Zichtbaarheid behaalde recepten van hoger ambachtslevel

Discussie in 'Help archief' gestart door Guppy_34, 15 November 2016.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Guppy_34

Guppy_34 Gelegenheidsauteur

vraagje : hoe kan ik zien welke recepten ik al heb, waarvan ik het ambachtsniveau nog niet heb bereikt ?

er zijn ook een aantal recepten te behalen in sommige quests, maar dan kan het dus wel zo zijn , dat ik die al heb behaald...
    dus dat wil ik eigenlijk wel graag weten...
    dus kun je ook niet controleren of je hem wel gekregen hebt als je zo'n quest hebt afgerond...
    het zou eigenlijk in dat grijze gebied van de schuur bij overig te zien moeten zijn...
    of anders bij een nieuw te maken grijs gebied bij de schuur - ambachtsproducten...
    er zijn toch ook kooprecepten ? - of is dat maar af en toe ?
    ik heb ook wel eens een recept als prijs in een event gezien...

2. miekekoning

miekekoning Veteraan

Ik heb je vraag even hierheen verhuisd omdat die hier meer tot zijn recht komt.

Als je een recept al hebt dan verschijnt die automatisch op het moment dat je het benodigde level behaald bij de betreffende ambacht.

Er zijn zeker recepten die je kan kopen met TG. Sommige recepten waren al eens te winnen als prijs bij een event of te verkrijgen via een groep voor een selecte groep spelers die inmiddels opgeheven is.
    o_Ok zijn er recepten die je alleen maar voor TG kan en kon kopen.

Ik zal de algemene FAQ van de ambachten toevoegen daar is een mooi overzicht van alle recepten die je kan kopen. Let erop dat er in het verleden acties zijn geweest waarbij je voor 50% korting een recept kon kopen.
    Het is wellicht de moeite waard om daar nog op te wachten.

https://board-nl.farmerama.com/index.php?threads/f-a-q-ambachten-algemeen.7625/

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.