zoek me te pletter

Discussie in 'Help archief' gestart door Wendie, 16 Oktober 2014.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Wendie

Wendie Forumbewoner

er moet mij toch wat van het hart:

sinds het nieuwe forum voel ik mij een kip zonder kop.
    is het nou echt nodig om alles zo verspreid te communiceren?

eerst werd alles gewoon in de OA gezet, waar het ook over ging: lekker overzichtelijk.
    Nu moet je ik weet niet hoeveel topics bezoeken om ergens achter te komen

net zoals nu met de nieuwe bonuscode. Gelukkig gaf een buur mij een seintje maar gaf niet aan wat de code inhield, dus ik op zoek.... staat ie vermeld in de nieuwsbrief!?? is op zich geen probleem maar lees net een draadje in de algemene vragen betreffende de bonuscode en daar wordt door een MOD aangegeven het betreffende draadje in de OA in de gaten te houden; logisch ook: daarin wordt aangegeven dat er een code komt, dus daarin wordt ie dan ook gecommuniceerd...maar nee, toch niet, althans, toen ik dit ging schrijven stond ie niet erbij vermeld....

kortom, al die verspreide OA's vind ik compleet onoverzichtelijk en kom er niet mee uit de voeten (sinds het nieuwe forum kom ik overal te laat of kielekiele op tijd ergens achter en voorheen gebeurde mij dat nooit) en dat wilde ik even kwijt

Gert-Jannetje en VosStiertje vinden dit leuk.
  2. Klaartjuh

Klaartjuh Levende forumlegende

Alles word keurig vermeld op forum, vervelend dat het je teveel moeite is om aankondigingen te lezen.
    Ik zie verder geen vraag en aangezien we toch echt bij de algemene vragen zitten hier een zeer terecht slotje:

~gesloten~

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.