Zomertombola

Discussie in 'Help archief' gestart door sherilyn2006, 7 Juni 2015.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. sherilyn2006

sherilyn2006 Forumleerling

Hallo,

Ik wil even een probleem melden...........Ik heb gisteren mijn kokosnoot geopend en kreeg hiervoor 25x supermest...........nu kom ik vanmorgen om nr4 te openen en zit mijn kokosnoot weer dicht en kan hem ook niet openen omdat ik te laat zou zijn:oops:...........ik snap hier niets van hij was geopend en nu krijg ik dus straks mijn extra bonus niet:cry:...........Kan hier misschien iemand naar kijken en zijn er misschien nog meer mensen die hier last van hebben.

Alvast bedankt.:)

Groetjes Sherilyn

sherilyn2006ID: 28370102

2. Trussardi

Trussardi Forumbeginner

Hallo Sherilyn en BP,

Is mij dus ook gebeurd, ik weet zeker dat hij gisteren open was want ik controleer elke keer bij het oogsten en nu zit die bij mij ook weer dicht. Help a.u.b.

Groetjes Trussardi

Mijn id en usernr zijn: TrussardiID: 8343321

3. jokiekops54

jokiekops54 Forumbeginner

Ik ben de eerste dag vergeten mijn kokosnoot te openen,
    dus dat gaat betekenen dat ik ook de bonus niet krijg??>:(

4. Klaartjuh

Klaartjuh Levende forumlegende

Stuur maar een ticket naar support, dan kunnen we het nakijken.

Dat klopt, voor de extra bonus op het eind moet je wel elke dag een kokosnoot openen.

5. sherilyn2006

sherilyn2006 Forumleerling

Hallo Klaartjuh

Dat begrijp ik en in mijn bericht heb ik ook neergezet dat ik hem heb geopend hetgeen ook zeker gebeurd is zelfs gisteravond om 23.45u heb ik dat nog gecontroleerd en toen was mijn noot gewoon geopend, maar toen ik vanmorgen die van vandaag opende was hij weer dicht........dit is dus het probleem........was geopend en vanmorgen weer dicht.

Groetjes Sherilyn.

6. boemer49

boemer49 Oudgediende

volgens mij moet je hem om dezelfde tijd openen ik heb er nu geen moeite meer mee ....

7. kaena59

kaena59 Forumleerling

Hallo,

Ik heb het vandaag...........gisteren alles geopend en nu zit bij vandaag kokosnoot nr 4 dicht ik weet ook zeker dat ik hem gisteren geopend heb.

8. Balletje666

Balletje666 Forumleerling

Hallo Klaartjuh,

Ik heb het zelfde probleem, kokosnoot geopend en de volgende dag was deze weer dicht, en dus ook geen bonus.
    Nu heb ik dit duidelijk en uitgebreid gemeld bij SUPPORT, waarop ik als antwoord krijg: kijk in het FORUM wat hier over gemeld wordt.
    Dit lijkt mij een gevalletje kastje<->muur, en dat is toch niet de bedoeling, hoop ik.
    Graag een oplossing.

User: Balletje666
    ID: 20176481

Laatst bewerkt door moderator: 10 Juni 2015
    -matthias1952- vindt dit leuk.
  9. Klaartjuh

Klaartjuh Levende forumlegende

Een dag na mijn reactie hier konden we deze melding doen en dat is dus hier op forum te vinden, vandaar de reactie op jouw ticket: https://board-nl.farmerama.com/index.php?threads/zomertombola-2015.15598/#post-164737

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.