Zoekfunctie ruilevent!

Discussie in 'Overig archief' gestart door DarkDevilDude, 28 Juli 2015.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. DarkDevilDude

DarkDevilDude Forum-overlever

Is er een zoekfunctie beschikbaar in de zeppelin tijdens het ruilevent?

Ik vind het niet echt aangenaam om steeds heel die lijst door te nemen pfff!

OkkieTrooy, farmermikkie, Butsmuts en 2 anderen vinden dit leuk.
  2. BaukeS

BaukeS Halfgod

tja, BP is bezig met een ruilevent nieuwe stijl te maken.
    En daar zal vooral de zeppelin geheel veranderen vermoed ik.
    dus waarschijnlijk moet je gewoon geduld hebben, tot die af is.
    het is volgens mij echter niet de hoofdprioriteit van BP

moontje68, popje4 en dutchboy vinden dit leuk.
  3. dutchboy

dutchboy Alwetend orakel

prio of niet dit zou makkelijker moeten kunnen
    zijn lange lijsten als je wat zoekt :cry:en als je lijst afgezocht heb kun je opnieuw want het veranderd steeds xD

popje4, DarkDevilDude en harm-jan70 vinden dit leuk.
  4. hwjstolwijk

hwjstolwijk Alwetend orakel

of op alphabet, of nieuw eerst nu weet ik net als jou niet wat nieuw of oud is

popje4 en dutchboy vinden dit leuk.
  5. fairie

fairie Commandant van het forum

Misschien een extra functie inbouwen. Voor elke letter van het alfabet een tabje.

Ik bedoel dan gewoon de letters naast elkaar en dan afhankelijk van de ruimte over 2 of 3 regels. Dat je dan gelijk de betreffende letter aanklikt en dan alles te zien krijgt wat met die letter begint.

popje4, ymked55 en dutchboy vinden dit leuk.
  6. DarkDevilDude

DarkDevilDude Forum-overlever

Gewoon een zoekfunctie. Net als in de marktplaats wil ik ook zoekfunctie.

In je schuur en stallen kan je zoeken, maar niet in marktplaats? Dat vind ik dom.

sinkieboy en popje4 vinden dit leuk.
  7. fablim

fablim Oudgediende

't Houdt je van de straat

8. popje4

popje4 Levende forumlegende

klopt fablim maar toch een zoek functie zou wel helpen, ik vind het ook veel tijd kosten om al die aanbiedingen door te lopen voor al als je iets speciaals zoekt dan zou het handig zijn als je op alfabet of zo kon kiezen.

DarkDevilDude en dutchboy vinden dit leuk.
  9. hwjstolwijk

hwjstolwijk Alwetend orakel

misschien binnenkort gaat er wat gebeuren als ze het ruilen aanpakken
    ik hoop zelf dat je alleen gelijkwaardig of bijna gelijkwaardig kan neer zetten als ruil
    heb genoeg gezien dat ze een kiwi of een vogelbek wilde hebben en daarvoor in de ruil een gewone boom of een normale stal voor over hadden

DarkDevilDude, popje4 en dutchboy vinden dit leuk.
  10. BaukeS

BaukeS Halfgod

ja, o en functie, dat je tegen iets nee zegt en dat je hem dan de rest an het event niet meer ziet.
    of inderdaad een zoekfunctie

DarkDevilDude, popje4 en dutchboy vinden dit leuk.
  11. BoerAnnelies

BoerAnnelies Alwetend orakel

er zou ook een nieuwe zappeling komen. Er stond toen ergens dat we in mei of juni nog zouden werken met de oude en daarna de nieuwe in werking zou gaan. Helaas hadden we ook dit keer weer te maken met de oude zappeling.
    Het staat op alfabet, alleen is dit in het engels. Voor sommige boeren wel te doen, maar ik moet eerst al na gaan denken wat een dier allemaal in het Engels kan zijn en dan heb je vaak ook nog mogelijkheden. De sieritems vertalen is helemaal onmogelijk.

Ik zou ook graag een zoekfunctie zien, zoals in de schuur. Dan weet je in 1 oog opslag of het wel of niet mogelijk is om te ruilen via de zappeling. Nu ben je weet ik hoelang bezig met zoeken. En stel je hebt wat gevonden, maar jou aandeel staat nog op het land of je moet nog een licentie 'kopen' dan schrijf ik het nummer altijd op, want anders kun je weer op nieuw beginnen.

Het ruil event is geweldig, maar de zappeling is echt dramatisch...

DarkDevilDude en dutchboy vinden dit leuk.
  12. fc.matt

fc.matt Doorzetter

Helemaal mee eens, echt verschrikkelijk om die ballon elke keer door te lopen om te kijken of er iets is wat je zoekt.

DarkDevilDude, moontje68 en dutchboy vinden dit leuk.
  13. Wandermans

Wandermans Gevorderde

ik hoop ook allang op een zoek functie voor het ruilen.
    Eentje waarbij je zowel naar iets kan zoeken bij wat aangeboden wordt, als bij wat gevraagd wordt.

Als je nu naar iets specifieks zoekt moet je nu de hele lijst door, want alles komt op meerdere plaatsen in de lijst terug.
    Ik wil graag alle aanbiedingen van bepaalde boom of stal bij elkaar zien, ongeacht of ze er een boom/stal/... voor vragen.
    Dan kan je makkelijker bepalen welke aanbieding voor jouw de meest interessante is.

DarkDevilDude, hwjstolwijk en dutchboy vinden dit leuk.
  14. fablim

fablim Oudgediende

:) ben het er wel mee eens, of anders in elk geval duidelijker categorien

MSMathieuS, DarkDevilDude en dutchboy vinden dit leuk.
  15. farmermikkie

farmermikkie Levende forumlegende

o_Ok mee eens, DarkDevilDude, een zoekfunctie zou een welkome aanvulling zijn.

dutchboy vindt dit leuk.
  16. MSMathieuS

MSMathieuS Actieve auteur

Mee eens, een zoekfunctie zou heel handig zijn.
    Heb niets kunnen ruilen omdat ik geen zin had om 200 paginas te lezen!

Butsmuts en dutchboy vinden dit leuk.
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.