Archiefdraadje: Praatgroep - events 2024

Discussie in 'Overig archief' gestart door Klaartjuh, 3 Januari 2024.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
  1. diditje

    diditje Junior expert

    hier ook. Nog lang niet in ode
     
  2. Yes! Gedaan!!
     
    Borkie vindt dit leuk.
  3. jkantenzn

    jkantenzn Gevorderde

    hier ook nog niet in orde
     
  4. bobobear

    bobobear Levende forumlegende

    hier nog draaiende bloemetjes en traag opstarten en traag van ene veld naar andere veld.en traag met oogsten en zaaien
     
  5. roodkeelduiker

    roodkeelduiker Actieve auteur

    Hier werkt het oogsten met de knechten weer normaal, ook het wisselen van veld. Alleen op de edelweiss vallei krijg ik nog draaiende bloemetjes (daar oogst ik met de hand)
     
  6. kakelot69

    kakelot69 Levende forumlegende

    Hier werkt het weer prima. Nou was het hier gisteren ook niet echt dramatisch hoor, het duurde wel langer om van het ene veld naar het andere veld te gaan maar ik kon gewoon spelen.

    Edelweiss wordt nog wel traag geladen, maar dat was altijd al.

    Misschien is het voor de mensen die nog steeds last hebben van bloemetjes een idee om even de koekjes op te eten?
     
    Laatste bewerkt: 30 Januari 2024
  7. annigjen

    annigjen Keizer van het forum

    Hier werkt het ook prima. o_Ok de vallei
     
  8. jolanda13

    jolanda13 Teller

    hier werkt het ook weer prima
     
  9. Klaartjuh

    Klaartjuh Levende forumlegende

  10. fairie

    fairie Commandant van het forum

    Gisteren op een boerderij zonder knechten het fokhotels 1 voor 1 de fokken aan moeten zetten en de helft van de tijd pakte het niet. Steeds tussendoor verversen om er weer een paar aan te kunnen zetten. Net mijn eigen boerderij met inloggen geen dagelijkse inlogcadeautjes te zien en ook geen cadeautjes om naar buren te sturen. Even wat anders met de computer gedaan en ververst en nu wel weer te zien. Boerderij zelf wacht ik wel even tot later vandaag als ik weer thuis ben. Vanochtend was ik weg voor een afspraak en straks nog een afspraak staan. Daarna heb ik pas weer tijd om dingen uit te gaan proberen.
     
  11. thea1963

    thea1963 Forum freak

    margo-64, knoepertje en pipelepo vinden dit leuk.
  12. Borkie

    Borkie Levende forumlegende

    Tja, het is niet fijn dat het zo gaat... maar mij komt het wel ff goed uit:oops:
    Heb de boerderij ff op standje sloooooowwwwxD te druk met werk en opleiding.
    Ik kijk morgen wel weer op het Forum wat de stand van zaken is:music:
     
    vinc05 vindt dit leuk.
  13. Klaartjuh

    Klaartjuh Levende forumlegende

  14. kereltje113

    kereltje113 Gevorderde

  15. Fam.Farmer

    Fam.Farmer Forum-overlever

    Nee je bent niet alles kwijt!!! "Al je voortgang wordt wel bewaard en mocht je nog eventgewas hebben staan kan je die gewoon oogsten." Dit staat in de een tekst van de modjes
     
  16. knoepertje

    knoepertje Oudgediende

    Goedemorgen allemaal :)
    Erger dan het verjaardagsevent kan het niet worden dus gaan met frisse moed aan de slag met de vuurvliegjes .
    En thea 1963 heeft gelijk , de echte ellende is met het edelweiss vallei begonnen dus zou fijn zijn als ze daar eens goed naar kijken !!;)
     
    jolanda13 en annigjen vinden dit leuk.
  17. Lieve

    Lieve Halfgod

    Hier ook de vuurvliegjes is altijd leuk om te doen
    Ja ik speel niet op de edelweiss en toch vind ik dat de rest van het spel daardoor veel trager is geworden
    Zal wel opgelost geraken als ze vinden hoe het komt
     
    jolanda13 vindt dit leuk.
  18. tineke150

    tineke150 Commandant van het forum

    Goedemorgen
    Ja hopelijk word dit niet zo een ergernis
    S6 voor degene die meedoen
    Grt Tineke
     
    jolanda13 vindt dit leuk.
  19. Boeretrien1

    Boeretrien1 Keizer van het forum

    Helemaal mee eens...

    Ik ga ondanks de problemen het toch weer proberen met het vuurvliegjes event.
     
    jolanda13 vindt dit leuk.
  20. jannynijenbrinks

    jannynijenbrinks Doorzetter

    Wolkenrij 1 heb ik een tragedie van een schilder niet gekregen.
    Volgens mij heb ik het hele event klaar.
    Ik vond het puzzelen erg leuk, hoop dat het nog eens terug komt.