zwart/wit

Discussie in 'Help archief' gestart door nkambai, 31 Maart 2022.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Francella145

    Francella145 Forumbeginner

    Eerst schrok ik bij het inloggen van het zwart-wit,maar met die olifant-aap aanklikken op alle velden steeds, krijg je weer kleur en prijzen.;echt grappig ! Bedankt voor de leuke verrassing op 1 April!
     
  2. Boerinneke100

    Boerinneke100 Gevorderde

    pfffffeuw zwart-wit is gelukkig weer kleur:D
     
  3. Borkie

    Borkie Levende forumlegende

    xD leuke grap... Klopt het dat het achtergrondgeluid ook hierop is aangepast? Of was dat altijd al zo... heb dat namelijk altijd uit staan.
    Nu even aangezet om te kijken of dat passend was bij het zwart/wit... Kreeg het idee krekels te horen:music:
     
  4. kakelot69

    kakelot69 Levende forumlegende

    Ik keek ook wel even raar op vanmorgen. Het was nog heel vroeg dus ik dacht niet meteen aan 1 april xD

    Na het werk ben ik er even voor gaan zitten en toen waren die 85 olifantjes zo weggetikt. Uit het kistje kwam een werkplaatsenbonus dus helemaal leuk :inlove:
     
  5. .Fisherman.

    .Fisherman. Levende forumlegende

    Hier ook de 85 gedaan en een paar leuke dingetjes eruit gehaald
     
  6. ikylvia

    ikylvia Forumbeginner

    ---------------------------------------


    Ik kan de grap niet waarderen, mijn broer 2 uur gereden om mijn computer na tezien.
    Wat een lol.
     
    Borkie en Butsmuts vinden dit leuk.
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.