Zomer kalender

Discussie in 'Help archief' gestart door Trix00, 14 Juli 2020.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Trix00

    Trix00 Actieve auteur

    Open alle dagen de vakjes van de zomerkalender en nu staan er ineens 3 blauwe plussen,
    zijn er meer die dit probleem hebben ?
     
  2. theav71

    theav71 Levende forumlegende

    Elke kalender over komt dit spelers. Jammer genoeg zal je met screenshots moeten bewijzen dat je de vakjes hebt geopend. BP gaf bij eerdere kalenders aan dat het technisch niet mogelijk is dat de vakjes opeens weer open gaan. Je zal dus of te snel van veld zijn gewisseld na open van de kalender zodat het systeem het niet heeft opgeslagen of je bent ze toch vergeten te openen.

    Mij is het ook eens overkomen dat er een vakje plotseling weer dicht was terwijl ik ook 100% zeker was dat ik deze geopend had, maar had jammer genoeg geen screenshots gemaakt. Dus moest ik dat vakje met tg open kopen.
     
  3. Trix00

    Trix00 Actieve auteur

    Dank je wel Thea
    Heb ook geen screenshots gemaakt helaas, dan ga ik ze maar openen en gelijk een screenshot maken,
    Als er 1 niet open was geweest had ik misschien nog aan mezelf getwijfeld maar 3 tegelijk dat is raar.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.