Zoeken bij ruilevent

Discussie in 'Help archief' gestart door Arvonvan, 29 Juli 2019.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Arvonvan

Arvonvan Levende forumlegende

Goedendag

Bij het ruilevent is er een handig balkje waar je kan typen waar je naar op zoek ben. Helaas is er in dit spel een mooie es (boom) gekomen die ik graag zou willen bemachtigen. Enkel werkt deze zoekbalk pas vanaf 3 tekens. Dus de es kan je nooit uitsorteren. Is het een optie dat er ergens iets aangepast kan worden dat deze toch makkelijk tevoorschijn kan komen zonder alle aanbiedingen te moeten bekijken?

farmermikkie vindt dit leuk.
  2. theav71

theav71 Levende forumlegende

Je kan het zoeken wel al verkleinen door bij aangeboden bomen te selecteren en dan bij gevraagd de bomen over te slaan. Heb je ook al in het ruildraadje geprobeerd? Of anders zelf aanbiedingen plaatsen in het ruilscherm.

Sintra98 vindt dit leuk.
  3. Arvonvan

Arvonvan Levende forumlegende

Klopt, maar dan blijven er meestal nog redelijk veel opties over, wat het "snel zoeken" er wel uithaald.

Nee, dan zal ik daar nog wel even een berichtje plaatsen

Het lastige vind ik alleen wel meestal dat ik soms moeilijk kan inschatten wat ik wil/kan/moet aanbieden om succes te krijgen.

Maar bedankt voor je reactie!

Sintra98 vindt dit leuk.
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.