppff snietje toch...is het nodig???
    nou werk zit er hier weer op....nu weer drie vrij lekker...voor wie wel moet werken ....werk ze..
    voor nu wijntje en dan slapen....

suuske1960 en venus261256 vinden dit leuk.
  3. snietje1

Nodig Popje ??? In mijn vakantie heeft mijn leidinggevende mijn (aparte) stoel in de container gegooid... Vond ie blijkbaar nodig/leuk.... zonder overleg of zo. Hij weet dat het een aparte stoel is waar ik in kan zitten zonder last te krijgen van mijn allergieën of mijn hernia. Dit is het zoveelste ding al en dit pik ik echt niet, dit is gewoon asociaal ! Ik heb hem uit de container gehaald, schoongemaakt en 2 vuilniszakken omheen gedaan (had flink geregend) om te kunnen zitten..... fijn zo'n eerste dag na de vakantie, toch ?

Tijd om mijn fiets te starten 8)

Laatste bewerkt: 28 September 2020
  4. janniekwak

janniekwak Levende forumlegende

Zet’m op Sniet! :)

5. popje4

ppff sniet das niet normaal nee wat een piep......begin snap dat je boos >:(bent en terecht.. ga er voor....
    zo zou bezoek krijgen vandaag maar die gene voelde zich niet lekker mooi thuis blijven dan dacht ik zo.....;)verder rustig dagje vlees staat al te sudderen moet een uurtje of vijf/zes dus daar geen omkijken maar naar.....net lekker uurtje met de hond op pad geweest tis nog lekker buiten wel wolken maar droog....
    fijne dag allemaal...

suuske1960, snietje1 en venus261256 vinden dit leuk.
  6. venus261256

venus261256 Levende forumlegende

Goedemiddag,
    Zeker Sniet zou ook ruzie gaan maken en de leidinggevende dan in de container stoppen ;).
    Niet lekker zijn dan lekker thuis blijven doe ik ook hoor Pop :oops:.
    Eten vanavond zelf gemaakte Foe Yong Hai met een hoop groente en rijst:D.

suuske1960, snietje1 en popje4 vinden dit leuk.
  7. popje4

klinkt goed venus....smakelijk dan...

suuske1960, snietje1 en venus261256 vinden dit leuk.
  8. missy-m85

missy-m85 Forum-ambassadeur

Goedenavond allemaal :) ,

deed net een rondje door de shop-o-rama (oranje muntjeswinkel) en zag daar tot mijn vreugde: Reuzenstallen :D.

Dus wie er ook eentje (of 3) wil.. ff shoppen maar ;) .

Eten van vanavond: gekookte aardappelen, wortelen en boomstammetje.

suuske1960, snietje1, popje4 en 1 ander persoon vinden dit leuk.
  9. venus261256

Heb ze ook gezien Missy , maar heb ze al en staan eigenlijk nooit op het land.
    Duren 48 uur , gaat het voor mij met fokken wat sneller.

10. HofvanDromen

HofvanDromen Levende forumlegende

Goede bijna avond :inlove:

Vond dit een te belangrijk iets om niet te melden :

https://board-nl.farmerama.com/thre...ty-vanaf-30-september-2020.37024/#post-761072

De Reuze Stallen ook niet neemt, heb er een paar..maar ook hier staan ze nooit op. duren te lang en zijn bovendien ook nog is spuuglelijk -.-

Hmm ... Vanavond weer een persconferentie, we gaan weer terug naar af ben Hofje bang :(... Al was Hofje zelf al helemaal terug naar af geweest:music:... Nu weer een klein beetje de betere weg op, maar tis nog niet veel helaas. Voorlopig dus nog maar even rustig aan.

Lied van de Dag ; Dua Lipa - Homesick
    :inlove::inlove:

11. venus261256

Had het ook al gezien farmlief :inlove:.
    Vind ze ook niet mooi die grote stallen staan hier nooit :wuerg:.
    Ja persconferentie weet ook niet wat ik er van moet denken :mad:>:(.
    Volgens mij moeten we samen waar weer eens beter gaan opletten wat we
    aan het doen zijn komt het dan wel weer goed :eek::sleepy:.

Edit : heb net een spetterbij verkocht voor 240 miljoen bd deze boer is
    weer helemaal :D blij :D en nog eens :D.

Laatste bewerkt: 28 September 2020
  12. HofvanDromen

0oit zal het wel goedkomen ...:)

Dat is wat Hofje echt ten zeerste voor iedereen wenst...Het is alleen zo jammer dat er net zoals er mensen zijn die denken dat ze boven elke denkbare wet mogen staan... Dat er ook zoveel mensen zijn die denken dat zij ook boven dit virus mogen of kunnen staan.:wuerg:

Kan alleen maar hopen dat er spoedig een werkbaar vaccin komt. Verder weet ik niet zo goed er nog iets over te zeggen of te schrijven.

Hier vanavond : Aardappel - Witlof - Karbonaatjes ...

13. popje4

tjeeee wat een lap tekst hahahah morgen maar eens voor gaan zitten dank je hofdame.....fijn dat je een link plaatste....
    en we gaan het zo horen van men. Rutte toch...:eek:

suuske1960 vindt dit leuk.
  14. snietje1

Goedenavond, wat zie ik gezellig veel lekkers voorbij komen :inlove: Kaai gezellie !! Dank jullie :inlove:

Yep, een nieuw programma dat het recht moet houden, we gaan het meemaken..

Rutte, dadelijk kijken bij uitzending gemist, Het ziet er niet best uit, we horen het wel....

Ruzie maken: heb vandaag een afspraak gemaakt met zijn baas, daarna kwam hij vragen ik boos was (had ik tegen zijn baas vertelt EN had nog geen woord tegen hem gezegd(had alleen mijn rug gezien) en dat was hem dus niet opgevallen). Mijn antwoordt : Ja, zijn vraag : kunnen we erover praten, mijn antwoordt: nee, daarna begon hij hele verhalen over waarom hij dacht en zo, ik ben gewoon verder gegaan met mijn werk en heb hem geen krimp meer gegeven 8)xD Hij zoekt het maar uit ! Donderdag het gesprek met zijn baas, ga ik lekker mijn hart luchten 8):inlove:xD

Dus: ik heb het heel beschaafd gehouden, hij schreeuwde en ik deed mijn werk hahahaha.

Hier eten we vanavond spinaziestamppot met gehaktballen :inlove:

15. popje4

suc6 donderdag dan sniet.....:)
    wat is het hier stil.....
    zo maar eens aan de poets gisteren niet veel gedaan dus....en maar eens kijken of ik ook de strijk wat weg kan werken en de caravan schoon maken....ach tis niet echt mooi weer dus lekker beetje aan modderen binnen dan maar...
    en Rutte gezien gisteren?...ppfff het loopt weer aardig op he met besmetting:(
    fijne dag allemaal...

16. HofvanDromen

Goedemorgen :inlove:

Zet hem op donderdag Sniet, geef ze maar van euh jetje ofzoiets... Rare man-.-... Had hem zelf in de container gesmeten :wuerg:
    Tja stil stil Pop...Het zal nog veel stiller gaan worden ben ik bang :oops:... Straks niet meer op de foon of tablet kunnen inloggen.
    Een verouderde pc of lappie ook niet meer speelbaar... voor zover ik het begreep allemaal.
    Dan de events die echt niet meer leuk zijn of een herhaling van vorige zijn. Nu is de trend dat je "ergens" je gewas steeds moet gaan zoeken of halen. Dat het met de start niet meer meteen er is :sleepy:Leuk voor 1 keertje maar dan blijven ze er weer mee aan de gang:wuerg:
    Plus elke keer weer zo ene wolkenrij die heul lang duurt. Er daar ook de pest aan heeft :oops:...Hofje ramt gewoon elke morgen de maaier er overheen, ik ga echt niet zitten puzzelen welke ik wanneer moet gebruiken ... K heb een simpel boerderijtje he ...geen spelletjes Paleis-.-

Nah ken nog wel 3 blz vol schrijven, maar dat gaan me maar niet doen... Snel in de Hofmodus weer gaat, na het flink zoenen met me farmlief:inlove:

Lied van de Dag - Dua Lipa - Garden
    :inlove::inlove:

17. popje4

ja hofdame dat is ook zo het word wel veul he.....puzzelen best leuk voor een keer maar er zou meer afwisseling mogen zijn in die dingen dus mee eens.....en ik vind de hoeveelheden bijna niet te doen vraag me vaak af hoe beginners het nog kunnen bij houden.....;)

18. venus261256

Middag , ben je lekker wezen douchen en dan komt hofje ineens lekker met je zoenen
    zit je weer onder de lippenstift :p.
    Questen worden wel een beetje eentonig blijven steeds hetzelfde met wat aanpassingen.
    Zo mogen ook wel weer eens wat nieuws verzinnen :music:.
    Spelletjes vind ik wel leuk :D. Want ben er wel goed in o_O.
    Sniet doe je best bij de baas en succes hoop dat het helpt :wuerg:.
    Heb ook gekeken naar Rutte en ja het was te verwachten dat het weer zo ver zou komen.

Eten vanavond rode kool met appeltjes , aardappeltje en een gepaneerde schnitzel.

19. HofvanDromen

20. popje4

ik moest wel lachen om de persconferentie.... nou eigenlijk om de mevr. die achter Rutte stond voor de vertaling....die moest hoesten...kan t mensje ook niks aan doen maar ze hoestte in haar hand hahahahah .....net daar voor werd nog gezegd hoest in je elleboog hihihii tja beetje nou ja dom zeg maar om dat daar dan zo te doen....hoop dat ze niet al te veel commentaar heeft gekregen....
    zo hier een groente quiche gemaakt die gaat zo de oven in met aardappels gevuld ook in de oven dan nog rauwkost er bij en das wel genoeg voor vandaag....