Zoek functie op sieritems

Discussie in 'Update- en ideeënpool' gestart door janjoke, 8 Februari 2024.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
  1. janjoke

janjoke Doorzetter

Hoi, is er een zoek functie binnen farmerama? Vooral sieritems die kunnen staan op een veld of wolkenrij. Zou wel heel fijn zijn!!!!

Zoek 10 slagen in de lucht om een betreffend sieritem te vinden bv bij de wolkenrijen verjaardag 2024 1-2-3, sieritems van bommel uit jaar 2023. Als ik ze al heb.
    Heb er 11 gevonden na uren zoeken mis er nog een Rode Pirouette

Wie weet????

2. Borkie

Borkie Levende forumlegende

Als je de naam van het item weet, dan kun je daarop zoeken in je inventaris...
    Dus bij het blauwe vaasje kijken bij Decoratie en in het zoekbalkje rechtsboven de naam of de eerste drie letters van het sieritem intikken:music:
    Nog een tip...
    Ik zet alle Bommelitems en seizoenssouvenirs in de siertuin bij elkaar gedurende het jaar dat ik die heb verkregen. Zodra de wolkenrij verjaardag er is, hoef ik niet te zoeken en kan ik alle items verwijderen van de siertuin en op de wolkenrij zetten;)