Zie mijn tep/ep niet meer

Discussie in 'Help archief' gestart door yvon61, 11 September 2015.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. yvon61

yvon61 Forum-analist

Kan al 2 dagen niet zien wat er bij komt als ik b.v. bowl eet.
    Meer mensen die er last van hebben?

2. enk52

enk52 Levende forumlegende

Kan het zijn dat je tooltips uit staan? Die kan je bij je instellingen weer aanzetten. Wel even opslaan onderaan.

3. yvon61

yvon61 Forum-analist

Heb niets veranderd. Andere ep zie ik wel.

4. enk52

enk52 Levende forumlegende

Wordt het helemaal niet bijgeteld als je iets gegeten hebt?

5. yvon61

yvon61 Forum-analist

Daar moet ik dus nu op gaan letten. Heb net weer ruim 20 bowl er in gegooid en weer kan ik niet zien hoeveel punten er in gaan. Zal vanaf nu eerst naar mijn tep kijken. Word vervolgt.

Ok even opgelet en de punten worden wel opgeteld, maar zijn niet zichtbaar. Alleen bij ambachten dus? Vreemd.

Zondag: zie 4 langos staan in de schuur, klik ze aan en.............geen banaantje met punten dat omhoog gaat. Wie pakt dit op.
    Had dit eerst bij technische vragen gesteld maar ben daar uitgehaald en naar gewone vragen verplaatst.
    Ik denk dat dit toch echt technisch is.
    Heb er al dagen last van terwijl mijn andere ep/tep wel te zien is.

Laatste bewerkt: 13 September 2015
  6. RonSchoof

RonSchoof Levende forumlegende

De ambachten hebben nooit een EP-hoedje afgegeven, dat helpt ook niet omdat het achter de layer van het ambacht of achter je schuur zit.
    o_Ok in de wolkenrij geen EP/TEP hoedjes noch BD-muntjes.

in beide gevallen weet je ook precies wat je krijgt, terwijl bij het oogsten allerlei getallen door elkaar gaan.

7. BaukeS

BaukeS Halfgod

bij mij geven ze anders wel hoedjes, maar niet als ik ze uit de voorraadkamer aanzet, maar wel, als ik ze vanaf de ambachtmakerij zelf aan zet, dan geven ze bij mij wel hoedjes, misschien een ideetje om dat te proberen?

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.