zwart beeld in de bioscoop

Discussie in 'Help archief' gestart door linkelilla, 25 Augustus 2014.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. linkelilla

    linkelilla Forumleerling

    Bij mij werkte de bioscoop af en aan heel goed, alleen heb ik sinds gisteren steeds een zwart veld in de bios...het lijkt me dat er iets mis loopt heb netjes alles opgeschoond e.d. en blijft zwart willen jullie eens kijken?
     
  2. buikie1512

    buikie1512 Forum-baron

    Hier ging het tot gisteren ook goed. Nu is hier de bios ook zwart.
     
  3. biancahey14

    biancahey14 Gelegenheidsauteur

    Ik heb op dit moment een filmpje draaien. Het filmpje werkt prima (een joggende dame) of ik mijn punten krijg zie ik straks. Gaat meestal wel goed. Een heel enkele keer niet.

    Edit: Mijn punten heb ik netjes gekregen. Toen ik een 2e filmpje wilde gaan kijken had ik ook een groot zwart vlak, net of het filmpje niet is ingeladen.
     
  4. penny1944

    penny1944 Actieve auteur

    Ik heb ook sinds gisteren alleen maar een zwart scherm.
     
  5. moppeltje

    moppeltje Forummeester

    o_Ok sinds gisteren `n zwart beeld
     
  6. _Jeanie_

    _Jeanie_ Teller

    Ik had ook continue een zwart beeld maar op dit moment dat ik dit typ draait er eindelijk weer een filmpje :)
    En ook netjes 15 pnt bijgeschreven.
     
  7. bassiefarmer

    bassiefarmer Gevorderde

    Hier sinds gisteren ook geen filmpjes meer. Heel jammer. Even lijkt hij te laden, en dan houdt het weer op en is het scherm zwart.
    Ik heb de indruk dat de autofilmpjes op zijn, of dat er technisch iets niet goed gaat.
     
  8. bibi9999999

    bibi9999999 Teller

    Gewoon blijven proberen. Ik heb ook al aantal dagen dat zwarte scherm en vandaag kreeg ik toch hieruit weer het Mini filmpje....... [​IMG]
     
  9. cverhagen

    cverhagen Gelegenheidsauteur

    Heb ook een zwart beeld gr
     
  10. ayla2008

    ayla2008 Regelmatige auteur

    bij mij ook al weer een paar dagen
     
  11. WilmaV

    WilmaV Forumleerling

    Ik krijg in Google Chrome wel een zwart beeld, maar in FireFox kan ik gewoon de filmpjes bekijken.
    Misschien is het voor jullie ook een optie om het eens in een andere browser te proberen?
     
  12. buikie1512

    buikie1512 Forum-baron

    Had safari wel geprobeerd, maar daar was hetzelfde probleem.
     
  13. rianne1954

    rianne1954 Gelegenheidsauteur

    euh lijkt me toch niet echt de bedoeling dat ik nu alle browsers ga uittesten om n film te kunnen/mogen kijken?
    ben van IE overgegaan op Firefox op Firefox komt totaal geen film en op IE heb ik ze wel weer kunnen kijken tot eergisteren nu zwart beeld draaiend wit rondje en dan totaal zwart.
     
  14. WilmaV

    WilmaV Forumleerling

    In de meeste gevallen heeft een wit/zwart of grijs beeld iets te maken met de flashplayer.
    Sommige browsers (oa. Chrome en FF) gebruiken zogenaamde plug-ins en dan wordt de flashplayer-plugin door hen automatisch geüpdated. Als de ene 'browser-maatschappij' iets sneller is met z'n update dan de ander, kan het dus voorkomen dat bij de ene browser het filmpje al wel getoond kan worden en bij de ander nog niet.
    Voor IE moet je de flashplayer altijd zelf updaten.
     
  15. carmengedol

    carmengedol Forumleerling

    Als ik die film draai van die mini coopers draai komt het eerste dat rondje (eigelyk moet dan de film beginnen) maar dan blyft het beeld zwart, dus geen film.




    groetjes


    User: carmengedol ID: 24655135
     
  16. jenny_stam

    jenny_stam Forumbeginner

    Bij mij hetzelfde, duurt al een paar dagen

    misschien moet dit filmpje weg! Groeten
     
  17. quincy-

    quincy- Forumleerling

    bij mijn ook al 2 dagen
     
  18. -doppie-

    -doppie- Levende forumlegende

    bij mij ook hetzelfde
     
  19. rianne1954

    rianne1954 Gelegenheidsauteur

    heb ng nooit mn flashplayer zelf hoeven updaten gebeurt altijd automatisch bij IE en Firefox hoef ik alleen maar ja te klikken
     
  20. AN_dv3

    AN_dv3 Forumleerling

    maakt niet uit welke browser het ene filmpje is zwart ik weet niet welke dit is de mini kan ik gewoon zien
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.