Zeedruifboom

Discussie in 'Help archief' gestart door breston18, 20 Februari 2021.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. breston18

breston18 Forumkenner

Ik was op de markt naar de vruchten van de zeedruifboom aan het zoeken.
    Zelfs na verschillende keren ververst te hebben niet.
    Kan dat kloppen?
    volgens mij zit ik op markt 21
    ook als er niets van te koop is staan ze er normaal gesproken wel tussen
    Hoor het wel

2. vanDijk1970

vanDijk1970 Levende forumlegende

Kijk je wel bij de boomvruchten en die bij de Baha thuis horen? Want als ik bij mij op de markt kijk, kom ik ze gewoon tegen namelijk.

3. kakelot69

kakelot69 Levende forumlegende

Heb je de zeedruif wel vrijgespeeld in de apentempel? Zo niet dan kom je hem op de markt ook niet tegen.

Cornelly52 vindt dit leuk.
  4. breston18

breston18 Forumkenner

Natuurlijk op de markt is er toch geen verschil in boomvruchten van de boerderij of de bahama's
    En omdat ik het ook vreemd vond doe ik het vragen

pppfff zit wel verschil in tegenwoordig zie ik nu
    Sorry mag slotje op

5. kakelot69

kakelot69 Levende forumlegende

Sinds kort is dat verschil er wel. Links in het marktscherm zie je twee knoppen: eentje voor de gewone farm en eentje voor baha (met plaatjes van de bijbehorende schuren erop). De knop voor de gewone farm is standaard geactiveerd (groen) en als je iets voor baha zoekt zul je zelf even op de bahaknop moeten klikken.

6. vanDijk1970

vanDijk1970 Levende forumlegende

Vragen staat vrij, maar je zegt het in de tweede alinea al: de 2 verschillende boerderijen daardoor m'n reactie of je wel bij de juiste keek.

Verder geen probleem.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.