Zijn er questen verwijderd?

Discussie in 'Help archief' gestart door BoerDirk, 12 November 2023.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. BoerDirk

BoerDirk Forumleerling

Ik had een aantal questen als favoriet gemarkeerd omdat ik daar voor aan het produceren ben, zoals:
    - scheerwol
    - donsveertjes
    - biolijm
    - harken
    - schrijfveren
    - hangmatten
    - dozen
    - kazen

Maar als ik nu bij favorieten kijk, staan die er niet meer tussen, maar weet ook dat die nog niet zijn afgerond.

Dus heb net de moeite genomen alle questen doorgelopen, maar al die ik als favoriet daarvoor had staan staan ook niet meer in de lijst met alle questen.

Wat is er veranderd?

Waar zijn die questen gebleven?

2. vanDijk1970

vanDijk1970 Levende forumlegende

Zou het kunnen wezen, dat je per ongeluk op het groene vlaggetje hebt gedrukt? Want daardoor wordt de quest weer uit de favorieten geplaatst namelijk. Druk je opnieuw op het groene (favoriete) vlaggetje, dan komt de quest in de favorieten te staan.

Wat je ook nog kan doen in het geval dat je twijfelt of je de quest afgerond hebt is, om op het onderste vakje (genaamd voltooide) drukken en dan in het zoek vakje de naam (of deel van de naam) van de quest invullen. Mocht een quest afgerond wezen dan vind je deze daarin terug namelijk.

En quest's die zo maar verdwijnen lijkt me sterk. De enige uitzondering op het verdwijnen van quest zou alleen gelinkt kunnen worden met event quest's die zo nu en dan voorbij komen.

Trouwens het zoekbalkje kan je meestal wel gebruiken bij het zoeken van quest's (als de lijst waarin je gaat zoeken vrij lang is bv.)

In ieder geval S⁶.

Laatste bewerkt: 12 November 2023
    Borkie vindt dit leuk.
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.